Kosiarka po koszeniu trawy

Data: 2014-06-25 11:34:08
Autor: Einstein
Kosiarka po koszeniu trawy
Witam
Po ostatnim koszeniu trawy naszły mnie takie myśli ile procent ludzi nie czyści kosiarek, tylko tak jak ją użyje to odstawia na swoje miejsce, jak ma to się do trwałości sprzętu?

Pozdrawiam

Data: 2014-06-25 12:04:12
Autor: ZakonSpirowany
Kosiarka po koszeniu trawy
W dniu 25-06-2014 11:34, Einstein pisze:
Witam
Po ostatnim koszeniu trawy naszły mnie takie myśli ile procent ludzi nie
czyści kosiarek, tylko tak jak ją użyje to odstawia na swoje miejsce,
jak ma to się do trwałości sprzętu?

Ja nie czyszczę. I chyba ma się nijak, bo działa > 15 lat.
Dbam tylko o ostrze – przed każdym koszeniem je ostrzę.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-25 16:16:15
Autor: Andrzej S
Kosiarka po koszeniu trawy
W dniu 2014-06-25 12:04, ZakonSpirowany pisze:

Ja nie czyszczę. I chyba ma się nijak, bo działa > 15 lat.
Dbam tylko o ostrze – przed każdym koszeniem je ostrzę.

Jak to robisz? Demontujesz nóż?
--
A S

Data: 2014-06-25 20:03:01
Autor: ZakonSpirowany
Kosiarka po koszeniu trawy
W dniu 25-06-2014 16:16, Andrzej S pisze:
W dniu 2014-06-25 12:04, ZakonSpirowany pisze:
Ja nie czyszczę. I chyba ma się nijak, bo działa > 15 lat.
Dbam tylko o ostrze – przed każdym koszeniem je ostrzę.

Jak to robisz? Demontujesz nóż?

Yup. I zwykle ograniczam się do szlifierki stołowej z tarczą diamentową, ale zdarzało się (zwłaszcza gdy wcześniej "kosiła" siostra), że szczerby trzeba było najpierw klepać młotkiem...

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-25 12:47:08
Autor: kogutek444
Kosiarka po koszeniu trawy
W dniu środa, 25 czerwca 2014 20:03:01 UTC+2 użytkownik ZakonSpirowany napisał:

> [...]

Yup. I zwykle ograniczam się do szlifierki stołowej z tarczą diamentową, ale zdarzało się (zwłaszcza gdy wcześniej "kosiła" siostra), że szczerby trzeba było najpierw klepać młotkiem...

-- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Tarcza diamentowa. A mój dziadek spod Sosnowca strącił chujem odrzutowca. Jak byś napisał że szlifierką kątową przelecisz to by było prawdopodobne że masz kosiarkę. Wróć jak przestaniesz podpisywać się kredkami.

Data: 2014-06-25 23:53:12
Autor: ZakonSpirowany
Kosiarka po koszeniu trawy
W dniu 25-06-2014 21:47, kogutek444@gmail.com pisze:
Tarcza diamentowa. A mój dziadek spod Sosnowca strącił chujem odrzutowca. Jak byś napisał że szlifierką kątową przelecisz to by było prawdopodobne że masz kosiarkę. Wróć jak przestaniesz podpisywać się kredkami.

O ile się założysz? Dla mnie może być 10000 zł, a właściwie dowolna kwota, bo opisany sprzęt jest i mam wielu świadków, którzy potwierdzą, że tak właśnie ostrzę. Nie tylko ostrze kosiarki. Wszelakie ostrza.
Tak działa lekka nerwica natręctw przy wykonywaniu niektórych czynności. Dla mnie jest to swoisty rytuał, a użycie kątówki byłoby dla mnie profanacją.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-25 12:13:45
Autor: collie
Kosiarka po koszeniu trawy
W dniu 25.06.14 11:34, Einstein pisze:

Po ostatnim koszeniu trawy naszy mnie takie myli ile procent ludzi nie czyci
kosiarek, tylko tak jak j uyje to odstawia na swoje miejsce, jak ma to si do
trwaoci sprztu?

Z czyszczeniem kosiarki jest jak z myciem rk: rce naley my, ale bez przesady -
czste mycie rk jest jednym z najczstszych objaww ZOK. ;-)

--
collie

Data: 2014-06-26 08:58:16
Autor: Marek
Kosiarka po koszeniu trawy
On 25.06.2014 11:34, Einstein wrote:
Witam
Po ostatnim koszeniu trawy naszły mnie takie myśli ile procent ludzi
nie czyści kosiarek, tylko tak jak ją użyje to odstawia na swoje
miejsce, jak ma to się do trwałości sprzętu?

Przez dlugi czas nie czyscilem.
Ostatnio odkrylem zaleznosc, ze jak jest w srodku zaklejona trawa to nie wszytsko laduje w koszu.
Wiec na razie myje po koszeniu - zobaczymy kiedy mi sie to znudzi.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Kosiarka po koszeniu trawy