Korwin wzywa do przewrotu wojskowego

Data: 2016-03-11 10:57:21
Autor: pinokio
Korwin wzywa do przewrotu wojskowego
Data: 2016-03-11 12:14:23
Autor: niebieski
Korwin wzywa do przewrotu wojskowego
W dniu 11.03.2016 10:57, pinokio pisze:
http://www.tvn24.pl/spor-wokol-tk-janusz-korwin-mikke-wladze-powinno-przejac-wojsko,626318,s.html

Widać że to pachołek i zdrajca,
Jak zwykle tyle zrozumiałeś z tego, ile mogłeś, a manipulujesz jak zwykle.
Korwin _nie_ _wzywa_ do przewrotu wojskowego, tylko wzywa wojsko do ratowania państwa _GDYBY_ PIS z KODziarzami rozpętali w Polsce majdan.
Wolisz na ulicach bezprawie i krew, czy polskie wojsko?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-03-11 12:22:12
Autor: pinokio
W dniu 11.03.2016 o 12:14, niebieski pisze:
ratowania państwa _GDYBY_ PIS z KODziarzami rozpętali w Polsce majdan.
Wolisz na ulicach bezprawie i krew, czy polskie wojsko?

Czyli drugi stan wojenny? Tylko płonne nadzieje że będzie tak bezkrwawy jak ten Jaruzelskiego. Może przypominać raczej przewrót Pinocheta, sadysty i zboczeńca oraz idola Korwina.

Data: 2016-03-11 12:26:10
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 12:22, pinokio pisze:
[...]

Czyli wolisz majdan.

Może przypominać raczej przewrót Pinocheta,
sadysty i zboczeńca oraz idola Korwina.

Pinochet uratował swój kraj przed czerwoną zarazą, wiec dziwi mnie ta twoja wściekłość.

Data: 2016-03-11 12:28:54
Autor: pinokio
W dniu 11.03.2016 o 12:26, niebieski pisze:
Pinochet uratował swój kraj przed czerwoną zarazą, wiec dziwi mnie ta
twoja wściekłość.

czy więcej ofiar pochłonęła by ta "czerwona zaraza" czy terror Pinocheta?

Data: 2016-03-11 12:33:21
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 12:28, pinokio pisze:
W dniu 11.03.2016 o 12:26, niebieski pisze:
Pinochet uratował swój kraj przed czerwoną zarazą, wiec dziwi mnie ta
twoja wściekłość.

czy więcej ofiar pochłonęła by ta "czerwona zaraza"

Z pewnością więcej.

czy terror Pinocheta?

Na wojnie terror to norma.

Data: 2016-03-11 14:04:40
Autor: Kwinto
W dniu 2016-03-11 o 12:22, pinokio pisze:
[...]

Ja wiem, że Pinochet jest idolem Marka Jurka i Michała Kamińskiego.
Zawieźli mu ryngraf jak leczył się w Londynie.

Data: 2016-03-11 15:19:37
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 11 marca 2016 12:14:

W dniu 11.03.2016 10:57, pinokio pisze:
http://www.tvn24.pl/spor-wokol-tk-janusz-korwin-mikke-wladze-powinno-przejac-wojsko,626318,s.html

Widać że to pachołek i zdrajca,
Jak zwykle tyle zrozumiałe¶ z tego, ile mogłe¶, a manipulujesz jak zwykle.
Korwin _nie_ _wzywa_ do przewrotu wojskowego, tylko wzywa wojsko do
ratowania państwa _GDYBY_ PIS z KODziarzami rozpętali w Polsce majdan.
Wolisz na ulicach bezprawie i krew, czy polskie wojsko?

Jakie bezprawie i krew? Czy posiadanie broni w Polsce jest tak samo popularne jak w innych krajach ¶wiata? Wojsko ma przej±ć władzę? Nad kim? Polacy korzystaj± z prawa do manifestowania. Przez 8 lat co miesi±c bodajże były marsze. Co 11 listopada marsze, kontrmarsze i kontrkontr.... Czy rz±d wtedy szukał jakich¶ "gorszych sortów". Czy prezydent wtedy co¶ tam o pierwszym dukał? A tu trochę polityki na ulicach i od razu spiski. Gdzie tu wojna domowa?

Data: 2016-03-11 15:27:48
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 15:19, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 11 marca 2016 12:14:

[...]

popularne jak w innych krajach świata? Wojsko ma przejąć władzę? Nad kim?
Polacy korzystajÄ… z prawa do manifestowania. Przez 8 lat co miesiÄ…c bodajĹĽe
były marsze. Co 11 listopada marsze, kontrmarsze i kontrkontr.... Czy rząd
wtedy szukał jakichś "gorszych sortów". Czy prezydent wtedy coś tam o
pierwszym dukał? A tu trochę polityki na ulicach i od razu spiski. Gdzie tu
wojna domowa?

No i dlatego zareagowałem na fałszujący wypowiedź Korwina tytuł.

Data: 2016-03-11 15:51:54
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 11 marca 2016 15:27:

[...]

No i dlatego zareagowałem na fałszuj±cy wypowiedĽ Korwina tytuł.

To nie tłumaczy słów JKM. On mówi, że bezprawie rz±dz±cych skończy się wg Ciebie bezprawiem na ulicach. Polacy w historii już nie raz dali przykład, że s± bardzo praworz±dnym narodem. Po okupacj± nawet potrafili stworzyć całe Państwo Podziemne, z własn± armi±, szkolnictwem i s±dami. Jak nie było możliwo¶ci to nawet bezbronni potrafili stworzyć ruch, który "przemeblował Europę". Wojna domowa? Do tego potrzeba broni po jednej i po drugiej stronie. Wiesz, ja mam tyle lat że pamiętam dokładnie czasy przełomu w 89'. Polacy wtedy byli spokojni. Lato po wyborach czerwcowych było piękne. Większo¶ć wtedy spacerowała, siedziała na ulicy i rozmawiała. Zobacz. Jeden system upadł, drugi jeszcze w drodze, a tu spokój i ład.

Data: 2016-03-11 16:17:14
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 15:51, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 11 marca 2016 15:27:

[...]

To nie tłumaczy słów JKM. On mówi, że bezprawie rządzących skończy się wg
Ciebie bezprawiem na ulicach.

Tak może się to skończyć.

Polacy w historii już nie raz dali przykład,
że są bardzo praworządnym narodem. Po okupacją nawet potrafili stworzyć całe
Państwo Podziemne, z własną armią, szkolnictwem i sądami. Jak nie było
możliwości to nawet bezbronni potrafili stworzyć ruch, który "przemeblował
EuropÄ™". Wojna domowa? Do tego potrzeba broni po jednej i po drugiej
stronie.

To nie problem - zawsze można ją dostarczyć. Na majdanie były ofiary po obu stronach, a strzelających do tej pory nie znamy.

  Wiesz, ja mam tyle lat ĹĽe pamiÄ™tam dokĹ‚adnie czasy przeĹ‚omu w 89'.
Polacy wtedy byli spokojni. Lato po wyborach czerwcowych było piękne.
Większość wtedy spacerowała, siedziała na ulicy i rozmawiała. Zobacz. Jeden
system upadł, drugi jeszcze w drodze, a tu spokój i ład.

I tak będzie teraz, jeśli manjdaniarze nie rozkręca się, a narodowcom nie braknie cierpliwości.

Data: 2016-03-11 16:32:44
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 11 marca 2016 16:17:

[...]

I tak będzie teraz, je¶li manjdaniarze nie rozkręca się, a narodowcom
nie braknie cierpliwo¶ci.

Pytanie. Dlaczego w ogóle ludzie mieliby zacz±ć z sob± walczyć? S±siad na s±siada, wioska przeciwko miastu itd... To tylko polityka. W pracy codziennie spotykam ludzi o innych pogl±dach, w kolejce do lekarza to samo,  w sklepie, w parku. My¶lę, że JKM traktuje swoje poletko do życia, politykę jako sedno wszystkiego, co¶ wokół czego kręci się ¶wiat. Władza jest dla niego wszystkim na czym się zna, co lubi, i co kocha. Bo tylko przez taki pryzmat patrzy na ¶wiat. I uważa że jest wspólny dla innych. Dlatego wieszczy wojnę domow±. Zreszt± może słusznie, może nie. Tyle razy już robił z siebie wesołka roztropka, że teraz jest jak Kasandra. Może ma rację, ale nikt mu nie będzie chciał uwierzyć. Ja np nie.

Data: 2016-03-11 16:51:24
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 16:32, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 11 marca 2016 16:17:

[...]

Pytanie. Dlaczego w ogóle ludzie mieliby zacząć z sobą walczyć? Sąsiad na
sÄ…siada, wioska przeciwko miastu itd... To tylko polityka. W pracy
codziennie spotykam ludzi o innych poglÄ…dach, w kolejce do lekarza to samo,
w sklepie, w parku.

Psychologia tłumu. Myślę, że Ukraińcy też nie wyobrażali sobie bagna w jakie idą.

Myślę, że JKM traktuje swoje poletko do życia, politykę
jako sedno wszystkiego, coś wokół czego kręci się świat. Władza jest dla
niego wszystkim na czym siÄ™ zna, co lubi, i co kocha. Bo tylko przez taki
pryzmat patrzy na świat. I uważa że jest wspólny dla innych. Dlatego
wieszczy wojnÄ™ domowÄ….
> Zresztą może słusznie, może nie. Tyle razy już robił
z siebie wesołka roztropka, że teraz jest jak Kasandra. Może ma rację, ale
nikt mu nie będzie chciał uwierzyć. Ja np nie.

Wiele rzeczy wieszczył i się po wielu latach spełniły. Już 20 lat temu ostrzegał przed nawałą islamską, przed zadłużaniem budżetu państwa, itd.
Od lat mówi o upadku UE - tutaj się omylił, na razie ;)

Data: 2016-03-11 17:05:31
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 11 marca 2016 16:51:

Wiele rzeczy wieszczył i się po wielu latach spełniły. Już 20 lat temu
ostrzegał przed nawał± islamsk±, przed zadłużaniem budżetu państwa, itd.
Od lat mówi o upadku UE - tutaj się omylił, na razie ;)

I co? Wierzyli mu wtedy? Nie. Nie będ± wierzyć i teraz. Jak sw± działalno¶ć polityczn± opierasz na wiecznym sprzeciw i robieniu pajaca, dojeniu kasy bo daj±, to masz efekty. Nikt nie traktuje cię poważnie, ale jako folklor. :-)

Data: 2016-03-11 17:20:40
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 17:05, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 11 marca 2016 16:51:

Wiele rzeczy wieszczył i się po wielu latach spełniły. Już 20 lat temu
ostrzegał przed nawałą islamską, przed zadłużaniem budżetu państwa, itd.
Od lat mówi o upadku UE - tutaj się omylił, na razie ;)

I co? Wierzyli mu wtedy? Nie.

Kto? Lemingi nie wierzyły z pewnością. Było wielu oszołomów i pajaców, którzy wiedzieli, ze mówi prawdę.

Nie będą wierzyć i teraz. Jak swą działalność
politycznÄ… opierasz na wiecznym sprzeciw i robieniu pajaca, dojeniu kasy bo
dajÄ…, to masz efekty. Nikt nie traktuje ciÄ™ powaĹĽnie, ale jako folklor. :-)

Z takim podejściem to faktycznie masz rację - nie będziesz go traktował poważnie. Fakty dla ciebie nie są ważne - najważniejsze, że masz szufladkę z napisem "PAJAC".

Data: 2016-03-11 17:42:26
Autor: Marek Czaplicki
Korwin wzywa do przewrotu wojskowego
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 11 marca 2016 17:20:

Z takim podej¶ciem to faktycznie masz rację - nie będziesz go traktował
poważnie. Fakty dla ciebie nie s± ważne - najważniejsze, że masz
szufladkę z napisem "PAJAC".

Szufladkę? Ja? JKM sam się tam wkłada. Daj przykład kiedy był za czym¶, co¶ wsparł, powiedział należy zrobić razem to a to i to przeprowadził. Jako obywatel. Np Michnikowi zarzuca się kiedy niekiedy, że w wywiadzie powiedział, że s± momenty kiedy władza może strzelać do obywateli. Jak JKM na każdym kroku mówi, że by strzelał, walił gazem i w ogólne zamykał w pierdlu. To wszyscy machaj± ręk± bo to JKM. I on jest z tego zadowolony, bo błysn±ł. Bo poparcie skoczy do circa 5%, a jakby więcej to wymy¶la następn± pierdołę, aby nie za bardzo. Bo magiczne 5% to dostajemy się, ale w takiej liczbie, że za nic nie odpowiadamy i wtedy gadać możemy, że należy być przeciw temu i owemu, a tak w ogóle to rozwalić.
Jaki¶ czas temu rozmawiali¶my o słowach JKM w PE, że ¶miecie ludzkie itd... przychodz± zniszczyć Europę. Kurna. Przecie JKM tego chce od zarania. Europa to kontynent z którego wyszły dwie wojny ¶wiatowe, i tylko dlatego że ludzie postanowili od pewnej pory żyć w zgodzie mimo różnic to się nie podoba. JKM nie podobałoby się ufundowanie USA. Boć przecie w preambule amerykańskiej konstytucji stoi jak wół "aby umocnić Unię" bo tym były wtedy te stany na wschodzie Ameryki Północnej.

Data: 2016-03-11 18:24:35
Autor: niebieski
W dniu 11.03.2016 17:42, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek, 11 marca 2016 17:20:

Z takim podejściem to faktycznie masz rację - nie będziesz go traktował
powaĹĽnie. Fakty dla ciebie nie sÄ… waĹĽne - najwaĹĽniejsze, ĹĽe masz
szufladkÄ™ z napisem "PAJAC".

Szufladkę? Ja? JKM sam się tam wkłada. Daj przykład kiedy był za czymś, coś
wsparł, powiedział należy zrobić razem to a to i to przeprowadził.

Wprowadził czterech posłów do EP. Obudził tysiące umysłów z letargu i dzięki niemu uzmysłowili sobie, że są wolnymi ludźmi, a nie bydłem, które musi mieć pana.

  Jako
obywatel. Np Michnikowi zarzuca siÄ™ kiedy niekiedy, ĹĽe w wywiadzie
powiedział, że są momenty kiedy władza może strzelać do obywateli. Jak JKM
na każdym kroku mówi, że by strzelał, walił gazem i w ogólne zamykał w
pierdlu.

Zgodnie z prawem. On zawsze mówi,że prawo trzeba zmieniać, ale i przestrzegać.

  To wszyscy machajÄ… rÄ™kÄ… bo to JKM. I on jest z tego zadowolony, bo
błysnął. Bo poparcie skoczy do circa 5%, a jakby więcej to wymyśla następną
pierdołę, aby nie za bardzo.

On po prostu nie przejmuje się tym jak go odbiorą. Sam mówi, że jego poglądy jest w stanie zrozumieć jakieś 15% ogółu. Jak mu nie przyznać racji, gdy wokół większość wierzy, że bogactwo pochodzi z dotacji i pomocy państwa.

  Bo magiczne 5% to dostajemy siÄ™, ale w takiej
liczbie, że za nic nie odpowiadamy i wtedy gadać możemy, że należy być
przeciw temu i owemu, a tak w ogóle to rozwalić.

W ten sposób to każdego, który nie jest w rządzie można ocenić.

Jakiś czas temu rozmawialiśmy o słowach JKM w PE, że śmiecie ludzkie itd...
przychodzą zniszczyć Europę.

Ma racjÄ™. Bydlo demoluje EuropÄ™, a z tego powodu cierpiÄ… ci, ktĂłrym pomoc siÄ™ naleĹĽy.

  Kurna. Przecie JKM tego chce od zarania. Europa
to kontynent z którego wyszły dwie wojny światowe, i tylko dlatego że ludzie
postanowili od pewnej pory żyć w zgodzie mimo różnic to się nie podoba.

Komu to się nie podoba? Korwinowi? Nie zauważyłem tego.

[...]

Nie chodzi o "unię" jako taką. Chodzi o czym ona jest - o kierunek, w którym podąża. W wielu aspektach , dzięki technologii, jest bardziej zniewalająca niż związek radziecki. Ostatnio wyczytałem, ze każda świnia ma mieć nadany numer. Myślę, że Korwin nie jest wrogiem współpracy, ale na wolnościowych zasadach.

Data: 2016-03-11 19:11:48
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 11 marca 2016 18:24:

[...]

Wprowadził czterech posłów do EP. Obudził tysi±ce umysłów z letargu i
dzięki niemu uzmysłowili sobie, że s± wolnymi ludĽmi, a nie bydłem,
które musi mieć pana.

No tak. W Lapucie byli specjalni z pęcherzami aby budzić z zamy¶lenia. :-)

[...]

Komuchy też ustalały prawo pod swe widzimisię. Najpierw ustaliły, że chłopom należy się "pańska" ziemia, potem że należy pozbijać w spółdzielnie i rozkułaczyć. Potem ustalili, że praca ma być obowi±zkowa itd... Fajnie. Jak chcę co¶ zrobić, ale żeby nie wygl±dało na zamordyzm to uchwalam, podpisuję i drukuję.

  To wszyscy machaj± ręk± bo to JKM. I on jest z tego zadowolony, bo
błysn±ł. Bo poparcie skoczy do circa 5%, a jakby więcej to wymy¶la
następn± pierdołę, aby nie za bardzo.

On po prostu nie przejmuje się tym jak go odbior±. Sam mówi, że jego
pogl±dy jest w stanie zrozumieć jakie¶ 15% ogółu. Jak mu nie przyznać
racji, gdy wokół większo¶ć wierzy, że bogactwo pochodzi z dotacji i
pomocy państwa.

  Bo magiczne 5% to dostajemy się, ale w takiej
liczbie, że za nic nie odpowiadamy i wtedy gadać możemy, że należy być
przeciw temu i owemu, a tak w ogóle to rozwalić.

W ten sposób to każdego, który nie jest w rz±dzie można ocenić.

Jaki¶ czas temu rozmawiali¶my o słowach JKM w PE, że ¶miecie ludzkie
itd... przychodz± zniszczyć Europę.

Ma rację. Bydlo demoluje Europę, a z tego powodu cierpi± ci, którym
pomoc się należy.

Jakie bydło? Fajnie się wyrażasz o ludziach, po linii i na szczeblu. Jak odróżnisz jednych od drugich, jak ogólnie walisz o bydle? Jedyni "prawdziwi" Europejczycy dawno wyginęli. To neandertalczycy. Wszyscy w Europie to przyszli sk±d¶. Najczę¶ciej z Azji. Podczas ostatniej wojny ludzie w Europie gazowali jedni drugich. To z Europy wyszła ideologia komunizmu, którego tak nie lubisz. Europa kolonizowała inne kontynenty. Przed zaborami w Polsce szlachta traktowała chłopstwo gorzej niż swe konie. I masz zamiar mówić o bydle? Ciekawo¶ć, co by Ci wmawiał JKM podczas chrztu Mieszka? Że obca, że taka jaka¶ nie słowiańska, że ¦wiatowid i Kupała? :-)

[...]

Nie zauważyłe¶? No pacz pan. To JKM nie chce rozwałki Unii? Tylko dlatego, że Unia powstała mogłe¶ pochwalić JKM, że czterech posłów wprowadził. Ciekawo¶ć dlaczego do przeszłego burdelu? :-)

nie podobałoby się ufundowanie USA. Boć przecie w preambule amerykańskiej
konstytucji stoi jak wół "aby umocnić Unię" bo tym były wtedy te stany na
wschodzie Ameryki Północnej.

Nie chodzi o "unię" jako tak±. Chodzi o czym ona jest - o kierunek, w
którym pod±ża. W wielu aspektach , dzięki technologii, jest bardziej
zniewalaj±ca niż zwi±zek radziecki. Ostatnio wyczytałem, ze każda ¶winia
ma mieć nadany numer. My¶lę, że Korwin nie jest wrogiem współpracy, ale
na wolno¶ciowych zasadach.

Ależ ja mu nie bronię być na dowolnych zasadach. Niech pokaże te swe "wolno¶ciowe" w działaniu. Niech co¶ stworzy. Do czego¶ ludzi zachęci, aby co¶ razem zrobili jako wolni według jego zasad obywatele. Niech co¶ zacznie w końcu robić oprócz kręcenia nosem na wszystko. Ja wiem. Trudno mu wytrzymać. Ma już swe lata. Podsumował swe życie i wyszło na to, że nic w życiu nie stworzył. Niczego nie osi±gn±ł oprócz pieniędzy. Wprowadził czterech posłów do czego¶ co chciał zamienić w burdel i swej sypialni i to tyle. A historia? Zobacz, w Polsce trwa walka o historię. O to co będ± wkuwały dzieci na zajęciach z historii za sto lat. Jakie nazwiska. To dlatego, JKM wieszczy wojnę domow±. Bo nazwiska wojowników to na pewno.

Data: 2016-03-11 14:19:11
Autor: Lord Donald
W dniu 11.03.2016 o 10:57, pinokio pisze:
http://www.tvn24.pl/spor-wokol-tk-janusz-korwin-mikke-wladze-powinno-przejac-wojsko,626318,s.html

Widać że to pachołek i zdrajca,

Chce odzyskać koryto dla POkolesi, aby im żyło si lepiej.

Korwin wzywa do przewrotu wojskowego