Korzystanie ze stacji bazowych Aero2 przez smartfona z karta Plusa

Data: 2012-07-26 09:37:27
Autor: ygreko
Korzystanie ze stacji bazowych Aero2 przez smartfona z karta Plusa
iPhone 4S z karta Play po podlaczeniu do Plusa zasieg 1/5, jakosc rozmowy w 3G w miejscu X - slabo, bardzo slabo, lacznie z rozlaczaniem polaczenia.
Ten sam fon, tylko starter Plus na karte - zasieg 4/5, jakosc rozmowy doskonala/rewelacyjna/zeroproblemowa. Miejsce X ma taka charakterystyke, ze 3G ze stacji Plusa slabo dolatuje, ale zasieg Aero2 doskonaly, mam net od CP, stad dokladne dane.
Z sytuacji wnioskuje, ze karta Plusa w odpowiednim fonie moze zalogowac sie i prowadzic rozmowy za posrednictwem stacji Aero2. Teraz powstaje pytanie, czy jest tak wlasnie? Od kiedy? Czy wszystkie stacje w tym uczestnicza? Jesli tak jest, to Plus wyrasta na najlepszego opa, bo UMTS900 ma jednak bardziej sensowny zasieg niz UMTS2100, poza tym stacje Aero2 byly stawiane w zalozeniach takze na terenach wiejskich, co automatycznie uzupelnia miejscami slaby zasieg Plusa na wioskach.

Data: 2012-07-26 19:21:48
Autor: ToMasz
W dniu 26.07.2012 18:37, ygreko pisze:
iPhone 4S z karta Play po podlaczeniu do Plusa zasieg 1/5, jakosc rozmowy w 3G w miejscu X - slabo, bardzo slabo, lacznie z rozlaczaniem polaczenia.
jakaś inna przyczyna. albo korzystasz z Playa, albo coś nie pozwala przełączyć na G2
Ten sam fon, tylko starter Plus na karte - zasieg 4/5, jakosc rozmowy doskonala/rewelacyjna/zeroproblemowa.
Czy przypadkiem nie jest na G2?
[...]
nie. Aero2 nie świadczy usług głosowych.
(...)
Trochę mi to przypomina dyskusje o tym jak bateria "trzyma" w zależności od zainstalowanego romu/flasha, ale żaden z dyskutantów nie był łaskaw pobrać programu "amperomierz"
Teraz Ty odrĂłb lekcje i sprawdĹş z jakim nadajnikiem jesteĹ› poĹ‚Ä…czony, znajdĹş go sobie na btsearch.org  i bÄ™dziesz wiedziaĹ‚ co i jak.

ToMasz

Data: 2012-07-26 11:36:28
Autor: ygreko
On Thursday, July 26, 2012 7:21:48 PM UTC+2, ToMasz wrote:
W dniu 26.07.2012 18:37, ygreko pisze:
> iPhone 4S z karta Play po podlaczeniu do Plusa zasieg 1/5, jakosc rozmowy w 3G w miejscu X - slabo, bardzo slabo, lacznie z rozlaczaniem polaczenia.
jaka¶ inna przyczyna. albo korzystasz z Playa, albo co¶ nie pozwala przeł±czyć na G2

Testuje polaczenia w 3G bo to mnie interesuje, stad celowo nie przelaczam na GSM.

> [...]

> Z sytuacji wnioskuje, ze karta Plusa w odpowiednim fonie moze zalogowac sie i prowadzic rozmowy za posrednictwem stacji Aero2.
nie. Aero2 nie ¶wiadczy usług głosowych.

Na pewno nie mozna rozmawiac przez stacje Aero2 z karta Plusa?

Teraz Ty odrób lekcje i sprawdĽ z jakim nadajnikiem jeste¶ poł±czony, znajdĽ go sobie na btsearch.org  i będziesz wiedział co i jak.

Jaka polecasz aplikacje do iPhone w tej materii?

Data: 2012-08-08 16:32:53
Autor: dremka
ygreko napisal:

Na pewno nie mozna rozmawiac przez stacje Aero2 z karta Plusa?

Można, tyle tylko, ze po zainicjowaniu rozmowy, jesli tylko jest dostepny sygnal 2G Plusa na odpowiednim poziomie to rozmowa przejdzie od razu na 2G

--
dremka

Korzystanie ze stacji bazowych Aero2 przez smartfona z karta Plusa