Kościół prześladowany przez psychicznie chorego zakonnika

Data: 2010-03-11 14:47:47
Autor: Grzegorz Z.
Kościół prześladowany przez psychicznie chorego zakonnika
(...) Zdaniem watykańskich duchownych ojciec Armorth posunął się za daleko
w swoich stwierdzeniach. - Kardynałowie bywają lepsi lub gorsi, jednak
każdy z nich na swój sposób głosi chwałę Pana. Oczywiście, niektórzy są
bardziej pobożni od innych. Twierdzenie, że część hierarchów zaczęła służyć
szatanowi jest jednak niedopuszczalne - powiedział włoski egzorcysta,
ojciec José Antonio Fortea Cucurull.

Ojciec Armorth swoją posługę w Watykanie sprawuje od 1986 r. Wśród osób
opętanych przez demony wskazuje Hitlera i Stallina. Duchowny przestrzegał
też przed lekturą Harrego Pottera. Według niego książki te zawierają opisy
praktyk czarnej magii. Duchowny jest jednak wielbicielem filmu
"Egzorcysta". Jego zdaniem obraz z 1973 r. w wierny sposób przedstawia
efekt działalności szatana i zachowanie osób opętanych przez siły zła.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7650136,Naczelny_egzorcysta_Kosciola__W_Watykanie_grasuje.html

Data: 2010-03-11 06:11:57
Autor: Antenka
Kościół prześladowany przez psychicznie chor ego zakonnika
On 11 Mar, 14:47, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Idź precz, szatanie!  Ś.M.A.M.S.Z.N. !

Antenka

Data: 2010-03-11 15:50:19
Autor: Grzegorz Z.
Kościół prześladowany przez psychicznie chorego zakonnika
Dnia Thu, 11 Mar 2010 06:11:57 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Idź precz, szatanie!  Ś.M.A.M.S.Z.N. !

"mamo ja wariat kup mi komisariat!"

Data: 2010-03-11 16:03:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vtbck8bw3c66$.1rwy8errjdx2l$.dlg40tude.net...
Idź precz, szatanie!  Ś.M.A.M.S.Z.N. !

"mamo ja wariat kup mi komisariat!"

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2010-03-11 16:05:12
Autor: Grzegorz Z.
Kościół prześladowany przez psychicznie chorego zakonnika
Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:03:02 +0100, mkarwan napisał(a):

Idź precz, szatanie!

"mamo ja wariat kup mi komisariat!"

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Przytoczyłem sympatyczne powiedzonko mojej ciotki.

Przeliczyłeś już ponownie wątki lefebrysty abc z 10.03.2010?

Data: 2010-03-11 17:03:48
Autor: mkarwan
Kościół prześladowany przez psychicznie choreg o zakonnika
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1o9y8zdibqoqo$.73vskrayuut8.dlg40tude.net...
Idź precz, szatanie!

"mamo ja wariat kup mi komisariat!"

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Przytoczyłem sympatyczne powiedzonko mojej ciotki.

Pasuje do ciebie.

Przeliczyłeś już ponownie wątki lefebrysty abc z 10.03.2010?

Ja tak, ty jak widać nie bo nabrałeś wody w usta w tamtym wątku.
Znowu zrobiłeś z siebie durnia?

Data: 2010-03-11 17:44:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 17:03:48 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Chyba ci się Outlook coraz bardziej psuje bo na tą chwilę nawet na Googlu
nie ma twojej odpowiedzi:

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f1f0c43bedeafa87/

A może jednak po raz kolejny masz problemy z przyznaniem się do własnego
błędu?

Data: 2010-03-11 22:29:07
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qjckrbmitnei.vw090jo9azol$.dlg40tude.net...
[...]

W przeciwieństwie do ciebie nie mam z tym problemu.
Mam w tym wątku powtórzyć list z tamtego wątku?

Data: 2010-03-12 16:35:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:29:07 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Powtórz! ps.

"There are four lights!"

http://www.youtube.com/watch?v=o_eSwq1ewsU

Data: 2010-03-11 15:02:22
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:16vm1arev49zh$.w1y9ct6fcho1$.dlg40tude.net...
[...]

Gdzie w tekście jest informacja, że "Kościół prześladowany przez psychicznie chorego zakonnika"?
Gdzie w tekście jest informacja o "psychicznie chorym zakonniku"?

Data: 2010-03-11 06:10:23
Autor: Antenka
On 11 Mar, 15:02, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:16vm1arev49zh$.w1y9ct6fcho1$.dlg40tude.net...

> [...]
> s u y
> szatanowi jest jednak niedopuszczalne - powiedzia w oski egzorcysta,
> ojciec Jos Antonio Fortea Cucurull.

> Ojciec Armorth swoj pos ug w Watykanie sprawuje od 1986 r. W r d os b
> op tanych przez demony wskazuje Hitlera i Stallina. Duchowny przestrzega
> te przed lektur Harrego Pottera. Wed ug niego ksi ki te zawieraj opisy
> praktyk czarnej magii. Duchowny jest jednak wielbicielem filmu
> "Egzorcysta". Jego zdaniem obraz z 1973 r. w wierny spos b przedstawia
> efekt dzia alno ci szatana i zachowanie os b op tanych przez si y z a.

Gdzie w tek cie jest informacja, e "Ko ci prze ladowany przez psychicznie
chorego zakonnika"?
Gdzie w tek cie jest informacja o "psychicznie chorym zakonniku"?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Potrzebna jest woda święcona i sól egzorcyzmowana na tego palanta
GrzegorzaZ. - nic innego nie skutkuje. Widać jak na patelni, że to
opętaniec.

Antenka

Data: 2010-03-11 15:29:28
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 15:02:22 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Dokładnie w tym fragmencie który przytoczyłem.

Czy krytyka kościoła kat.nie jest równoznaczna z jego prześladowaniem?

Data: 2010-03-11 16:06:13
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4hi204r3bm0z.m8u6umcn352a.dlg40tude.net...
[...]

W tym fragmencie nie ma ani słów, których użyłeś w tytule wątku.
Znowu kłamiesz

Data: 2010-03-11 16:09:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:06:13 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A gdyby Szechter napisał że przyczyną pedofilii kleru jest celibat i gdybym
w tytule wątku napisał "Kościół prześladowany przez Szechtera" a w treści
przytoczył jego artykuł to też bym kłamał?

Data: 2010-03-11 15:12:37
Autor: -heÂŽsk-
Kościół prześladowany przez psychicznie choreg o zakonnika

 W O N   z  tym na pl.soc.religia

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Kościół prześladowany przez psychicznie chorego zakonnika