Kościół wymyślił okna życia

Data: 2011-03-28 15:23:45
Autor: boukun
Kościół wymyślił okna życia
Tak przyszło mi do głowy, kto wymyślił okna życia?
Pamiętacie może, w latach '60 była taka głośna afera, że w Krakowie na jakimś placu przykościelnym czy przyklasztornym odkryto cmentarzysko z pogrzebanymi ciałami noworodków...
Teraz to jest już całkiem prosto, jak taka zakonnica odda dziecko do okna życia i nikt nic nie wie, skąd takie dziecko się wzięło. A potem znajdzie się jakaś rodzina, co adoptuje takiego podrzutka księdza i zakonnicy...

boukun

Data: 2011-03-28 19:09:43
Autor: Pinocchio

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:imq2hf$fg3$1mx1.internetia.pl...
[...]