Kościół Katolicki wielbi Boga, czy... szatana!?

Data: 2011-01-17 12:05:54
Autor: heretic
Kościół Katolicki wielbi Boga, czy... szatana!?
Data: 2011-01-17 11:01:48
Autor: sofu
Kościół Katolicki wielbi Boga, czy... szatana!?

Użytkownik "heretic" <hereticon@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtadnT8J_K-ZXK7QnZ2dnUVZ_oIAAAAAwestnet.com.au...
Odwrócony krzyż!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Y8QIdvqMPRc

pzdr

-- -- -- -- --

Bez wątpienia służy Bestii, a kierunek krzyża nie ma tu nic do rzeczy.

sofu

Data: 2011-01-17 23:33:24
Autor: zeusx
[...]

Tak to jest jak półanalfabeta próbuje wyciągać wnioski. Poczytaj trochę o św. Piotrze, o jego śmierci. Nie będziesz się ośmieszał.
zx

Data: 2011-01-20 12:37:45
Autor: heretic
On 18/01/2011 07:33, zeusx wrote:

[...]

Czytałem. To metalowcy wielbią odwróconym krzyżem św. Piotra!?

To raczej nowość!

:-)

Data: 2011-01-20 13:06:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kościół Katolicki wielbi Boga, czy... szatana!?
czwartek, 20 stycznia 2011 04:37. carbon entity 'heretic' <hereticon@gmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Czytałem. To metalowcy wielbią odwróconym krzyżem św. Piotra!?

To raczej nowość!

:-)

Przynajmniej jeden epizod z jego życia. Naśladują gow tym skrupulatnie, kur zapiał! ;)

Data: 2011-01-25 00:47:36
Autor: zeusx

Użytkownik "heretic" <hereticon@gmail.com> napisał w wiadomości news:9PqdnRIHWbqYIKrQnZ2dnUVZ_sqdnZ2dwestnet.com.au...
[...]

Papież jet metalowcem? To dopiero nowość.
:->
zx

Data: 2011-02-25 04:57:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kościół Katolicki wielbi Boga, czy... szatana!?
poniedziałek, 17 stycznia 2011 04:05. carbon entity 'heretic' <hereticon@gmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

OdwrĂłcony krzyĹź!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Y8QIdvqMPRc

pzdr

http://efakta.w.interia.pl/czakryczlowieka.html

Kościół Katolicki wielbi Boga, czy... szatana!?