Koryto w nagrodę za opluwanie Komorowskiego

Data: 2015-11-27 20:24:20
Autor: Mark Woydak
Koryto w nagrodę za opluwanie Komorowskiego
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19254722,znany-bloger-bedzie-pracowal-w-kancelarii-beaty-szydlo-to.html?lokale=local#BoxNewsLink

"W mediach, jak już wyjaśniałem wcześniej, nie pracuję od lutego 2015. Odszedłem wtedy z Wirtualnej Polski, przechodząc do sztabu Andrzeja Dudy. Pisałem potem felietony dla "Gazety Polskiej Codziennie", ale z tego też zrezygnowałem. Na blogu nie pisałem od miesięcy - wylicza Rybicki. - Ale to z braku czasu. Nie zamierzam definitywnie porzucić blogowania- zapewnia.

W sierpniu br. zarzucano Pawłowi Rybickiemu, że nie ogłosił wprost swojego odejścia z dziennikarstwa do sztabu PiS. Krytykował też kampanię Bronisława Komorowskiego na Twitterze i w felietonach w "Gazecie Polskiej Codziennie".

Dzielenie ochłapów rozpocżęte.

Mark Woydak

--

Koryto w nagrodę za opluwanie Komorowskiego