Kosmica.tv wróżbita Maciej

Data: 2010-10-13 12:59:34
Autor: GK
Kosmica.tv wróżbita Maciej
  a..
  Widział ktoś tego gwiazdora na Meteo, Polonii1, Tele5? Poniżej wkleiłem cennik ze strony wróżbity Macieja który występuje w Kosmice.tv. Zastanawia mnie ile taki biznesman moze zarobic na takich wystepach w programie TV?
  b..
  c.. Wróżba podstawowa - 100zł
    a.. 3 rozkłady kartami klasycznymi lub kartami tarota
    b.. 3 pytania do kart tarota lub do run
  d.. Wróżba na drugą osobę - 90zł (bez zdjęcia)
    a.. 3 rozkłady kartami klasycznymi lub kartami tarota
    b.. 3 pytania do kart tarota lub do run
  e.. Każde dodatkowe pytanie do kart - 25zł
  f.. Doradztwo biznesowe - 60zł
  g.. Wgląd runiczny w podłączenia osoby - 50 zł
  h.. Przekazanie rodzaju oczyszczenia - 40zł
  i.. Analiza duszy i kolejnosć wcieleń - 50zł
  j.. Sporządzenie portretu energetycznego - 50 zł
  (wraz z wyznaczeniem głównego przewodnika anielskiego)
  k.. Charakterystyka runiczna imienia osoby - 40zł
  (oraz rozpisanie w alfabecie run)
  l.. Sprawdzenie zaszłości karmicznych - 40zł
  m.. Sprawdzenie powiązań karmicznych między dwiema osobami - 40zł
  n.. Przekaz od Aniołów (channeling) - 40zł
  o.. Sprawdzenie funkcjonalności czakr - 40zł
  p.. Przekaz afirmacji - 30zł
  q.. Zastosowanie magiczne run - 30zł

Data: 2010-10-13 14:08:57
Autor: Robert_J
Kosmica.tv wróżbita Maciej
Poniżej wkleiłem cennik ze strony wróżbity Macieja który występuje w Kosmice.tv.....

O żesz k....  ;-)))). Skąd tacy się biorą? Bo skąd biorą się ich klienci to aż boję się pytać ;-)

Ale najlepsze jest to:
Sprawdzenie zaszłości karmicznych - 40zł
Przekaz od Aniołów (channeling) - 40zł
Sprawdzenie funkcjonalności czakr - 40zł

Mistrzowstwo świata :-)

Data: 2010-10-13 14:29:29
Autor: marko1a
Kosmica.tv wróżbita Maciej
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i947h3$vk8$1news.onet.pl...
[...]

Dołożę swoje.

Zestawienie archionidalno-kserofabioniczne - 50zł.

Tylko jeszcze nie wiem co pod ta nazwą miało by być robione ale coś wymyślę.

Marek

Data: 2010-10-13 17:53:23
Autor: Tomaszek
Kosmica.tv wróşbita Maciej
W dniu 2010-10-13 14:08, Robert_J pisze:
Poniżej wkleiłem cennik ze strony wróżbity Macieja który występuje w
Kosmice.tv.....

O żesz k.... ;-)))). Skąd tacy się biorą? Bo skąd biorą się ich klienci
to aż boję się pytać ;-)

Ale że mu nie wstyd, ja bym nie potrafił się poniżyć aż tak dla pieniędzy.
Istnienie rodzaju ludzkiego ma zbliża się ku końcowi i bardzo dobrze.
--
| TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

Kosmica.tv wróżbita Maciej