Kościelne bezguście i kicz za państwowe pieniądze.

Data: 2010-11-19 20:57:45
Autor: Grzegorz Z.
Kościelne bezguście i kicz za państwowe pieniądze.
Wystarczy się rozejrzeć po Polsce! Tak brzydkich budynków jak współczesne
kościoły trudno znaleźć, i w naszej historii, i w świecie. Kler jest
pozbawiony gustu, szpetny i obleśny pod względem estetycznym. Szczytem
wszystkiego jest kicz w bazylice Mariackiej w Gdańsku. Właśnie oddany
pomnik ofiar smoleńskich to arcydzieło brzydoty!!! To tym bardziej bolesne,
że dotyczy wnętrza wyjątkowego, jednego z najładniejszych w Polsce. Ale
trudo się dziwić patrząc na osobę mistrza złego smaku – arcybiskupa Głódzia
z Gdańska. Każda złotówka podarowana temu klerowi to szpecenie Polski.
Rozpijaczony i bezkrytyczny polski kler niszczy polską kulturę. Chrystus
gigant czy sanktuarium w  Licheniu - to szczyty kiczu! Trzeba to tępić
niczym syfilis w dziewiętnastym wieku. Tak nam dopomóż Bóg – nawet
katolicki! http://palikot.blog.onet.pl/Kicz-katolicki,2,ID417278574,RS1,n

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-19 12:17:31
Autor: Antenka
Ble, ble, ble, ble, ble, ble... . Kto tak bebla każ dy wie
On 19 Lis, 20:57, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Pierwszy beblacz  PeReLu -Bis

Antenka

Data: 2010-11-19 21:29:29
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 19 Lis, 20:57, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Pierwszy beblacz  PeReLu -Bis

Ale przynajmniej nie pogrywa trupem z szafy.

Data: 2010-11-19 21:57:51
Autor: Jarus \(POJEB\) Drobiowy
Ble, ble, ble, ble, ble, ble... . Kto tak bebla kazdy wie

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ac3f96c1-f027-4825-8a60-b47a368ced75r6g2000vbf.googlegroups.com...
On 19 Lis, 20:57, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Pierwszy beblacz  PeReLu -Bis

Antenka

Pierwsza kurwo-meda Jarusiowej Rzeczypospolitej....

Data: 2010-11-19 22:11:57
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-19 21:57, Jarus (POJEB) Drobiowy pisze:

Pierwsza kurwo-meda Jarusiowej Rzeczypospolitej....

Hamuj trochę szmaciarzu jebany.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-20 00:00:49
Autor: Jaruś (POJEB) Drobiowy

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag news:4ce6e81d$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-19 21:57, Jarus (POJEB) Drobiowy pisze:

Pierwsza kurwo-meda Jarusiowej Rzeczypospolitej....

Hamuj trochę szmaciarzu jebany.

A ty kurwa co się wtrącasz, huju w occie marynowany? Uwiąd starczy pozwala jeszcze siadać do kompa? Pomęcz freda i spierdalaj pod kołderkę, kuciapanie...

Data: 2010-11-19 21:26:09
Autor: raff
W dniu 2010-11-19 20:57, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Ale to nie twoja sprawa, Grzesiu Pedalku.

R.

Data: 2010-11-19 12:35:29
Autor: Antenka
Ble, ble, ble, ble, ble, ble... . Kto tak bebla, ka żdy wie :-P
On 19 Lis, 21:26, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Ale to nie twoja sprawa, Grzesiu Pedalku.<

Sugerujesz, żeby zajął się organizacją "tęczowej parady"? :D

Antenka

Data: 2010-11-19 21:28:16
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Taki ze mnie pedałek jak i z ciebie polak.

Data: 2010-11-19 22:11:21
Autor: Tomy M.
[...]

Ale idiota. Miejsca kultów to zazwyczaj najbardziej
interesujące obiekty na całym świecie.
Bezguście to jest TESCO i rozlewnia bimbru Palikota.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-19 22:18:40
Autor: pluton
Kościelne bezguście i kicz za państwowe pieniądze.
Ale idiota. Miejsca kultów to zazwyczaj najbardziej
interesujące obiekty na całym świecie.
Bezguście to jest TESCO i rozlewnia bimbru Palikota.

A 40-metrowy Jezusek, ktory patrzy na TESCO ?
Czy to jest interesujacy obiekt, czy bezguscie ?

Nullification

Data: 2010-11-19 14:14:28
Autor: Antenka
On 19 Lis, 22:18, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

A 40-metrowy Jezusek, ktory patrzy na TESCO ?
Czy to jest interesujacy obiekt, czy bezguscie ?

To jest Jezus Chrystus Król Wszechświata i Polski zarazem! On patrzy
przede wszystkim na ciebie i jest Mu bardzo smutno.

Antenka

Data: 2010-11-20 00:05:56
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Ppppffffhhehehehhehehe

Mało się nie zesrałem ze śmiechu!

Data: 2010-11-20 16:14:35
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-19 22:18, pluton pisze:
[...]

Bardzo interesujący. Doskonale zaprojektowane
i wykonane. Ten w Rio też jest mało interesujący?
Czym się różnią w/g Ciebie? Data powstania decyduje
o tym czy coś jest kiczem czy nie?

--

Tomy M.

Data: 2010-11-20 17:40:31
Autor: Grzegorz Z.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prymitywizm_%28sztuka%29

Data: 2010-11-19 22:56:17
Autor: Lorn
W dniu 2010-11-19 22:11, Tomy M. pisze:
W dniu 2010-11-19 20:57, Grzegorz Z. pisze:
Wystarczy się rozejrzeć po Polsce! Tak brzydkich budynków jak współczesne
kościoły trudno znaleźć, i w naszej historii, i w świecie.

Ale idiota.

Jak czytam twoje posty... 'Ale idiota.' ;-P

Data: 2010-11-19 22:29:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Ko¶cielne bezgu¶cie i kicz za pañstwowe pieni±dze. [?????}
Wystarczy siÄ&#8482; rozejrzeÄ&#8225; po Polsce! Tak brzydkich budynk&Atilde;&sup3;w jak wsp&Atilde;&sup3;&Aring;&#8218;czesne
ko&Aring;&#8250;cio&Aring;&#8218;y trudno znale&Aring;&ordm;Ä&#8225;, i w naszej historii, i w &Aring;&#8250;wiecie. Kler jest
pozbawiony gustu, szpetny i oble&Aring;&#8250;ny pod wzglÄ&#8482;dem estetycznym. Szczytem
wszystkiego jest kicz w bazylice Mariackiej w Gda&Aring;&#8222;sku. W&Aring;&#8218;a&Aring;&#8250;nie oddany
pomnik ofiar smole&Aring;&#8222;skich to arcydzie&Aring;&#8218;o brzydoty!!! To tym bardziej bolesne,
&Aring;&frac14;e dotyczy wnÄ&#8482;trza wyjÄ&#8230;tkowego, jednego z naj&Aring;&#8218;adniejszych w Polsce. Ale
trudo siÄ&#8482; dziwiÄ&#8225; patrzÄ&#8230;c na osobÄ&#8482; mistrza z&Aring;&#8218;ego smaku â&#8364;&#8220; arcybiskupa
G&Aring;&#8218;&Atilde;&sup3;dzia
z Gda&Aring;&#8222;ska. Ka&Aring;&frac14;da z&Aring;&#8218;ot&Atilde;&sup3;wka podarowana temu klerowi to szpecenie Polski.
Rozpijaczony i bezkrytyczny polski kler niszczy polskÄ&#8230; kulturÄ&#8482;. Chrystus
gigant czy sanktuarium w  Licheniu - to szczyty kiczu! Trzeba to tÄ&#8482;piÄ&#8225;
niczym syfilis w dziewiÄ&#8482;tnastym wieku. Tak nam dopom&Atilde;&sup3;&Aring;&frac14; B&Atilde;&sup3;g â&#8364;&#8220; nawet
katolicki! http://palikot.blog.onet.pl/Kicz-katolicki,2,ID417278574,RS1,n
 Grzegorz Z. zacytował Palikota, ale Palikot nie powiedział że "za państwowe pieniądze", lecz za "ofiarowane".
Grzegorz Z. twierdzi, że to się buduje jednak za państwowe pieniądze.
Jak jest naprawdę?
Nie wiem, ale sądzę że Grzegorz Z. kłamie, albowiem wiele razy nadawał swoim wątkom tytuły zawierające fałszywe insynuacje. Mnie osobiście wszystkie wspólczesne kościoły się nie podobają - w przeciwieństwie do tych starych, sprzed 100 bądź więcej lat. No ale te stare zapewne były bardzo kosztowne.
Zresztą wspólczesne "świeckie" budynki też mi się nie podobają. Cóż ładnego jest bowiem w blokowiskach, nawet tych najnowszych? też kicze.

Data: 2010-11-19 22:50:42
Autor: Grzegorz Z.
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał:

[...]

A ty nawet Grzegorza Z. zacytować nie potrafisz, o panu Palikocie nie
wspominając.

Data: 2010-11-19 23:28:42
Autor: kefirh
Kościelne bezguście i kicz za państ wowe pieniądze.
W dniu 2010-11-19 20:57, Grzegorz Z. pisze:
....Tak nam dopomóż Bóg – nawet
katolicki!

Co nalezy zrobic aby to zmienic?
Jakie kroki powinna podjac kanclerz Merkel wraz z podkomorzym Donaldsem?

k.

Data: 2010-11-20 10:06:23
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m4e95u8qxbdh$.1070sekpymtmp.dlg40tude.net...
[...]

Nie nalezy sie dziwic takiemu stanowi rzeczy . Ludzie kosciola to w 95% gleboka wies . Niemal wszyscy ksieza wywodza sie wiejskiej biedoty , gdzie dostep do kultury nawet w PRL-u byl mocno ograniczony a co dopiero po transformacji . " To widac , slychac i czuc " . Chamstwo i sloma z butow wychodzi z nich na kazdy kroku .Nieliczni z klasa w tym srodowisku to rodzynki , ktorych bez przerwy wytypowuja do kontaktow z mediami aby sprawic wrazenie , ze niby wszyscy lub prawie wszyscy tacy . Prawda o nich wychodzi dopiero wtedy , kiedy masz " czelnosc" chocby w najdrobniejszym fragmencie nie zaakceptoweac tego co ksiadz mowi . Wtedy nie tylko masz u niego przesrane ale poznajesz jego prawdziwy, chamski charakter .

cyc

Data: 2010-11-20 10:18:07
Autor: Antenka
Kościelne bezguście i kicz za państwowe pieniądze.
On 20 Lis, 10:06, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Cycu do szkoły! Naucz się pisać po polsku! Po twoim pisaniu można się
łatwo domyślić, że byłeś bardzo mierny w znajomości katechizmu, stąd
ta powracająca trauma na widok sutanny :-P

Antenka

P.s. W KK nie ma miejsca na demokrację.  Masz słuchać księdza, bo on
wie zdecydowanie więcej niż ty. Wystarczy popatrzeć na te byki.

Data: 2010-11-20 21:31:32
Autor: Azor jest pedałem
Kościelne bezguście i kicz za państwowe pieniądze.
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

P.s. W KK nie ma miejsca na demokrację.  Masz słuchać księdza, bo on
wie zdecydowanie więcej niż ty. Wystarczy popatrzeć na te byki.

Ty się popatrz na swoje byki, artysto od "lepki rąk":

"Nie dasz rady - nie mam lepki rąk tak jak Cielebąk".

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-21 10:29:20
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:55d0fe27-014d-4373-8f03-3f55da81b941k11g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Madrosc ksiedza konczy sie tam , gdzie zaczyna sie wiedza .
Wyrocznia jest dla takich jak Ty , dla ludzi swiatlych moze byc co najwyzej przewodnikiem po religijnyc doktrynach , ktore wierny albo zaakceptuje albo , co zdarza sie najczesciej , zaakceptuje  tylko w czesci lub wcale .
Reszta jego " madrosci " to madrosc dla glupkow .

cyc

Data: 2010-11-20 10:42:03
Autor: Panslavista
Kościelne bezguście i kicz za państwowe pieniądze.

    Cyce partyjne to była najgorsza hołota, nie tylko bezbożna, co oznacza całkowity brak szacunku dla człowieka (to najbardziej widoczne u ciebie) ale tez zupełny brak moralności czy etyki. W porównaniu z księżmi wypadacie blado - ksiądz musiał mieć przynajmniej maturę. A z wykształceniem wyż\szym bija na głowe poziom cyców, których dyplomy zdobywane były nawet na zwykłych uczelniach ale na osobnych kursach (podobnie jak milicjanci matury szczere zdobywali), to już  o wyższych szkołach partyjnych zupełnie szkoda gadać - testy były na odporność na alkohol i czy delikwent napity gada co wie, i nie wie co gada...

Data: 2010-11-20 15:02:40
Autor: Grzegorz Z.
Panslavista napisał:

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ic832l$svj$2news.onet.pl...

    Cyce partyjne to była najgorsza hołota, nie tylko bezbożna, co oznacza całkowity brak szacunku dla człowieka

Skąd u was to przeświadczenie że jak ktoś był w PZPR to był ateistą i vice
versa - teraz jak ktoś nie jest w PiSie to znaczy że jest ateistą?

Fiszbacha sobie przypomnij.

Data: 2010-11-20 18:29:12
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:z91u11wt6nyv$.vxweuij3mxu3.dlg40tude.net...
Panslavista napisał:

[...]

Napewno jednak nie jest " prawdziwym Polakiem" .

cyc

Data: 2010-11-20 18:28:13
Autor: cyc

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ce797f0$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty sie zydu odp....od cyca a jesli juz , to przez per pan , gminny chamie , zrozumial ? .
Dla Ciebie i Tobie podobnym  ksiadz ma wyzsza wyksztalcenie bo jak inaczej moze  postrzegac go ledwie czytajacy po 3 klasach gminnej szkoly  parobek ? ..
No a teraz do chlewa bo swinie z brudu i glodu Ci kwicza !.

cyc

cyc

Data: 2010-11-20 19:48:20
Autor: kochamspamWYTNIJTO
przyganiać to nie taka zńów sztuka
[...]

(częstochowskie)
        Palikot na Kościoła bezguście narzeka
        tymczasem Ruch Poparcia z utęsknieniem czeka,
        by postawił na pokaz swoich możliwości
        penisa pomnik śliczny - taaakiej wysokości. --