Kościół Otwarty

Data: 2009-03-02 12:58:42
Autor: Bad Behaviour
Kościół Otwarty
Dziś miałem objawienie. Objawił mi się Najwyższy obwieszczając, że mam założyć nowy Kościół o nazwie Kościół Otwarty, do którego może przystąpić każdy bez względu na wyznanie i poglądy.

Najważniejszą z objawionych mi prawd taka, iż zakazanym jest przekazywanie składek, procentu i haraczy od wynagrodzeń jakiejkolwiek państwowej instytucji, w tym ZUS. Państwowa instytucja, a zatem stworzona przez człowieka, jest ze swojej natury nieczysta. Nie wolno zatem przekazywać na nią jałmużny.

Kościół nie wymaga wyrzekania się dotychczasowej wiary, uznajemy wszelkie boskie istoty i istniejące pisma. Nie pobieramy też żadnych składek ani nie oczekujemy żadnego wsparcia finansowego. Przystąpienie do Kościoła jest całkowicie dobrowolne.

Potrzeba jeszcze tylko zebrać 100 osób, aby Kościół zarejestrować. Czy są chętni?

Data: 2009-03-02 13:40:38
Autor: jadrys
Kościół Otwarty
Bad Behaviour pisze:
Dziś miałem objawienie. Objawił mi się Najwyższy obwieszczając,

Mógłbyś opisać jak wygląda "Najwyższy"?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-02 13:49:46
Autor: Bad Behaviour
Kościół Otwarty
jadrys wrote:
Bad Behaviour pisze:
Dziś miałem objawienie. Objawił mi się Najwyższy obwieszczając,
Mógłbyś opisać jak wygląda "Najwyższy"?

Zostaniesz kapłanem to się dowiesz.

Data: 2009-03-02 14:49:06
Autor: Vic
Kościół Otwarty
Bad Behaviour wrote:
Zostaniesz kapłanem to się dowiesz.

A czy kapłanów obowiązuje celibat?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 13:53:12
Autor: Vic
Kościół Otwarty
Bad Behaviour wrote:
Potrzeba jeszcze tylko zebrać 100 osób, aby Kościół zarejestrować. Czy są chętni?

Waham się... A co głosi nauka waszego Kościoła w kwestii łożenia na partie polityczne, uposażenia posłów i zwracanie parlamentarzystom za paliwo?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 17:18:06
Autor: Bad Behaviour
Kościół Otwarty
Vic wrote:
Bad Behaviour wrote:
[...]

Oczywiscie zadnego celibatu nie proponujemy. W naszym Kosciele witamy nawet onanistow z szeroko rozportartymi ramionami.

Odnosnie lozenia na partie polityczne to wyznajemy poglady libertarianskie - jak ktos chce lozyc to niech sobie lozy prywatnie.

To jak, wstepujesz? Nasza wiara zabrania placenia ZUSu, wiec kasa bedzie do wziecia.

Data: 2009-03-03 08:13:36
Autor: Vic
Kościół Otwarty
Bad Behaviour wrote:
 Nasza wiara zabrania placenia ZUSu, wiec kasa bedzie
do wziecia.

A co na to ZUS?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-03 07:01:40
Autor: biguskomuszagniga
Kościół Otwarty
On Mon, 02 Mar 2009 12:58:42 +0100, Bad Behaviour
<bad@bevahiour.co.nz> wrote:

Dziś miałem objawienie. Objawił mi się Najwyższy obwieszczając, że mam założyć nowy Kościół o nazwie Kościół Otwarty, do którego może przystąpić każdy bez względu na wyznanie i poglądy. [...]

 a co z rekawami, kto ci je rozwiaze ?

http://bigowski.w.interia.pl/index.htm

--

 HeSk

Data: 2009-03-03 08:50:27
Autor: Bad Behaviour
Kościół Otwarty
<bad@bevahiour.co.nz> wrote:

[...]

Dlaczego ciulacze pozostaja ciulaczami? Bo nie moga sie wydostac z okowow wlasnego pojmowania swiata.

Czlowieku, zrob cos niesamowitego w zyciu i zajmij sie czyms fascynujacym. Drobnomieszczanstwo i koltuneria zawsze wzbudzala we mnie obrzydzenie.

Kościół Otwarty