Kościół walczy z Bogiem

Data: 2010-04-16 13:56:35
Autor: boukun
Kościół walczy z Bogiem
Siły niebiańskie sprowadziły prezydenta Kaczyńskiego w szybkim tempie na ziemię. Był to jakby nie patrzeć, znak boży. Zostali ukarani ludzie, którzy źle służyli ludzkości, elity rządzące. Kościół w Polsce, wydając decyzję o pochowaniu pary prezydenckiej na Wawelu, przeciwstawia się woli Boga, walczy tym samym z prawem boskim, a to może mieć jeszcze bardziej dramatyczne skutki. Bóg widząc, że na ziemi podważa się jego wyroki, może sprowadzić jeszcze większe nieszczęścia, na klasy rządzące i hierarchię kościelną, która walczy z Bogiem.
Lech Kaczyński był złym duchem, za jegio różdżką zostali uśmierceni wysocy notable Polski, ale to może nie być koniec, może dramat ma się dopiero właśnie zacząć, może Kaczyński pociągnie za sobą wiele osobistości tego świata w czeluści przepaści piekielnej...

Wyroki boskie są nie znane...

Przywódcy innych rezimów na świecie przestraszyli się takiej kary boskiej i widzieli w tragedii polskiego reżimu siebie, jak szybko mogą upaść z ręki boskiej, dlatego tak licznie zadeklarowali swoje przybycie, reżimy wszystkich krajów łączą się, przeciwko wspólnocie międzynarodowej...

Boją się swojego rychłego końca...

boukun

Data: 2010-04-16 05:10:08
Autor: INF
Kościół walczy z Bogiem
[...]

eee, nie wierzę, że nie wiesz kto pod ziemią pali pod kotłem i
wypuszcza czarny dym,
to chyba jasne, że Niebo zsyła powodzie jeśli ma jakieś ale,

Data: 2010-04-16 17:57:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kościół walczy z Bogiem
piątek, 16 kwietnia 2010 14:10. carbon entity 'INF' <euremail@gmail.com>

eee, nie wierzę, że nie wiesz kto pod ziemią pali pod kotłem i
wypuszcza czarny dym,

Czy to nie przypadkiem ten gagatek?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hefajstos
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wulkan_(bĂłg)

Data: 2010-04-16 14:10:26
Autor: boukun
Kościół walczy z Bogiem

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq9jm6$u29$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9jbm$vkm$1mx1.internetia.pl...

[...]

Sama to wymyśliłaś walkunio?

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-16 14:39:28
Autor: boukun
Kościół walczy z Bogiem

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq9lde$101$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9k5j$sj6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Oj, sunia by się znowu pobawiła piłeczką?
Dziś mi się nie chce, idź do kuchni wałkunio i coś ugotuj, upierz, i w ogóle posprzątaj...