Korwin opuścił UPR...

Data: 2009-10-18 23:27:04
Autor: Lorn
Korwin opuścił UPR...
Tragedia... Należy ogłosić żałobę narodową ;-)

Data: 2009-10-18 20:40:10
Autor: J-23
Korwin opuścił UPR...
On 18 Paź, 23:27, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Tragedia... Należy ogłosić żałobę narodową ;-)

kto to ten Korwin?

J-23 itede

Data: 2009-10-19 08:35:55
Autor: cytryna
Korwin opuścił UPR...
On 18 Paź, 23:27, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> Tragedia... Należy ogłosić żałobę narodową ;-)
>
> --
> Immortal silence gathers illusions inside...

kto to ten Korwin?

J-23 itede

Z Internetu:
"Oto co znalazłem życiorysie JKM Janusz Korwin-Mikke - Ozjasz Goldberg - ( mason, członek Stronnictwa Demokratycznego w latach 1962-82.
(2007-01-04 05:44)
~Historyk221

Janusz Korwin-Mikke - Ozjasz Goldberg - (
mason, członek Stronnictwa Demokratycznego w
latach 1962-82. [Stronnictwo Demokratyczne partia
sojusznicza PPR a potem PZPR; "Stronnictwo
Demokratyczne" miało szerokie powiązania z
masonerią]; brał udział w protestach studenckich
'68 roku; Założył w 1984 r. wraz ze Stefanem
Kisielewskim Partię Liberałów "Prawica". W 1987
roku został prezesem nowopowstałego Ruchu Polityki
Realnej [w 1989 r. przekształcony w Unię Polityki
Realnej])" --

Data: 2009-10-19 00:04:45
Autor: J-23
Korwin opuścił UPR...
On 19 Paź, 08:35, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

roku został prezesem nowopowstałego Ruchu Polityki
Realnej [w 1989 r. przekształcony w Unię Polityki

Aha, to ten gostek co nigdy nie przekroczyl 1%. Teraz, nie daje sobie
rady ze swoja kanapowa partyjka. A naprawiac chcial Rzeczypospolita?

J-23 itede

Data: 2009-10-19 12:36:04
Autor: awe
Korwin opuścił UPR...

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ba66c2b0-2be5-4cd5-b600-20a283e2fb54l9g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]

Aha, to ten gostek co nigdy nie przekroczyl 1%. Teraz, nie daje sobie
rady ze swoja kanapowa partyjka. A naprawiac chcial Rzeczypospolita?

-- -- -- -- -- -- --
polityka realna - po kilkunastu latach zorientowali sie ze partia nie moze byc kierowana przez pajaca ktory ich wyprowadza na manowce
awe

Data: 2009-10-19 09:41:19
Autor: brat_olin
Korwin opuścił UPR...
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

Tragedia... Należy ogłosić żałobę narodową ;-)

Nie szkodzi.  Pelo przygarnie, tam MASA kabareciarzy!

--
Smart questions to stupid answers

Korwin opuścił UPR...