Kosiarka spalinowa - naprawdę?

Data: 2012-05-17 15:20:39
Autor: 4CX250
Kosiarka spalinowa - naprawdę?
Użytkownik " Majka" <majabezjaja@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkvoqr$2gs$1inews.gazeta.pl...

Mam w garażu klika olejów 10W40 do silników chłodzonych cieczą.
Więcej każdego z tych olejów niż 0,6 litra (a więc więcej niż na wymianę do
kosiarki), a dużo mniej niż 4,5 litra (tyle potrzebuje moje auto).

Pytanie: czy mogę posiadane oleje 10W40 wlać do kosiarki?

Z rozmowy w serwisie kosiarek powiedziano mi że to nawet lepszej jakości olej niż wymagania jakościowe stawiane przez kosiarkę więc spoko.

Marek

Kosiarka spalinowa - naprawdę?