Korwin w TVPi

Data: 2017-05-01 10:27:51
Autor: Zenek Kapelinder
Korwin w TVPi
Rzad daje 250 o sile nabywczej 500. Taka pozytywna kreatywna ksiegowosc. Jak Janusz Mikke o tym nie wie to znaczy ze nadaje sie do domu spokojnej strosci, oddzial z demencja starcza.

Data: 2017-05-01 20:27:45
Autor: boukun
Korwin w TVPi
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Rzad daje 250 o sile nabywczej 500. Taka pozytywna kreatywna ksiegowosc. Jak Janusz Mikke o tym nie wie to znaczy ze nadaje sie do domu spokojnej strosci, oddzial z demencja starcza.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To pojeb, przygłup kompletny, on zawsze pieprzy od rzeczy i nic nie wie...

boukun

Data: 2017-05-02 07:12:15
Autor: Ciemny Lud
Korwin w TVPi
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5bc945b7-acc1-4f51-b0c4-6b6c22929f76googlegroups.com...
Rzad daje 250 o sile nabywczej 500.

To ja ci kogucik daje 10 zł i kup mi pół litra wódeczki o nazwie np. Krupnik ;-)))

CL

Korwin w TVPi