Kosa spalinowa z kastoramy pilne

Data: 2011-06-03 18:06:15
Autor: wbk
Kosa spalinowa z kastoramy pilne
Jutro muszę kupić kosę spalinową, mam ~500zł do wydania, są z 4 modele w okolicach tej ceny, firmy HUNTER albo ZIPP albo NAC, moc 1,5KM do 2KM.

Ma ktoś doświadczenie w temacie? urządzenie będzie służyło do wykaszania z 2-3 x w sezonie małej pagórkowatej działki 6 arów.

a moĹĽe coĹ› z allegro ?

pozdrawiam

Data: 2011-06-04 11:27:07
Autor: Piotr
Kosa spalinowa z kastoramy pilne
Dnia 03-06-2011 o 18:06:15 wbk <onet@cnn.pl> napisał(a):

Jutro muszę kupić kosę spalinow±, mam ~500zł do wydania, s± z 4 modele w  okolicach tej ceny, firmy HUNTER albo ZIPP albo NAC, moc 1,5KM do 2KM.

Ma kto¶ do¶wiadczenie w temacie? urz±dzenie będzie służyło do wykaszania  z 2-3 x w sezonie małej pagórkowatej działki 6 arów.

a może co¶ z allegro ?

pozdrawiam

Sam zakupiłem tak± kosę dwa sezony temu (chyba najtańszy produkt w  Castoramie) i powiem szczerze, że bardzo dobrze się sprawuje. Nie ma z ni±  żadnych problemów. Działkę 10 arów koszę kosiark± na kółkach, a w trudno  dostępnych miejscach - kos±.

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

Data: 2011-06-06 07:05:45
Autor: ***Einstein***
Kosa spalinowa z kastoramy pilne
Witam
Opinie na temat kos s± podzielone. Wszystko zależy od wykonania i grubo¶ci żyłki. Ja miałem w ręku kosę Stihl FS450 i powiem że jest super. Gruba żyłka tnie dosłownie wszystko. No ale ta cena.

Pozdrawiam

Kosa spalinowa z kastoramy pilne