Kościelna rzeczywistość - pingwinę podobnie jak jej kolegów...

Data: 2009-10-16 22:24:57
Autor: Grzegorz Z.
Kościelna rzeczywistość - pingwinę podobnie jak jej kolegów...
.... "przeniosą do innej parafii":

Zakonnica z domu opieki w Studzienicznej pod Augustowem, która była
brutalna wobec swojej podopiecznej, została zawieszona. Na filmie nagranym
przez przebywającego tam turystę widać, jak zakonnica szarpie za włosy i
bije po twarzy jedną z wychowanek.

Zakonnica nie zajmuje się już dziećmi, została zawieszona i jest na
urlopie. Najprawdopodobniej zostanie przeniesiona ze Studzienicznej.

Kontrolę w domu opieki prowadzi obecnie starosta augustowski. Wyniki
poznamy pod koniec miesiąca. Dochodzenie w sprawie brutalnego zachowania
zakonnicy prowadzi również policja i prokuratura. (...)

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/brutalna-zakonnica-zostala-zawieszona,1383679

Data: 2009-10-16 22:40:07
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:18gmerfulogij.mda1rb9ubg8l$.dlg40tude.net...
[...]

-- "Każdy myślący człowiek jest ateistą" - E.Hemingway

   Powierzonych opiece wychowawcow dzieci bic nie wolno -
   unter keinen Umständen! Punkt.

   AR

Data: 2009-10-17 07:58:53
Autor: Roger Perejro
Kościelna rzeczywistość - pingwinę podobnie jak jej kolegów...
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

 Dochodzenie w sprawie brutalnego zachowania
zakonnicy prowadzi również policja i prokuratura. (...)

To, że zamiotą szmatę pod dywan, po kościele można się było spodziewac. Przestępcy zazwyczaj kryją się wzajemnie. Ciekawe jak z tej sprawy wyjdzie prokuratura?

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-17 12:19:58
Autor: heŽsk
Koœcielna rzeczywistoœć - pingwinę podobnie jak jej kolegów...
On Fri, 16 Oct 2009 22:24:57 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

... "przeniosą do innej parafii":

 widzisz grzesiuz,  masz szanse wykazac sie jaki to z ciebie dobry ateista.
 "bite" dziewcze ma 19 lat i jej wlasna matka powiedzila wprost:
 "boje sie wlasnej corki!". tak grzesiuz, "bita" to chora psychicznie
 osoba ktora nikt nie chcial sie zajac. moze ty sie nia zajmiesz?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-17 12:42:03
Autor: heŽsk
Ko?cielna rzeczywisto?ć - pingwinę podobnie ja k jej kolegów...
On Sat, 17 Oct 2009 12:25:47 +0200, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

> "bite" dziewcze ma 19 lat i jej wlasna matka powiedzila wprost:
> "boje sie wlasnej corki!". tak grzesiuz, "bita" to chora psychicznie
> osoba ktora nikt nie chcial sie zajac. moze ty sie nia zajmiesz?

I to twoim zdaniem upoważnia niewyżytego buraka do bicia chorego człowieka?

 proponuje bys wspolnie z grzesiuz wybral sie do studziennicznej  do domu przemocy spolecznej i przez np. tydzien zajal sie 19-letnia
 zdrowa fizycznie ale chora psychicznie paulinka. wtedy pogadamy.  zacytuje: "nie dawalam z nia rady - placze matka - rozbijala wszystko
 demolowala dom, dlatego zdecydowalam sie oddac dziecko do placowki".
 nie pochwalam ale tez rozumiem zachowanie zakonnicy. pokazywany w tv  film to tylko urywek, wczesniejszy scene, kiedy milutka paulinka wali
 zakonnice plastikowym krzeslem wycieto. tak to wyglada. dziennikarze
 i tacy jak wy szukaja sensacji, chcecie na sile udowadniac ze katole
 to zboczki, mordercy i opetani nienawiscia gwalciciele. skoro tak    uwazcie to pokazcie, ze tacy jak wy to wzor dobroci.to jak bedzie?
 pojedziecie do tego osrodka i zajmiecie sie paulinka? macie szanse
 udowodnic katolom jacy z was dobrzy ludzie... smialo.

 --

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš