Korwin - toksyczny rodzic

Data: 2016-01-27 21:40:21
Autor: Jacek
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 2016-01-27 o 21:33, zdumiony pisze:
Jak nazwać człowieka który twierdzi że dzieci są _własnością_ rodziców?
Może tak jest w islamie czy hinduizmie ale chrześcijaństwo ma na ten
temat zdecydowane zdanie.
Za to Unia ma jeszcze inne zdanie i tu dzieci są własnością państwa, bo jak inaczej określić fakt, że rodzicom odebrano prawo decydowania o bardzo wielu sprawach dziecka? Tylko w niewolnictwie dzieci były własnością pana, a nie rodzica.
Jacek

Data: 2016-01-27 21:47:57
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 21:40, Jacek pisze:
Za to Unia ma jeszcze inne zdanie i tu dzieci są własnością państwa, bo
jak inaczej określić fakt, że rodzicom odebrano prawo decydowania o
bardzo wielu sprawach dziecka?

Bo dziecko nie jest własnością rodziców.
"jak inaczej określić fakt, że właścicielom niewolników odebrano prawo decydowania o bardzo wielu sprawach niewolników? "

> Tylko w niewolnictwie dzieci były własnością pana, a nie rodzica.
Skoro są własnością rodzica to mamy nic innego tylko niewolnictwo.

Data: 2016-01-27 22:11:14
Autor: z
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 2016-01-27 o 21:47, zdumiony pisze:
Skoro s± w³asno¶ci± rodzica to mamy nic innego tylko niewolnictwo.

Bo tu nie nale¿y prostacko/lewacko u¿ywaæ s³owa w³asno¶æ.
Prawo do wychowania, odpowiedzialno¶æ, obowi±zek, mi³o¶æ, opieka, rodzina ...
W te podstawowe prawa i obowi±zki obywatelskie (czy cz³owieka ;-) ) w które wpie... siê lewackie pañstwo i usi³uje wprowadzaæ nowe "lepsze" porz±dki.
Jak widaæ skutki s± destrukcyjne dla spo³eczeñstwa i ludzie buntuj± siê przeciwko naciskowi za¶lepionych jedynie s³uszn± poprawno¶ci±.

Data: 2016-01-27 22:20:55
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 22:11, z pisze:
Bo tu nie nale¿y prostacko/lewacko u¿ywaæ s³owa w³asno¶æ.
Prawo do wychowania, odpowiedzialno¶æ, obowi±zek, mi³o¶æ, opieka,
rodzina ...

nie bêdê przeprowadza³ egzegezy o co tak naprawdê chodzi³o Korwinowi, ale mo¿na siê domy¶laæ ¿e to nie nowoczesna "lewacka" w³asno¶æ ale 19 -wieczna kapitalistyczna w³asno¶æ, wiêc dzieci maj± byæ niewolnikami rodziców

Data: 2016-01-27 22:25:20
Autor: z
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 2016-01-27 o 22:20, zdumiony pisze:
-wieczna kapitalistyczna w³asno¶æ, wiêc dzieci maj± byæ niewolnikami
rodziców

Korwin ma du¿o racji ale dla mnie nie jest wyroczni±.
Widzê za to ogromne zagro¿enie dla ludzko¶ci ze strony g³upiego lewactwa które ostatnio bardzo atakuje Korwina.
Kolejne posty na zawo³anie.
Chcecie co¶ przykryæ. Wywo³aæ temat zastêpczy. KOD nie daje rady PISowi.
O co Wam chodzi? Co¶ mi umknê³o? Korwin przej±³ przemoc± w³adzê? :-)

Data: 2016-01-27 22:42:38
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
On 27.01.2016 22:20, zdumiony wrote:
[...]

Ja _mam_ ¿onê. Czy tutaj te¿ bys chcia³ po lewacku wprowadziæ nam w³asciciela.

--
niebieski

Data: 2016-01-27 22:45:30
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 22:42, niebieski pisze:
Ja _mam_ ¿onê. Czy tutaj te¿ bys chcia³ po lewacku wprowadziæ nam
w³asciciela.

twierdzisz ¿e ¿ona jest twoj± w³asno¶ci±?

Data: 2016-01-27 23:23:17
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
On 27.01.2016 22:45, zdumiony wrote:
W dniu 27.01.2016 o 22:42, niebieski pisze:
Ja _mam_ ¿onê. Czy tutaj te¿ bys chcia³ po lewacku wprowadziæ nam
w³asciciela.

twierdzisz ¿e ¿ona jest twoj± w³asno¶ci±?

Analogicznie jak dziecko, z tym, ¿e nad dzieckiem mam w dodatku w³adzê rodzicielsk±. W ¿adnym przypadku pañstwowy nadzorca jest nam niepotrzebny.

--
niebieski

Data: 2016-01-27 23:29:01
Autor: zdumiony
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 o 23:23, niebieski pisze:
Analogicznie jak dziecko, z tym, ¿e nad dzieckiem mam w dodatku w³adzê
rodzicielsk±. W ¿adnym przypadku pañstwowy nadzorca jest nam niepotrzebny.

Normalny facet nie twierdzi ¿e jest w³a¶cicielem swojej ¿ony

Data: 2016-01-28 07:22:48
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 27.01.2016 23:29, zdumiony pisze:
W dniu 27.01.2016 o 23:23, niebieski pisze:
Analogicznie jak dziecko, z tym, że nad dzieckiem mam w dodatku władzę
rodzicielską. W żadnym przypadku państwowy nadzorca jest nam
niepotrzebny.

Normalny facet nie twierdzi że jest właścicielem swojej żony

To ty w takim razie jesteś nienormalny, bo w moich słowach to znalazłeś. Nie ja.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-01-28 01:11:57
Autor: andal
Korwin - toksyczny rodzic
On Wed, 27 Jan 2016 22:42:38 +0100, niebieski wrote:

On 27.01.2016 22:20, zdumiony wrote:
W dniu 27.01.2016 o 22:11, z pisze:
Bo tu nie należy prostacko/lewacko używać słowa własność.
Prawo do wychowania, odpowiedzialność, obowiązek, miłość, opieka,
rodzina ...

nie będę przeprowadzał egzegezy o co tak naprawdę chodziło Korwinowi,
ale można się domyślać że to nie nowoczesna "lewacka" własność ale 19
-wieczna kapitalistyczna własność, więc dzieci mają być niewolnikami
rodziców

Ja _mam_ żonę. Czy tutaj też bys chciał po lewacku wprowadzić nam
własciciela.

a czy ona ma meza ?

Data: 2016-01-28 07:23:38
Autor: niebieski
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu 28.01.2016 02:11, andal pisze:
[...]

Ma, a dziecko _ma_ rodziców.

Data: 2016-01-28 16:33:16
Autor: andal
Korwin - toksyczny rodzic
On Thu, 28 Jan 2016 07:23:38 +0100, niebieski wrote:

[...]

idealnie !

kazdy ma co trzeba

Data: 2016-01-28 13:26:00
Autor: stevep
Korwin - toksyczny rodzic
W dniu .01.2016 o 02:11 andal <andal@andal.org> pisze:

[...]

Kiedy¶, kto¶ wspomnia³ o J. Kaczyñskim z mê¿em, ale to tylko tak gwoli  przypomnienia,
--
  stevep
-- -- -

Korwin - toksyczny rodzic