Kościelny system okradania nowożeńców.

Data: 2009-11-12 09:50:13
Autor: Tomek
Kościelny system okradania nowożeńców.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hdgeit$s2i$1news.onet.pl...
Toruńscy duchowni za pieniądze zwalniają wiernych z piątkowych postów. Każą też sobie płacić za śluby, których... nie udzielą.
Ania i Michał są studentami, mają po 24 lata. Mieszkają w Toruniu. Od kilku lat są parą. - W przyszłym roku chcemy wziąć ślub - mówią. - Nie planujemy dużej imprezy, ale chcemy, by dobrze czuli się na niej wszyscy: i nasza rodzina, i znajomi. Jednak gości dzieli różnica pokoleń, lubią bawić się przy różnej muzyce. Uznaliśmy więc, że zrobimy dwa przyjęcia. W piątek dla tych starszych, a dzień później dla młodych.

Nie widzę tu zadnej kradzieży - młodzi widzą, za co płacą i tyle. A że to mało etyczne to inna sprawa...
T.

Data: 2009-11-12 13:06:40
Autor: sofu

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> piątek dla tych starszych, a dzień później dla młodych.

Nie widzę tu zadnej kradzieży - młodzi widzą, za co płacą i tyle. A że to

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No właśnie nie ma sprawy! Ja brałem np. slub w czwartek w urzedzie stanu
cywilnego i przez mysl mi nie przeszło, aby dac zarabiac pasożytom.
A czy to jest etyczne? No nie, ale takie kotabasy maja duzo wydatków:  na
kurwy, na nieslubne bachory, na najnowsze modele bryk, etc. To musza
kombinowac. Chcesz w piatek akurat miec wesele - to płać! My to jakoś z
bogiem obgadamy. Na pewno sie zgodzi jak zobaczy forse od owieczki.

sofu

Data: 2009-11-12 13:20:43
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdgt7o$539$1node1.news.atman.pl...

> [...]

kombinowac. Chcesz w piatek akurat miec wesele - to płać! My to jakoś z
bogiem obgadamy. Na pewno sie zgodzi jak zobaczy forse od owieczki.

No to moje gratulacje sofu, na nowej drodze życia!!!

boukun

Kościelny system okradania nowożeńców.