Koscielny pasztet i emerytury

Data: 2012-06-02 19:47:50
Autor: jr
Koscielny pasztet i emerytury
Jakieś dwa miesiące temu przepowiedziałem tutaj, że temat funduszu
kościelnego ucichnie, gdy wydłużenie wieku emerytalnego przejdzie przez
sejm. Wiecie już po co ten temat był? Otóż po to, żeby bogoojczyźniane
owieczki miały czym wypełniać swój cenny antenowy czas w gorącym okresie (a
przy okazji mogły się kompromitować broniąc kościelnych oligarchów).

Trzeba przyznać, że pomysł sprawdził się w stu procentach. Połknęliście ten
pasztet i teraz chcecie protestować, gdy już jest po obiedzie? Strajk
generalny o emerytury trzeba było robić, gdy sprawa była jeszcze świeża! No
ale od czego jest temat Kościoła?

Pozdrowienia!

jb

Data: 2012-06-02 20:17:39
Autor: Marek Czaplicki
jr pisze na pl.soc.polityka w sobota 02 czerwiec 2012 19:47:

[...]

Nie za bardzo można się z tym zgodzić. Ustawa w tym względzie będzie procedowana
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/PorzadekObrad.xsp
Co prawda zobaczy się czy pójdą za wnioskiem Komisji, aby odrzucić?

Data: 2012-06-02 20:21:42
Autor: jr

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/PorzadekObrad.xsp
Co prawda zobaczy się czy pójdą za wnioskiem Komisji, aby odrzucić?

sie zobaczy..
jb

Data: 2012-06-03 07:52:56
Autor: Pohook