Kosa spalinowa Stihl

Data: 2010-06-24 07:28:31
Autor: ***Einstein***
Kosa spalinowa Stihl
Witam
Zastanawiam się nad zakupem kosy spalinowej Stihl. Znalazłem w internecie modele: Stihl fs 56 i Stihl fs 40 na korzyść tej droższej przemawia uchwyt oburęczny i możliwość montażu noża tnącego oraz lepsza moc jak również długość. Pytanie czy jest sens dopłacać prawie 400 zł. Aha na początek mam do skoszenia 400 m2 (powierzchnia troszkę nierówna) trawy z domieszką chwastów itp.
Ewentualnie jaka firma jest godna uwagi? Nie chcę kupować chińszczyzny.

Pozdrawiam

Kosa spalinowa Stihl