Kościół krytykuje kapitalizm

Data: 2009-07-07 17:31:14
Autor: boukun
Kościół krytykuje kapitalizm
Po południu podsłuchiwałem Radio Maryja, a w nim audycji Radia watykan, w której były opowieści o wydanej przez Papieża encyklice, krytykującej zachodnie wartości. Mowa w niej jest o tym, że system zachodu nie sprawdził się, co widać wyraźnie w dobie kryzysu i świat musi poszukiwać nowych rozwiązań, nowego systemu, w którym powinno się wziąć to co było dobre (z socjalizmu) a odżucić to, co jest złe (z kapitalizmu).

boukun

Data: 2009-07-07 17:33:47
Autor: boukun
Kościół krytykuje kapitalizm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h2vqd8$3nc$1nemesis.news.neostrada.pl...
Po południu podsłuchiwałem Radio Maryja, a w nim audycji Radia Watykan, w której były opowieści o wydanej przez Papieża encyklice, krytykującej zachodnie wartości. Mowa w niej jest o tym, że system zachodu nie sprawdził się, co widać wyraźnie w dobie kryzysu i świat musi poszukiwać nowych rozwiązań, nowego systemu, w którym powinno się wziąć to co było dobre (z socjalizmu) a odrzucić to, co jest złe (z kapitalizmu).

rzut...

Data: 2009-07-07 21:47:55
Autor: Tadek z Torunia
[...]

Od dawna pisze, że kościołowi nic tak nie pasuje jak komuna. To dla nich idealny ustrój. W kapitaliźmie taca puściutka...

Przemek
--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Kościół krytykuje kapitalizm