""Kosmici" są wśród nas - uważ a 1/5 dorosłych ludzi

Data: 2010-04-09 19:29:31
Autor: u2
""Kosmici" są wśród nas - uważ a 1/5 dorosłych ludzi
W dniu 2010-04-09 13:58, boukun pisze:
Przeświadczenie o istnieniu między ludźmi kosmitów jest szczególnie
rozpowszechnione wśród osób poniżej 35 roku życia. Ponadto, częściej
wierzą w to mężczyźni (22 proc.) niż kobiety (17 proc.).

Oczywiście jestem kosmitą, przecież wszechświat to kosmos, a ja pochodzę
prosto z kosmosu.

""Kosmici" są wśród nas - uważ a 1/5 dorosłych ludzi