Kosiarz Umysłów XXI wieku - google

Data: 2013-02-19 15:30:46
Autor: rs
Kosiarz Umysłów XXI wieku - google
On Tue, 19 Feb 2013 09:23:27 -0800 (PST), suryga@gmail.com wrote:

Witam
Zajmuje się budowaniem kuchni. I każdy chciałby zobaczyć jak to wygląda zanim kupi :).

Pamietam jakieś pietnaście lat temu był taki film Kosiarz Umysłów, Virtualna Rzeczywistość itp. Wtedy to już wydawało sie że każdy będzie miał.
Kolega ( znaczy się jego ojciec) nawet takie google/okulary kupił za cięzkie pieniądze.
Mineło piętnaście lat a ja nawet nie wiem jakie hasło wpisać w allegro.

Pamięta ktoś jak to się nazywa?
Można to gdzieś kupić w rozsądnej cenie?
Będzie się to nadawa do moich celów czytaj wizualizacji?

jest tego od metra. szukaj VR goggles. swego czasu uzywalem czegos
takiego do ogladania filmow i innych do experymentow z 3D. nie ma
jeszcze jednolitego standardu i kwestia w tym, do czego i jak bedziesz
to podlaczac. <rs>

Kosiarz Umysłów XXI wieku - google