Koscielny minister

Data: 2018-06-19 13:59:49
Autor: Pazerność i Stołki
Koscielny minister
http://wyborcza.pl/7,75398,23560120,jan-ardanowski-nowym-ministrem-rolnictwa.html

"Tak, będę ministrem rolnictwa - powiedział "Gazecie Pomorskiej" poseł PiS Jan Krzysztof Ardanowski. - Premier Mateusz Morawiecki złożył mi taką propozycję, a ja ją przyjąłem - dodał. Ardanowski jest blisko związany z Radiem Maryja, był m.in. autorem poprawki umożliwiającej Kościołowi wykup ziemi."

Rydzyk postraszył i dali mu ministra!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

Pfu! "Komunisci i złodzieje! - (c) duet J.Brudziński + J.Kaczyński

CL

Data: 2018-06-19 14:14:03
Autor: Stokrotka
Koscielny minister
To źle. A dlaczego zmieniają tego ministra?
Jest klęska urodzaju, czy susza?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Koscielny minister