Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.

Data: 2010-03-20 12:44:35
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.
Benedykt XVI w liście do katolików Irlandii na temat skandalu pedofilii napisał, że dzieli z nimi "przerażenie i poczucie zdrady" z powodu tych "grzesznych i przestępczych czynów". Papież otwarcie przyznał, że Kościół znalazł się w stanie kryzysu.

W ostrych słowach papież potępił postępowanie księży-pedofilów oraz biskupów, którzy nie zareagowali w sposób właściwy na skandal. - Nic nie jest w stanie przekreślić zła, jakiego doznaliście - oświadczył zwracając się następnie do ofiar nadużyć. Seksualne wykorzystywanie dzieci nazwał "hańbą" i zapowiedział wysłanie inspekcji do niektórych diecezji w Irlandii.

W liście do irlandzkich katolików Benedykt XVI podkreślił: Drodzy bracia i siostry z Kościoła Irlandii, z wielką troską piszę do Was jako pasterz Kościoła powszechnego(...) Tak, jak wy byłem głęboko zaniepokojony informacjami, które wyszły na światło dzienne, na temat wykorzystywania dzieci i wrażliwych młodych ludzi przez członków Kościoła w Irlandii, szczególnie księży i duchownych(...) Mogę tylko podzielać przerażenie i poczucie zdrady, którego doświadczyło tak wielu z was dowiadując się o tych grzesznych i przestępczych czynach, a także o tym, jak władze Kościoła w Irlandii postąpiły wobec nich - zapewnił papież.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Kosciol-w-stanie-kryzysu-- -Benedykt-XVI-mowi-o-przerazeniu-i-zdradzie,wid,12094391,wiadomosc.html

Artur Borubar

Pazernośc kościoła rozwaliła go od środka. Bydlaki w sutannach uzurpujący sobie prawo "nauczania", pokazali, że moralnośc jest dla nich czymś całkowicie nieznanym. Bełkot pseudokatolickich przydupniaków o masonerii itp. jest usprawiedliwianiem zboczonej hołoty na poziomie ludzi dotkniętych chorobą Downa. To musiało się tak skończyc! Jak długo czarna stonka mogła łamac życie niewinnych dzieci. Tfu!

--

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 277 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-20 12:50:23
Autor: marek czaplicki
najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
[...]
pazernośc wg mnie nie ma tu nic do rzeczy. papież otwarcie pisze, że dopiero wyjście skrzętnie skrywanych spraw na światło dzienne: "Tak, jak wy byłem głęboko zaniepokojony informacjami, które wyszły na światło dzienne, na temat wykorzystywania dzieci i wrażliwych młodych ludzi przez członków Kościoła w Irlandii, szczególnie księży i duchownych", go zaniepokoiło.

Data: 2010-03-20 12:57:43
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

[...]

Jak najbardziej ma do rzeczy. Gdyby nie było celibatu wprowadzonego właśnie z pazerności, to nie byłoby pedofilii i nie byłoby hańby, którą się okrył kościół katolicki.

Artur Borubar

Data: 2010-03-20 13:05:51
Autor: marek czaplicki
[...]

wg mnie nie należy tej sprawy wiązać z celibatem. gdyby tak było to ludzi skłaniających się do życia w stanie bezżennym należało by urzędowo izolować od społeczeństwa. a tak nie jest. cała sprawa ma głębsze podłoże. życie w zamkniętym środowisku, traktującym seks jak zło i nieumiejętność wysłuchania i zaakceptowania wszelkiej krytyki, odbija się właśnie takim efektem jaki miał miejsce w Irlandii. mnie zastanawia jednak też inna rzecz. dlaczego Papież nie odniósł się do spraw, które "ujrzały światło dzienne" w Niemczech?

Data: 2010-03-20 13:06:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 13:05:51 +0100, marek czaplicki napisał(a):

[...]

Ale ludziom w stanie bezżannym nikt nie sugeruje by nie dupczyli na lewo i
prawo.

Data: 2010-03-20 13:16:51
Autor: marek czaplicki
Grzegorz Z. pisze:
Ale ludziom w stanie bezżannym nikt nie sugeruje by nie dupczyli na lewo i
prawo.

masz rację, nikt nikomu tego nie sugeruje. lecz przy obarczani całej winy za stan kryzysu, w którym znalazł się wg słów Papieża, Kościół, na celibat, otrzymujemy w efekcie rozwiązanie, że tylko izolowanie ludzi, którzy nie chcą płodzić i mieć dzieci daje nam rozwiązanie problemu.
ja od dłuższego czasu od kiedy urodził nam się synek zastanawiam się dlaczego są ludzie, którzy dla idei godzą się na nie posiadanie dzieci. dziecko w domu daje tyle radości i skłania do coraz większej odpowiedzialności :-).

Data: 2010-03-20 13:19:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 13:16:51 +0100, marek czaplicki napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Celibat to tylko jedna z wielu przyczyn. Przyciąga on do seminariów osoby
mające w szerokim zakresie "problemy" w relacjach z kobietami.

Najważniejszą przyczyną była jednak polityka "zamiatania pod dywan" i
"przenoszenia do innej parafii" zarządzona przez poprzedników Ratzingera.

Data: 2010-03-20 13:24:43
Autor: marek czaplicki
Grzegorz Z. pisze:

Celibat to tylko jedna z wielu przyczyn. Przyciąga on do seminariów osoby
mające w szerokim zakresie "problemy" w relacjach z kobietami.
i tu wg mnie trafiłeś w sedno. może po prostu odpowiednie badania psychologiczne podejmowane przed wstąpieniem do seminarium, czy innego zgromadzenia kościelnego, pozwoliły by "odsiać" mających problemy ludzi od innych.

Data: 2010-03-20 13:46:48
Autor: sofu

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Grzegorz Z. pisze:

> [...]
psychologiczne podejmowane przed wstąpieniem do seminarium, czy innego
zgromadzenia kościelnego, pozwoliły by "odsiać" mających problemy ludzi

-- -- -- -- -- --

Powinno się kastrowac kotabasów tak jak to robiono ze straznikami haremu.
To by bylo prawdziwe oddanie sie Bogu i ludziom.
Czystość absolutna bez pokus.
Wszystkie inne rozwiazania mozna o kant dypy potłuc.

sofu

Data: 2010-03-20 13:50:11
Autor: marek czaplicki
sofu pisze:
[...]

czy kastracja chemiczna zadowalała by Cię? :-)

Data: 2010-03-20 12:59:38
Autor: raff
Kościół w stanie kryzysu - Be nedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.
Nie mozecie jakos z Grzesiem zgrac wysylania tych artykulow ?

A nie z trzesacymi sie poldupkami biec wysylac "kto pierwszy" ?

R.

Data: 2010-03-20 13:04:36
Autor: Grzegorz Z.
Kościół w stanie kryzysu - Be nedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.
A nie z trzesacymi sie poldupkami biec wysylac "kto pierwszy" ?

Ty się nie martw o Grzesia, ty się martw o swoje dzieci.

Masz małoletniego syna? "Ministrantuje" ? --

Data: 2010-03-20 13:06:53
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
A nie z trzesacymi sie poldupkami biec wysylac "kto pierwszy" ?

Ty się nie martw o Grzesia, ty się martw o swoje dzieci.

Masz małoletniego syna? "Ministrantuje" ?

Ty sie o moje dzieci nie martw.

Ja sie martwie o takich macherow od grzebania w glowach jak ty i Kawecki.

R.

Data: 2010-03-20 13:07:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 13:06:53 +0100, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
A nie z trzesacymi sie poldupkami biec wysylac "kto pierwszy" ?

Ty się nie martw o Grzesia, ty się martw o swoje dzieci.

Masz małoletniego syna? "Ministrantuje" ?

Ty sie o moje dzieci nie martw.

A ty się nie martw o takich jak ja czy p.Kawecki.

Data: 2010-03-20 14:07:38
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Ja sie martwie o takich macherow od grzebania w glowach jak ty i Kawecki.

Ty się lepiej martw o tych od grzebania w dupach, bo przez nich ten cały raban.

Artur Borubar

Data: 2010-03-20 14:13:28
Autor: raff
[...]

No to sie martwie. Przeciez mowie "Kawecki".

R.

Data: 2010-03-20 14:19:45
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:ho2hlr$ure$1news.onet.pl..
..
Ja sie martwie o takich macherow od grzebania w glowach jak ty i Kawecki.

Ty się lepiej martw o tych od grzebania w dupach, bo przez nich ten cały raban.

No to sie martwie. Przeciez mowie "Kawecki".

No widzisz raff, dwa zdania i wyjaśniło się dlaczego ty tu takie głupoty wypisujesz. Dla ciebie głowa i dupa znaczy to samo.

Artur Borubar

Data: 2010-03-20 14:21:13
Autor: raff
[...]

W przypadku Kaweckiego jak najbardziej.

R.

Data: 2010-03-20 14:26:39
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

W przypadku Kaweckiego jak najbardziej.

Wiem, każdy sądzi wg. siebie.

Artur Borubar

Data: 2010-03-20 14:27:32
Autor: raff
[...]

Wiem,

No widzisz ;-)

R.

Data: 2010-03-20 14:30:00
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:ho2ig7$vhv$2news.onet.pl...
[...]

Nie starasz się. Przecinek świadczy o tym, że jest dalsza częśc zdania.

Artur Borubar

Data: 2010-03-20 14:30:55
Autor: raff
[...]

Mnie wystarczy ze przyznales ze u ciebie dupa i glowa to to samo ;)

R.

Data: 2010-03-20 14:42:28
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Mnie wystarczy ...

O to własnie chodzi, że tak niewiele ci wystarczy. To jest pic.

Artur Borubar

Data: 2010-03-20 15:06:07
Autor: raff
Kościół w stanie kryzysu - Be nedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.
Mnie wystarczy ...

O to własnie chodzi, że tak niewiele ci wystarczy. To jest pic.

No bo to zabawne, jak mozna byc tak glupim zeby przyznac ze glowa i dupa to to samo.

R,

Data: 2010-03-20 18:20:24
Autor: Piotr
Dnia Sat, 20 Mar 2010 15:06:07 +0100, raff napisał(a):

No bo to zabawne, jak mozna byc tak glupim zeby przyznac ze glowa i dupa to to samo.

Hm, tu warzywny jest jak raz tylko uczciwy. Głupi też, ale...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-20 18:18:44
Autor: Piotr
Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.
Dnia Sat, 20 Mar 2010 14:07:38 +0100, najgorsze wyrazy wspólczucia
napisał(a):

Ty się lepiej martw o tych od grzebania w dupach, bo przez nich ten cały raban.

Ale o co warzywniaku chodzi? Przecież wg takich jak ty grzebanie w dupach
jest cool, przecie nawet takim parady urządzacie, o co ci chodzi hipokryto?
Piotr
PS. Ja jestem za tym, żeby tych wszystkich zboków, co się pochowali w
kościołach ciupasem zapisać do ezelde. A później wsadzić do pudła.

Data: 2010-03-20 16:26:39
Autor: ASDFG

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:ho2cf6$jtd$1news.onet.pl...
Benedykt XVI w liście do katolików Irlandii na temat skandalu pedofilii
A tu:
http://fakty.interia.pl/religia/news/papiez-przyznaje-kosciol-w-powaznym-kryzysie,1454554
benio ma super zdjęcie, profilek i w pasiaku.
Jeszcz tylko u góry dać tabliczkę z numerem i zdjęcie jest cacy.

Data: 2010-03-20 18:44:48
Autor: .heÂŽsk.
KoÂściół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mĂ łwi o przeraĹźeniu i zdradzie.

WON ze swoimi fobiami na pl.soc.satanisci

On Sat, 20 Mar 2010 12:44:35 +0100, "najgorsze wyrazy wspólczucia"
<brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote:

[...]

 HeSk

Kościół w stanie kryzysu - Benedykt XVI mówi o przerażeniu i zdradzie.