Korwin - toksyczny rodzic

Data: 2016-01-27 21:33:16
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
Jak nazwać człowieka który twierdzi że dzieci są _własnością_ rodziców? Może tak jest w islamie czy hinduizmie ale chrześcijaństwo ma na ten temat zdecydowane zdanie.

Data: 2016-01-27 21:39:20
Autor: t-1
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 21:33, zdumiony pisze:
Jak nazwać człowieka który twierdzi że dzieci s± _własno¶ci±_ rodziców?
Może tak jest w islamie czy hinduizmie ale chrze¶cijaństwo ma na ten
temat zdecydowane zdanie.
A jak nazwać człowieka, który twierdzi, że s± państwowe?
I co akurat ty wiesz o chrze¶cijaństwie?

Data: 2016-01-27 21:45:53
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 21:39, t-1 pisze:
A jak nazwać człowieka, który twierdzi, że s± państwowe?

Idiot±. Nikt nie twierdzi że s± państwowe, tylko korwini¶ci

Data: 2016-01-27 21:40:21
Autor: Jacek
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 2016-01-27 o 21:33, zdumiony pisze:
Jak nazwać człowieka który twierdzi że dzieci są _własnością_ rodziców?
Może tak jest w islamie czy hinduizmie ale chrześcijaństwo ma na ten
temat zdecydowane zdanie.
Za to Unia ma jeszcze inne zdanie i tu dzieci są własnością państwa, bo jak inaczej określić fakt, że rodzicom odebrano prawo decydowania o bardzo wielu sprawach dziecka? Tylko w niewolnictwie dzieci były własnością pana, a nie rodzica.
Jacek

Data: 2016-01-27 21:47:57
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 21:40, Jacek pisze:
Za to Unia ma jeszcze inne zdanie i tu dzieci są własnością państwa, bo
jak inaczej określić fakt, że rodzicom odebrano prawo decydowania o
bardzo wielu sprawach dziecka?

Bo dziecko nie jest własnością rodziców.
"jak inaczej określić fakt, że właścicielom niewolników odebrano prawo decydowania o bardzo wielu sprawach niewolników? "

> Tylko w niewolnictwie dzieci były własnością pana, a nie rodzica.
Skoro są własnością rodzica to mamy nic innego tylko niewolnictwo.

Data: 2016-01-27 22:11:14
Autor: z
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 2016-01-27 o 21:47, zdumiony pisze:
Skoro s± własno¶ci± rodzica to mamy nic innego tylko niewolnictwo.

Bo tu nie należy prostacko/lewacko używać słowa własno¶ć.
Prawo do wychowania, odpowiedzialno¶ć, obowi±zek, miło¶ć, opieka, rodzina ...
W te podstawowe prawa i obowi±zki obywatelskie (czy człowieka ;-) ) w które wpie... się lewackie państwo i usiłuje wprowadzać nowe "lepsze" porz±dki.
Jak widać skutki s± destrukcyjne dla społeczeństwa i ludzie buntuj± się przeciwko naciskowi za¶lepionych jedynie słuszn± poprawno¶ci±.

Data: 2016-01-27 22:20:55
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 22:11, z pisze:
Bo tu nie należy prostacko/lewacko używać słowa własno¶ć.
Prawo do wychowania, odpowiedzialno¶ć, obowi±zek, miło¶ć, opieka,
rodzina ...

nie będę przeprowadzał egzegezy o co tak naprawdę chodziło Korwinowi, ale można się domy¶lać że to nie nowoczesna "lewacka" własno¶ć ale 19 -wieczna kapitalistyczna własno¶ć, więc dzieci maj± być niewolnikami rodziców

Data: 2016-01-27 22:25:20
Autor: z
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 2016-01-27 o 22:20, zdumiony pisze:
-wieczna kapitalistyczna własno¶ć, więc dzieci maj± być niewolnikami
rodziców

Korwin ma dużo racji ale dla mnie nie jest wyroczni±.
Widzę za to ogromne zagrożenie dla ludzko¶ci ze strony głupiego lewactwa które ostatnio bardzo atakuje Korwina.
Kolejne posty na zawołanie.
Chcecie co¶ przykryć. Wywołać temat zastępczy. KOD nie daje rady PISowi.
O co Wam chodzi? Co¶ mi umknęło? Korwin przej±ł przemoc± władzę? :-)

Data: 2016-01-27 22:42:38
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
On 27.01.2016 22:20, zdumiony wrote:
[...]

Ja _mam_ żonę. Czy tutaj też bys chciał po lewacku wprowadzić nam własciciela.

--
niebieski

Data: 2016-01-27 22:45:30
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 22:42, niebieski pisze:
Ja _mam_ żonę. Czy tutaj też bys chciał po lewacku wprowadzić nam
własciciela.

twierdzisz że żona jest twoj± własno¶ci±?

Data: 2016-01-27 23:23:17
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
On 27.01.2016 22:45, zdumiony wrote:
W dniu 27.01.2016 o 22:42, niebieski pisze:
Ja _mam_ żonę. Czy tutaj też bys chciał po lewacku wprowadzić nam
własciciela.

twierdzisz że żona jest twoj± własno¶ci±?

Analogicznie jak dziecko, z tym, że nad dzieckiem mam w dodatku władzę rodzicielsk±. W żadnym przypadku państwowy nadzorca jest nam niepotrzebny.

--
niebieski

Data: 2016-01-27 23:29:01
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 23:23, niebieski pisze:
Analogicznie jak dziecko, z tym, że nad dzieckiem mam w dodatku władzę
rodzicielsk±. W żadnym przypadku państwowy nadzorca jest nam niepotrzebny.

Normalny facet nie twierdzi że jest wła¶cicielem swojej żony

Data: 2016-01-28 07:22:48
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 23:29, zdumiony pisze:
W dniu 27.01.2016 o 23:23, niebieski pisze:
Analogicznie jak dziecko, z tym, że nad dzieckiem mam w dodatku władzę
rodzicielską. W żadnym przypadku państwowy nadzorca jest nam
niepotrzebny.

Normalny facet nie twierdzi że jest właścicielem swojej żony

To ty w takim razie jesteś nienormalny, bo w moich słowach to znalazłeś. Nie ja.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-01-28 01:11:57
Autor: andal
Korwin - toksyczny rodzic
On Wed, 27 Jan 2016 22:42:38 +0100, niebieski wrote:

On 27.01.2016 22:20, zdumiony wrote:
W dniu 27.01.2016 o 22:11, z pisze:
Bo tu nie należy prostacko/lewacko używać słowa własność.
Prawo do wychowania, odpowiedzialność, obowiązek, miłość, opieka,
rodzina ...

nie będę przeprowadzał egzegezy o co tak naprawdę chodziło Korwinowi,
ale można się domyślać że to nie nowoczesna "lewacka" własność ale 19
-wieczna kapitalistyczna własność, więc dzieci mają być niewolnikami
rodzicĂłw

Ja _mam_ żonę. Czy tutaj też bys chciał po lewacku wprowadzić nam
własciciela.

a czy ona ma meza ?

Data: 2016-01-28 07:23:38
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 28.01.2016 02:11, andal pisze:
[...]

Ma, a dziecko _ma_ rodzicĂłw.

Data: 2016-01-28 16:33:16
Autor: andal
Korwin - toksyczny rodzic
On Thu, 28 Jan 2016 07:23:38 +0100, niebieski wrote:

[...]

idealnie !

kazdy ma co trzeba

Data: 2016-01-28 13:26:00
Autor: stevep
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu .01.2016 o 02:11 andal <andal@andal.org> pisze:

[...]

Kiedy¶, kto¶ wspomniał o J. Kaczyńskim z mężem, ale to tylko tak gwoli  przypomnienia,
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-28 01:51:28
Autor: A. Filip
"Korwin - toksyczny rodzic" v. toksyczne państwo europejskawe
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Jak nazwać człowieka który twierdzi że dzieci są _własnością_
rodziców? Może tak jest w islamie czy hinduizmie ale chrześcijaństwo
ma na ten temat zdecydowane zdanie.

<ironia> Jak on Ĺ›miaĹ‚!  KaĹĽdy nowoczesny eurojeczyk WIE ĹĽe dzieci sÄ…
własnością państwa! </ironia>

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Kobieta jest jak zły mandaryn. Im bardziej odstępuje od dobrych zasad,

Data: 2016-01-27 20:51:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 28 stycznia 2016 01:51:31 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
> Jak nazwać człowieka który twierdzi że dzieci s± _własno¶ci±_
> rodziców? Może tak jest w islamie czy hinduizmie ale chrze¶cijaństwo
> ma na ten temat zdecydowane zdanie.

<ironia> Jak on ¶miał!  Każdy nowoczesny eurojeczyk WIE że dzieci s±
własno¶ci± państwa! </ironia>

To ja będę heretykiem i powiem, że dzieci s± własno¶ci± swoj± własn±. I każdy
człowiek dobrej woli, przede wszystkim rodzic, ale również kto¶, kto pracuje dla
państwa w tych aspektach, gdzie rodzic sobie nie daje rady ponieważ nie jest
specjalist±, a więc z kształceniem szkolnym - ma obowi±zek pomóc dziecku jako
"fuksowi" nauczyć się orientować się w regułach i strategiach zarówno wiedzy,
jak i gry społecznej. Jeżeli występuje konflikt pomiędzy interesami rodzica i nauczyciela, to obaj powinni dziecku dać możliwo¶ć zastanowienia się, który
model wybierze. Nie jest potrzebna w tym spójno¶ć ani jednoznaczno¶ć, ponieważ
dziecko powinno się uczyć, jak żyć w społeczeństwie, w którym istniej± konflikty
i różnice warto¶ci. Innymi słowy uczyć się my¶leć "poza pudełkiem".

Korwin - toksyczny rodzic