Kościół walczy z Bogiem

Data: 2010-04-16 14:10:26
Autor: boukun
Kościół walczy z Bogiem

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq9jm6$u29$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9jbm$vkm$1mx1.internetia.pl...

... Przywódcy innych rezimów na świecie przestraszyli się takiej kary boskiej i widzieli w tragedii polskiego reżimu siebie, jak szybko mogą upaść z ręki boskiej, dlatego tak licznie zadeklarowali swoje przybycie, reżimy wszystkich krajów łączą się, przeciwko wspólnocie międzynarodowej...

Boją się swojego rychłego końca...

Sama to wymyśliłaś walkunio?

No proszę, pedalisko głupi Piotruś już się przymila.
A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

boukun

Data: 2010-04-16 14:39:28
Autor: boukun
Kościół walczy z Bogiem

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq9lde$101$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9k5j$sj6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Oj, sunia by się znowu pobawiła piłeczką?
Dziś mi się nie chce, idź do kuchni wałkunio i coś ugotuj, upierz, i w ogóle posprzątaj...