Kościół służy władzy, nigdy narodowi

Data: 2010-02-04 10:36:09
Autor: sofu
Kościół służy władzy, nigdy narodowi

news:hkcf84$l1h$1mx1.internetia.pl...
Prymas wzywa na ratunek (żydo)mediom
Do regulacji opłat abonamentowych będzie wiernych nakłaniał Episkopat.
Zadeklarował to Prymas Polski abp Henryk Muszyński, którego niepokoi
dramatyczna
sytuacja mediów publicznych. Jak mówił duchowny, media publiczne są
narodowym
dobrem, które wymaga szczególnej troski.

Abp Muszyński powiedział, że w momencie kryzysowym, w jakim znalazły się
media,
zadaniem wszystkich Polaków winno być ich ratowanie. Poinformował, że
sytuacja
mediów publicznych jest od lat przedmiotem stałej troski ze strony
Konferencji
Episkopatu.

Kościół bowiem zdaje sobie doskonale sprawę z roli mediów publicznych w
promowaniu naszej kultury i podstawowych wartości, jakie leżą u
fundamentów
życia społecznego, w tym wartości religijnych. Zapowiedział, że Episkopat
podejmie działania mające na celu przypomnienie wiernym o spoczywającym na
nich
ustawowym obowiązku opłaty abonamentu.
http://www.tvp.info/informacje/polska/prymas-wzywa-na-ratunek-mediom

No tak, w końcu kościół służy władzy, nigdy narodowi. Płaćcie debile na
"Anioł
pańaski" i "między niebem a ziemią". Ch.. wam w dupę..., ja z żydomediami
nie
chcę mieć nic wspólnego, nich piorą mózgi moherom...

boukun

Boukun daj spokój! Widziałeś kiedykolwiek jakiegoś pasożyta który by służył
komukolwiek oprucz siebie. Raz beda wykańczać władze, a raz ja popierać .
Jak jest im wygodnie w danej chwili.

sofu

Kościół służy władzy, nigdy narodowi