Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE

Data: 2009-05-05 13:13:19
Autor: Endriu
Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE

Wejście do Unii pozwoliło nam na imponujący skok gospodarki

Żebyś mi nie wmawiał że posiłkuje się tylko Michalkiewiczem ... Masz tu przewerbowanego byłego ryuskiego agenta przewerbowanego na opcje unijną.....

Wyborczy bigos miesiąc przed głosowaniem
http://mareksiwiec.blog.onet.pl/2,ID376196666,RS1,index.html

"[...] Wczoraj w Poznaniu, na spotkaniu z Federacją Związków Zawodowych "Metalowcy", dowiedziałem się, że od początku roku, tylko w Wielkopolsce i tylko w tej branży, wypowiedzenia dostało niemal 6 tysięcy osób. No to pomnóżmy to przez ilość województw i dziedziny gospodarki. Liczba robi się trzycyfrowa. [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Korzyści dla Polski z przystąpienia do UE