Kosiarka elektryczna - wybór

Data: 2011-06-22 13:07:05
Autor: Mamut
Kosiarka elektryczna - wybór
A dlaczego elektryczna? Jedyna zaleta to poziom hałasu a tak to same
wady...

Data: 2011-06-23 09:54:04
Autor: widow
Kosiarka elektryczna - wybór
A dlaczego elektryczna? Jedyna zaleta to poziom hałasu a tak to same
wady...

A ja napiszę inaczej: jedyna wada to ciągnący się przewód zasilający.
Z mojego doświadczenia wybieraj kosiarkę elektryczną, która posiada:
- składany (z siatki) kosz na trawę;
- moc powyżej 1200W;
- szerokość koszenia uzależniona od tego czy musisz gdzieś miedzy krzakami manewrować (jak prosty trawnik bez udziwnień to jak najszersza);
- najlepiej, gdy ma kółka gumowe.

Kosiarka elektryczna - wybór