Korwin mnie czyta

Data: 2010-01-05 08:19:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Korwin mnie czyta

"matusm" <matusm@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:hhundh$1nq$1news.onet.pl...
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/news/zaczal-sie-nowy-rok,1418822,3439

Juz prawie moge powiedziec "Moj czlowiek" ale ile trzeba lat pisac aby
wreszcie dotarlo,,,,,,,,,

Po tym jak zmalpowal po mnie  stwierdzenie wybory mniedzy Dzuma  a
Syfilisem
teraz przetarl zaropiale oczeta i dojrzal ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

  daj pozor bo mozesz stracic belke ktora tobie nadalem starszy kapralu.

  ar

Korwin mnie czyta