Korwin - fałszywy prorok

Data: 2016-01-15 11:27:32
Autor: zdumiony
Korwin - fałszywy prorok
W młodości wymyślił sobie absolutnie antyludzki sposób organizacji społeczeństwa i wciąż we wszystkich mediach reklamuje go.
Wychodzi z założenia że "Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą" no i powtarza zyskując dużą popularność w internecie. Pojawiają się też małe proroczki jak Michalkiewicz, Grzegorz Braun czy Max Kolonko.

Data: 2016-01-15 02:47:55
Autor: bronek.tallar
Korwin - fałszywy prorok
użytkownik zdumiony napisał:
W młodo¶ci wymy¶lił sobie absolutnie antyludzki sposób organizacji społeczeństwa i wci±ż we wszystkich mediach reklamuje go.
Wychodzi z założenia że "Kłamstwo powtórzone tysi±c razy staje się prawd±" no i powtarza zyskuj±c duż± popularno¶ć w internecie. Pojawiaj± się też małe proroczki jak Michalkiewicz, Grzegorz Braun czy Max Kolonko.

Pomysł lustracji w l.90 ty pamietasz, a pomysł
uchwalania budżetu bez długu?
I co teraz robi± angole?
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-Brytania-z-ustawowym-zakazem-deficytu-budzetowego-3424413.html

A tym dymasz na 1000zł rocznie na same odsetki, bo mniej więcej
tyle wychodzi. Korwin ma inny pogl±d na gospodarkę i tyle.
Braun i Michalkiewicz proponuj± rozwi±zania ze Szwajcarii.

I jak tam było, ile razy napadnięto Szwajcarię?
Broń dla każdego w PL jest głupim rozwi±zaniem, ale
broń dla każdego w magazyanach do pobrania w ci±gu 1h już takim głupim pomysłem nie jest.

Pan sięgnij do historii, jak to w 39r wioska robiła zrzutk±
na karabin maszynowy.

Masz lepsze pomysły, to je zaproponuj zamiast jałowo ględzić.

Data: 2016-01-15 16:20:16
Autor: stevep
Korwin - fałszywy prorok
W dniu .01.2016 o 11:27 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:

[...]

Raczej małe kretynki.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-15 16:33:32
Autor: Mark Woydak
Korwin - fałszywy prorok
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie "wychodzi z założenia" tylko pokazuje sposób manipulowania opinia
społeczną. Chłopie, baw się lepiej klockami lego.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-15 17:53:32
Autor: Marek Czaplicki
Korwin - fałszywy prorok
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 15 stycznia 2016 11:27:

[...]

A tam wymyślił. Po prostu, z historii do średniowiecza miał piątki. To myśli, że jak wprowadzi niewolnictwo z feudalizmem to dostanie piątaka od społeczeństwa. :-)

Data: 2016-01-16 14:08:42
Autor: niebieski
Korwin - fałszywy prorok
W dniu 15.01.2016 17:53, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jego ideałem jest wzięcie ludu za mordę i danie mu wolności. Na samą myśl o tym lemingom o mentalności chłopa pańszczyźnianego robi się niedobrze. Co widać.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-01-16 05:46:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
Korwin - fałszywy prorok
W dniu sobota, 16 stycznia 2016 14:08:43 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

Jego ideałem jest wzięcie ludu za mordę i danie mu wolno¶ci. Na sam± my¶l o tym lemingom o mentalno¶ci chłopa pańszczyĽnianego robi się niedobrze. Co widać.

że się wtr±cę.

Wzięcie za mordę i dawanie wolno¶ci to antonimy.
Chyba, że się wyznaje ideologię marksistowsko-leninowsk±, gdzie to s± synonimy.
W 1945 robiło się ludziom niedobrze od czerwonoarmistów, którzy dawali wolno¶ć
ludowi wła¶nie poprzez branie go za mordę i zabieranie przy okazji zegarków
i rowerów, bo Rosja wszystkiego potrzebowała!

Data: 2016-01-16 14:52:04
Autor: niebieski
Korwin - fałszywy prorok
W dniu 16.01.2016 14:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ĹĽe siÄ™ wtrÄ…cÄ™.

Wzięcie za mordę i dawanie wolności to antonimy.
Chyba, ĹĽe siÄ™ wyznaje ideologiÄ™ marksistowsko-leninowskÄ…, gdzie to sÄ… synonimy.
W 1945 robiło się ludziom niedobrze od czerwonoarmistów, którzy dawali wolność
ludowi właśnie poprzez branie go za mordę i zabieranie przy okazji zegarków
i rowerów, bo Rosja wszystkiego potrzebowała!

Analogicznie jak z dentystą. musi zaboleć, aby przestało.

Data: 2016-01-16 06:26:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Korwin - fałszywy prorok
W dniu sobota, 16 stycznia 2016 14:52:04 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

Analogicznie jak z dentyst±. musi zaboleć, aby przestało.

Niejaki Vladimir Uljanoff też tak twierdził, a jednak boli do dzisiaj.
Korwin na pewno ma dobre intencje, ale jak dot±d nie znaleziono metod, żeby
wprowadzić je w czyn bez krzywdy.

Data: 2016-01-16 15:43:44
Autor: niebieski
Korwin - fałszywy prorok
W dniu 16.01.2016 15:26, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu sobota, 16 stycznia 2016 14:52:04 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

Analogicznie jak z dentystą. musi zaboleć, aby przestało.

Niejaki Vladimir Uljanoff też tak twierdził, a jednak boli do dzisiaj.
Korwin na pewno ma dobre intencje, ale jak dotÄ…d nie znaleziono metod, ĹĽeby
wprowadzić je w czyn bez krzywdy.

Ten Uljanoff to tak dla kontrastu? Z wolnością jakoś go nie kojarzę.

Data: 2016-01-16 06:54:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Korwin - fałszywy prorok
W dniu sobota, 16 stycznia 2016 15:43:44 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

> Niejaki Vladimir Uljanoff też tak twierdził, a jednak boli do dzisiaj.
> Korwin na pewno ma dobre intencje, ale jak dot±d nie znaleziono metod, żeby
> wprowadzić je w czyn bez krzywdy.

Ten Uljanoff to tak dla kontrastu? Z wolno¶ci± jako¶ go nie kojarzę.

Vladimir Iljicz po prostu miał alternatywn± definicję wolno¶ci jak to obecnie
powiedzieliby politpoprawni. Jasne, że p[od względem pogl±dów to odwrotno¶ć
Korwina, ale zarówno radykalne jak i konserwatywne rewolucje posługuj± się
podobnymi metodami (terrorem). WeĽmy na warsztat takiego Dzierżyńskiego Felka.
To była taka rzodkiewka - z zewn±trz komuch, a w ¶rodku czarna reakcja. Ilu
ruskich komunistów ten w gruncie rzeczy konserwatywny kresowy szlagon pozabijał!

Data: 2016-01-18 10:54:54
Autor: zdumiony
Korwin - fałszywy prorok
W dniu 16.01.2016 o 15:54, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Korwinowi jest bardzo blisko do komunistów.
Zamiast sztucznego podziału prawica-lewica, proponuję podział: tych którzy s± za wolno¶ci± i za ludĽmi i tych , którzy s± za ideologi±.
WeĽmy starożytny Izrael - teokratyczne państwo totalitarne. I nagle zjawia się Jezus i mówi że liczy się człowiek.
Potem odchodzi się i całkowicie Mu zaprzecza, jak Luter, a potem komuni¶ci, którzy mówi± że człowiek to nawóz, jednostka zerem, liczy się ideologia.
Obecnie Korwin mówi to samo co komuni¶ci, to się podoba młodym, bo ach jaki radykalny.
Ale w gruncie rzeczy miał rację Budda mówi±c: "Żadna religia nie jest ważniejsza niż ludzkie szczę¶cie." a nie ci, którzy chc± po¶więcać ludzi dla ideologii.
Więc Korwin to komunistyczne pomyje.

Data: 2016-01-18 16:22:22
Autor: t-1
Korwin - fałszywy prorok
W dniu 18.01.2016 o 10:54, zdumiony pisze:

Ale w gruncie rzeczy miał rację Budda mówi±c: "Żadna religia nie jest
ważniejsza niż ludzkie szczę¶cie."
Budda, jak widać z przytoczonego zdania to komunista najwyższej próby.

Data: 2016-01-18 18:45:55
Autor: zdumiony
Korwin - fałszywy prorok
W dniu 18.01.2016 o 16:22, t-1 pisze:
[...]

Dla komunistów człowiek się nie liczył tylko ideologia

Korwin - fałszywy prorok