Kościół prześladowany przez kardynała

Data: 2010-03-11 12:03:13
Autor: Grzegorz Z.
Kościół prześladowany przez kardynała
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/arcybiskup-skandal-pedofilii-to-rezultat-celibatu,1450500

Ciekawe jakiego "haka" lefebryści mają w swoich archiwach na owego pana
Christophera Schoenborna?

Czy może także i w Austrii trwa "bunt" wymierzony w "papieża" z Econe?

Data: 2010-03-11 13:09:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:zhlpr25g39d.1da5o64cwllbf.dlg40tude.net...
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/arcybiskup-skandal-pedofilii-to-rezultat-celibatu,1450500

Który kardynał i w jaki sposób prześladuje kościół (który kościół)?

Data: 2010-03-11 13:13:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 13:09:56 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Imię i nazwisko prześladowcy masz w poprzednim liście. Prześladuje w dokładnie taki sam sposób jakby kościół prześladował Naczelny
Rabin Austrii gdyby wysunął identyczne zarzuty, tak samo je formułując. Chodzi o święty Kościół Rzymsko-Katolicki.

Data: 2010-03-11 14:00:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11cde6rn8cgms$.f3vop07akclv.dlg40tude.net...
[...]

W twoim liście o którym piszesz nie ma ani słowa o prześladowaniach, ani słowa o kardynale.
Piszesz o jakimś Panu.
Zatem raz jeszcze powtórzę pytanie
Który kardynał i w jaki sposób prześladuje kościół (który kościół)?
Oczekuje konkretnej, a nie wymijającej odpowiedzi.

Data: 2010-03-11 14:11:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 14:00:23 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Przecież napisałem - Christophera Schoenborna.

Zarzuca kościołowi że przyczyną pedofilii wśród kleru jest celibat.

Gdyby tak napisał np. pan Szechter to nie uznałbyś tego za prześladowanie?

Zatem raz jeszcze powtórzę pytanie
Który kardynał i w jaki sposób prześladuje kościół (który kościół)?
Oczekuje konkretnej, a nie wymijającej odpowiedzi.

A ja oczekuję że napiszesz bez ogródek co ci się nie podoba w moich
odpowiedziach.

I czy już ci się zgadza liczba postów lefebrysty z 10.03.2010

Data: 2010-03-11 15:03:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jvewbz3cq3vj.tdf8sii0omtj.dlg40tude.net...
konkretnej, a nie wymijającej odpowiedzi.

A ja oczekuję że napiszesz bez ogródek co ci się nie podoba w moich
odpowiedziach.

Tytuł wątku jest kłamliwy.

Data: 2010-03-11 15:27:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 15:03:47 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Jak kardynał krytykuje kościół to nie jest to prześladowanie kościoła?

A jakby tytuł wątku brzmiał "Kościół prześladowany przez Szechtera" a w
treści były fragmenty artykułu z GW nt celibatu w kościele kat. - to wtedy
tytuł wątku nie byłby kłamliwy?

Data: 2010-03-11 16:03:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:01:51 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Dlaczego? Te same kwestie podnoszone przez Szechtera są prześladowaniem a
przez purpurata już nie są prześladowaniem?

Data: 2010-03-11 17:07:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4y6556borxz0$.1f300pg3w8nci.dlg40tude.net...
[...]

Nie zabieraj głosu w sprawach, o których masz tylko mgliste pojęcie.
Ośmieszyłeś się dzisiaj po raz kolejny swoimi kłamstwami.

Data: 2010-03-11 17:46:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 17:07:54 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Bo nie ukończyłem socjologii na KUL-u? Tylko ten kierunek daje pojęcie
bardziej niż mgliste?

Ośmieszyłeś się dzisiaj po raz kolejny swoimi kłamstwami.

Przytocz to moje kłamstwo, oszczerco!

Data: 2010-03-11 22:31:31
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8ez0f20vdtan$.1sg6q5175tnbp.dlg40tude.net...
[...]

Twoje kłamstwo jest zawarte w tytule wątku, co wykazałem ci w listach w tym wątku.
Długo będziesz robił z siebie durnia?
Jeśli nie rozumiesz na czym polega twoje kłamstwo zgłoś się do psychologa lub psychiatry.
Może oni ci pomogą.

Data: 2010-03-12 16:38:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:31:31 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Napisałeś jedynie że to nie jest prześladowanie. Mam ci wierzyć na słowo?

Data: 2010-03-11 13:47:36
Autor: abc
Kościół prześladowany przez kardynała
Który kardynał i w jaki sposób prześladuje kościół (który kościół)?

Dam ci przykład.  Kościół  nie uznaje objawień w Medjugorie
http://www.bibula.com/?p=10757 ,
a kard. Schoenborn uznaje
http://ekai.pl/wydarzenia/swiat/x24656/kard-schonborn-wzywa-do-refleksji-nad-owocami-medjugorje/

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-11 13:52:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 13:47:36 +0100, abc napisał(a):

[...]

A nauczanie Soboru Watykańskiego II pan kardynał Schoenborn uznaje?

Kościół prześladowany przez kardynała