Kosmiczna masakra kapsułą medyczną

Data: 2012-07-23 00:27:23
Autor: Maciek
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną

Byłem i "Prometeusza" widziałem.

Ale ja chyba za glupi jestem do wspolczesnego kina, bo nic nie zrozumialem.
Pzede wszystkim nie zrozumialem, po co nakrecono az 2-godzinny film, skoro
fabule (niestety sztampowa i dosc mialka) daloby sie strescic w 5-minutowym
zwiastunie.

A w nastepnej kolejnosci nie zrozumialem, po co robic film, w ktory stawia
sie lub sugeruje szereg pytan, zeby potem na praktycznie zadne z nich nie
dac odpowiedzi. A nie sa to bynajmniej glebokie pytania filozoficzne.

Czyzbysmy odpowiedzi mieli poznac w sequelu pt. "Prometeusz 2: lot
kamiennego precla"?

(oczekiwan nie mialem nadmiernie wysrubowanych, a poza tym w reklamach
lecial trailer "Abrahama Lincolna, zabojcy wampirow", co dodatkowo
spowodowalo obnizenie poprzeczki)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-23 20:29:03
Autor: grzeda
W dniu 2012-07-23 00:27, Maciek pisze:

lecial trailer "Abrahama Lincolna, zabojcy wampirow"

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

pozdr
PG

Data: 2012-07-23 20:58:32
Autor: Maciek
Dnia Mon, 23 Jul 2012 20:29:03 +0200, grzeda napisał(a):

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

Ja to powiedzialem na glos :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-23 21:24:22
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 23.07.2012, o godzinie 20.58.32, na pl.rec.film, Maciek napisał(a):

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

Ja to powiedzialem na glos :)

Jesteście niesamowici.
A ja widzę pewien czarno-ironiczny potencjał.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-23 22:09:29
Autor: Maciek
Dnia Mon, 23 Jul 2012 21:24:22 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

A ja widzę pewien czarno-ironiczny potencjał.

Ja juz dawno stracilem zludzenia, ale lubie sie mylic w takich sprawach.
Zaryzykujesz i obejrzysz to dzielo na ochotnika?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-24 07:41:59
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 23.07.2012, o godzinie 22.09.29, na pl.rec.film, Maciek napisał(a):

A ja widzę pewien czarno-ironiczny potencjał.

Ja juz dawno stracilem zludzenia, ale lubie sie mylic w takich sprawach.
Zaryzykujesz i obejrzysz to dzielo na ochotnika?

Zaryzykuję... :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-23 22:35:25
Autor: grzeda
W dniu 2012-07-23 21:24, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Widzisz to w trailerze? Czy sobie tak zgadujesz, ze tak moze byc?
Po trailerze tego filmu o nazistach z ksiezyca mozna sie bylo domyslec o co chodzi, ale tutaj mielismy pelna powage. Zwlaszcza, ze film jest w 3D wiec jest nastawiony na efekciarstwo. Jakos nie sadze, ze ktos wpadl na pomysl polaczenia pseudohorroru fantasy o czarno-ironicznym zabarwieniu w 3D.

Jak dla mnie Abraham Lincoln wystepuje w tym tytule tylko po to, zeby przyciagnac ludzi do kina i wywolac dyskusje jak nasze. W mysl zasady "wazne zeby gadali, niewazne jak".

pozdr
PG

Data: 2012-07-26 03:15:03
Autor: Piotr Sieniawski
On Jul 23, 8:29 pm, grzeda <awelp1...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-07-23 00:27, Maciek pisze:

> lecial trailer "Abrahama Lincolna, zabojcy wampirow"

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

Jeden ze znajomych, na gorąco skomentował ten tytuł tak: "Bronisław
Komorowski, łowca androidów"

Data: 2012-07-24 09:11:07
Autor: Hikikomori Mint
On 23.07.2012 00:27, Maciek wrote:

[...]

Ano wlasnie. Chodza sluchy, ze byl scenariusz na jeden film, a maja zrobic trylogie. Dlatego jest jak jest ;)

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Data: 2012-07-24 11:22:17
Autor: Maciek
Dnia Tue, 24 Jul 2012 09:11:07 +0200, Hikikomori Mint napisał(a):

Ano wlasnie. Chodza sluchy, ze byl scenariusz na jeden film, a maja zrobic trylogie. Dlatego jest jak jest ;)

To jest mniej przerazajaca z 3 mozliwosci. Pozostale dwie sa takie a) Scott
zdziadzial, polecial na kase i po prostu zrobil nedzny film b) scenariusz
pisany byl z mysla o jednym lub wielu sequelach, ale metoda serialowa, to
znaczy bez wczesniejszego opracowania calej, zamknietej, spojnej historii.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-24 17:20:46
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3qhm876wksnt$.otpt7ckbi89$.dlg40tude.net...

A w nastepnej kolejnosci nie zrozumialem, po co robic film, w ktory stawia
sie lub sugeruje szereg pytan, zeby potem na praktycznie zadne z nich nie
dac odpowiedzi. A nie sa to bynajmniej glebokie pytania filozoficzne.

czego nie zrozumiales, pomoge

Data: 2012-07-24 20:31:48
Autor: Maciek

Przeciez napisalem, czego nie zrozumiales? :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-24 21:37:19
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:wxo0f3c1jlqf.1aqmzfk6lmly4.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 24 Jul 2012 17:20:46 +0200, Ghost napisał(a):

czego nie zrozumiales, pomoge

Zrozumielam wszystko, nietety nie podales pytan, ktorych postawienia nie rozumiesz.

Data: 2012-07-24 21:59:47
Autor: Marcin N
W dniu 2012-07-24 21:37, Ghost pisze:

[...]

Nie przesadzasz aby? To nie jest jakiś trudny film, który wymaga nie-wiadomo-jakiej inteligencji, żeby zrozumieć niuanse akcji.
Nawet gdy głupota goni głupotę i negatywne emocje widza zakłócają odbiór - dalej nie widzę tu zawiłości intrygi.

--
MN

Data: 2012-07-24 22:05:08
Autor: Ghost

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:jumurb$3kv$2news.task.gda.pl...
[...]

Ale jestes pewien, ze adresujesz swoje pretensje do wlasciwej osoby?

Data: 2012-07-24 22:58:35
Autor: Maciek
Dnia Tue, 24 Jul 2012 21:37:19 +0200, Ghost napisał(a):

Zrozumielam wszystko, nietety nie podales pytan, ktorych postawienia nie rozumiesz.

OK. Film probuje stawiac pytania z gatunku "kim jestesmy, skad sie
wzielismy i dokad zmierzamy", "czym jest akt stworzenia", "czy za
stworzeniem musza stac jakies wyzsze racje" (motyw eksperymentujacego
robota) itp.

Praktycznie na zadne z tych pytan nie da sie w oparciu o tresc filmu
udzielic w miare sensownej odpowiedzi. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-24 23:37:24
Autor: Hikikomori Mint
On 24.07.2012 22:58, Maciek wrote:
[...]

czyli cos w stylu "zadamy madre pytania by zbudowac klimat i iluzje glebi oraz przeslania filmu, ale nie liczcie na to, ze odpowiemy, zostawimy widzom, zeby sami sobie wymyslili jak chca"

Data: 2012-07-24 19:13:31
Autor: rs
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną
On Tue, 24 Jul 2012 23:37:24 +0200, Hikikomori Mint
<hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

[...]

nawet jesli tak jest, to czy widzisz cos w tym zlego? czasami
najwazniejsza rzecza w filmie, jest to, ze potrafi zadac celne
pytanie, albo sprowokowac do dyskusji. <rs>

Data: 2012-07-25 01:31:35
Autor: Hikikomori Mint
On 25.07.2012 01:13, rs wrote:

nawet jesli tak jest, to czy widzisz cos w tym zlego? czasami
najwazniejsza rzecza w filmie, jest to, ze potrafi zadac celne
pytanie, albo sprowokowac do dyskusji. <rs>

mowisz, ze P zmusza do refleksji i przemyslen nad egzystencja?

to ja chyba wole P odbierac jako kino rozrywkowe...

Data: 2012-07-24 20:23:58
Autor: rs
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną
On Wed, 25 Jul 2012 01:31:35 +0200, Hikikomori Mint

On 25.07.2012 01:13, rs wrote:

[...]

nie, pisze ogolenie o specyfinej konstrukcji filmu. czy zmusza to nie
wiem, ale P stawia pytania na pewno, ale jak ktos sie nie ma ochoty,
to nie ma sily, zeby sie go do zastanowienia zmusilo.

to ja chyba wole P odbierac jako kino rozrywkowe...

to moze w ogole tego filmu nie ogladaj (bo z tego co piszesz sadze, ze
twoje wypowiedzi w watkach na temat tego filmu, sa tylko teoretyczne),
bo to inna kategoria. nie mow, ze cie nie ostrzegalem. <rs>

Data: 2012-07-25 10:25:13
Autor: Hikikomori Mint
On 25.07.2012 02:23, rs wrote:

to moze w ogole tego filmu nie ogladaj (bo z tego co piszesz sadze, ze
twoje wypowiedzi w watkach na temat tego filmu, sa tylko teoretyczne),
bo to inna kategoria. nie mow, ze cie nie ostrzegalem. <rs>

Wlasnie po chwilowej checi obejrzenia (miesiac temu) jakos coraz mniej mi sie chce isc do kina na ten film.

Data: 2012-07-25 11:04:11
Autor: Marcin N
W dniu 2012-07-25 10:25, Hikikomori Mint pisze:
On 25.07.2012 02:23, rs wrote:

[...]

Błąd! Film jest bardzo ładny. Miły do oglądania.

--
MN

Data: 2012-07-25 07:53:35
Autor: Maciek
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną
Dnia Wed, 25 Jul 2012 07:45:27 +0200, Ghost napisał(a):

Dopławdy?

Masz cos konkretnego do powiedzenia?

Bo jak sobie chcesz tylko potrollowac, to badz tak uprzejmy i sie
odpiełdoł.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-25 07:53:59
Autor: Ed
W dniu 2012-07-25 07:53, Maciek pisze:
[...]

Może lepiej go nie karmić, to sobie pójdzie.

Data: 2012-07-25 08:00:18
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1q1bbqc2pppqz.1t2jc0xt39e9c$.dlg40tude.net...
[...]

Juz tylko tyle, ze niepowinienes usypiac w kinie.

PŁONK

Data: 2012-07-25 08:30:03
Autor: Maciek
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną
Dnia Wed, 25 Jul 2012 08:00:18 +0200, Ghost napisał(a):

PŁONK

Co za duren.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-25 09:27:37
Autor: Atlantis
W dniu 2012-07-24 22:58, Maciek pisze:

OK. Film probuje stawiac pytania z gatunku "kim jestesmy, skad sie
wzielismy i dokad zmierzamy", "czym jest akt stworzenia"

Krótko mówiąc pytania, na które współczesna nauka w znacznej mierze już odpowiedziała. Odpowiedzi jednak nie podobają się części filozofów i teologów (tym ostatnim, to już szczególnie) i udają, że wciąż trzeba szukać innych - takich, które miałyby w sobie jakiś pierwiastek antropocentryczny i paranormalny. ;)

Data: 2012-07-25 09:32:19
Autor: Ghost

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:juo75c$3t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Podziel sie przynajmniej linkiem z odpowiedzami.

Data: 2012-07-25 09:35:51
Autor: Atlantis
W dniu 2012-07-25 09:32, Ghost pisze:

Podziel sie przynajmniej linkiem z odpowiedzami.

Jednym linkiem? Trudno będzie...

Kluczowe pojęcia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Abiogenesis
http://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_evolution
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_of_man

Data: 2012-07-25 09:41:33
Autor: Ghost

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:juo7ko$csp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te linki jakby sa nie na temat. Ulatwie Ci - pytanie zasadnicze: "kim jestesmy"? My czyli nasza "jazn". Bardzo prosze o jasna, koniecznie _NAUKOWA_ odpowiedz, nie jakies religijne pierdy.

Data: 2012-07-25 09:51:00
Autor: Atlantis
W dniu 2012-07-25 09:41, Ghost pisze:

Te linki jakby sa nie na temat. Ulatwie Ci - pytanie zasadnicze: "kim
jestesmy"? My czyli nasza "jazn". Bardzo prosze o jasna, koniecznie
_NAUKOWA_ odpowiedz, nie jakies religijne pierdy.

Musiałbyś zapytać jakiegoś neurologa.
Chyba, że zamierzasz kwestionować związek świadomości z działaniem mózgu? ;)

Data: 2012-07-25 10:13:30
Autor: Ghost

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:juo8h8$hjv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znaczy Twoja pewnosc jakby siadla?

Chyba, że zamierzasz kwestionować związek świadomości z działaniem mózgu? ;)

Mozgu pajaka?

Data: 2012-07-25 09:51:10
Autor: duddits
On 25.07.2012 09:35, Atlantis wrote:
W dniu 2012-07-25 09:32, Ghost pisze:

Podziel sie przynajmniej linkiem z odpowiedzami.

Jednym linkiem? Trudno będzie...

Kluczowe pojęcia:

Nie jestem jakimś zwolennikiem teorii Daenikena, nie wietrzę wszędzie kosmicznych spisków, ale ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Abiogenesis

To jest jednak tylko teoria, całkiem atrakcyjna, ale jednak :) Stąd zawsze będzie pole do popisu dla wszelkiego rodzaju teologów, kosmologów i ... oszołomów :) Nie sądzę by było to coś złego.

http://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_evolution
http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_of_man

"Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy" to są jednak otwarte pytania, na które oczywiście można sobie odpowiedzieć bardzo szybko i już więcej się nad tym nie zastanawiać (np. jesteśmy ludźmi i zmierzamy do samozagłady):), no ale chyba każdy rozumny człowiek zastanawia się nad tym przez całe swoje życie, częściej lub rzadziej i mimo powyższych teorii jakby przez skórę się czuje, że to nie może być cała prawda. To by było zbyt ... przygnębiające ;)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-07-25 10:17:25
Autor: Atlantis
W dniu 2012-07-25 09:51, duddits pisze:

To jest jednak tylko teoria, całkiem atrakcyjna, ale jednak :) Stąd
zawsze będzie pole do popisu dla wszelkiego rodzaju teologów, kosmologów
i ... oszołomów :) Nie sądzę by było to coś złego.

Popełniasz klasyczny błąd myląc teorię z hipotezą. Słowo "teoria" w naukowej nomenklaturze ma nieco inne znaczenie, niż w języku potocznym. Ale nie martw się - spotykałem studentów, którzy będąc na piątym roku też tego nie wiedzieli. ;)

Oczywiście kwestia abiogenezy wymaga jeszcze wielu badań, zanim będzie można wypracować całkowicie spójną teorię, prezentującą cały mechanizm powstawania prymitywnego życia z materii nieożywionej. Niemniej idziemy właśnie w tym kierunku. Coraz mniej miejsca pozostaje dla nadprzyrodzonych interpretacji. ;)

[...]

A no tak. Teraz już widzę, co masz na myśli. Jeśli zadajesz takie pytanie zawężając skalę do konkretnego społeczeństwa albo jednostki ludzkiej to faktycznie -w dużej mierze masz rację. Niemniej tutaj na pytanie "skąd się wzięliśmy" również odpowiada nauka (historia, socjologia, historia kultury).
Natomiast odpowiedzi na pytanie skąd się wzięliśmy jako gatunek, jest doskonale udokumentowane przez nauki przyrodnicze. A to, że niektórym nie podoba się odpowiedź... No cóż...

Data: 2012-07-25 10:30:46
Autor: Ghost

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:juoa2p$ho3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak czytam co piszesz, i wychodzi mi, ze musisz byc bardzo mlody, przynajmniej duchem. Ile w zyciu osob spotkalem, posluguacych sie taka pewnoscia osadow jak Twoja, kazda okazywala sie niezdolna do odpowiedzi na trywialne pytania idace nawet pol kroku ponizej poziomu, na ktory sie powolywala. Nawet w takich naukach jak fizyka wiemy, ze nigdy do konca nie bedziemy wiedziec, wlasnie ze wzgledu na ograniczenia jaka stawia metoda naukowa, a Tobie sie zdaje, ze w czyms co czerpie z tego poziomu, uzyskasz dostem do wiekszej i wyglada na to, ze absolutenj prawdy. Ech, dzieci, dzieci...

Natomiast odpowiedzi na pytanie skąd się wzięliśmy jako gatunek, jest doskonale udokumentowane przez nauki przyrodnicze. A to, że niektórym nie podoba się odpowiedź... No cóż...

Mysle, ze malo kogo tu obchodza pytania o poziom zwierzecy czlowieka, jeszcze raz: "jak powstaje jazn czlowieka"? Jesli znasz nazwisko neurologa znajacego odpowiedz, to chetnie je poznam - ale nie takiego ktory twierdzi, ze zna, tylko takiego ktory zna i oczywiscie nie poslugujacego sie paroma slowami-wytrychami, tylko autentycznie zna mechanizm. Albo latwiej - niech przynajmniej powie czym jest jazn, juz byloby bosko.

Data: 2012-07-25 10:48:06
Autor: duddits
On 25.07.2012 10:17, Atlantis wrote:
[...]

Nie, nie mylę :) Znam wiele (i Ty zapewne też) naukowych teorii, które do mnie przemawiają (abstrahuję od niezbitych dowodów, chodzi o moje wewnętrzne odczucie), a inne nie. Ta jest całkiem prawdopodobna i być może faktycznie tak było. Pod podanym linkiem zresztą wyraźnie jest napisane:

"Abiogenesis or biopoiesis is the study of how biological life _could_ arise from inorganic matter through natural processes."

Podkreślenie moje. Tylko tego się uczepiłem pisząc wcześniejszego posta.

[...]

Nie, zawsze będzie na to miejsce. Być może nie podoba Ci się to, albo wydaje się dziecinne i niepotrzebne, ale ... tak jest skonstruowany człowiek. Przykłady tego są wszędzie. Powtórzę: dobrze, że tak jest, o ile nie przybiera to ekstremalnych form.

[...]

Odpowiada, oczywiście. Tylko czy są to odpowiedzi satysfakcjonujące? :)
Ciebie zapewne tak z tego co rozumiem, ale pozwól innym mieć inne zdanie.

Natomiast odpowiedzi na pytanie skąd się wzięliśmy jako gatunek, jest
doskonale udokumentowane przez nauki przyrodnicze. A to, że niektórym
nie podoba się odpowiedź... No cóż...

Nie rozumiem dlaczego Ciebie tak to dziwi. Wątpić jest rzeczą ludzką :)
Zachęcam :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-07-25 11:03:52
Autor: Ghost

Użytkownik "duddits" <pawel@NOSPAM.gomoto.tv> napisał w wiadomości news:juobs6$113r$1news2.ipartners.pl...
[...]

Watpic jest rzecza inteligentna.

Data: 2012-07-26 09:41:50
Autor: Jacek Osiecki
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną * SPOILERY *
[...]

Ależ z miłą chęcią :)

***** SPOILER WARNING *****

Nie wiem czy dobrze rozumiem początkową scenę sepuku jako bardzo twórczy
pomysł na zasianie życia na Ziemi... ale niech będzie. Z drugiej strony -
skoro się panu Mięśniastemu rozpadały łańcuchy DNA, to jakim cudem mamy
zgodne? :)

Drugie... Po co w ogóle była szopka z zabijaniem męża pani Wierzącej? Żeby
ta urodziła przerośniętą kałamarnicę, w sposób w zasadzie niekontrolowany?
Już nie mówiąc o cholernie naciąganym fakcie, że David tak doskonale
wiedział wszystko o tym jak dokładnie przebiegał będzie proces...

Trzecie: jak rozumiem, te przerośnięte facehuggery to mają z Alienem COŚ
wspólnego - tylko dlaczego są akurat takie? Jakieś totalne pomieszanie...

Na koniec - co się stało z tym, którego ośmiorniczka zjadła/zapłodniła?
Zamienił się w space jockeya, czy w ogóle jeszcze coś innego? Bo tego wątku
to już zupełnie nie zrozumiałem...

A co do samego filmu - wkurzały głupoty typu:
 - "gdzie jesteście?" (a po cholerę są lokalizatory?)
 - "straciliśmy kontakt" - przepraszam, to taka transmisja od członka misji
   nie jest rejestrowana? Come on... Od biedy można uznać że David usunął
 - wspomaganie nóg staruszka wydaje typowe dźwięki silniczków wspomagających.
   oszczędzali czy co? David jakoś porusza się bezgłośnie :)
 - Boskie są panie uciekające przed spadającym statkiem - wolą przebiec
   kilkaset metrów na wprost niż kilkanaście w prawo/lewo :) Wiem, ta
   "lepsza" i na to wpadła...

Podsumowując - oglądało się fajnie, ale pozostaje uczucie sporego niedosytu
przez te niedopowiedzenia i niedociągnięcia.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-07-26 13:05:20
Autor: Ghost

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnk1246u.tck.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Juz pisalem - rozlazly sie po swiecie i mogly sie pozniej przebijac przez szum przypadkowych mutacji. Cos jak nadawanie przekazow wygladajacych jak szum, a jednack dajacych sie odebrac.

Drugie... Po co w ogóle była szopka z zabijaniem męża pani Wierzącej? Żeby
ta urodziła przerośniętą kałamarnicę, w sposób w zasadzie niekontrolowany?

Dlaczego niekontrolowany, robot nie wiedzial ze mu se babka wymsknie.

Już nie mówiąc o cholernie naciąganym fakcie, że David tak doskonale
wiedział wszystko o tym jak dokładnie przebiegał będzie proces...

No i?

Trzecie: jak rozumiem, te przerośnięte facehuggery to mają z Alienem COŚ
wspólnego - tylko dlaczego są akurat takie? Jakieś totalne pomieszanie...

Nie rozumiem - a dlaczego psy sa takie a nie inne?

Na koniec - co się stało z tym, którego ośmiorniczka zjadła/zapłodniła?
Zamienił się w space jockeya, czy w ogóle jeszcze coś innego? Bo tego wątku
to już zupełnie nie zrozumiałem...

No przeciez wylazl z niego obcy.

A co do samego filmu - wkurzały głupoty typu:
- "gdzie jesteście?" (a po cholerę są lokalizatory?)

Nie zawsze dzialaly.

[...]

Eno, przeciez to film, silniki dajacy dzwiek w kosmosie itp pierdoly.

- Boskie są panie uciekające przed spadającym statkiem - wolą przebiec
  kilkaset metrów na wprost niż kilkanaście w prawo/lewo :) Wiem, ta
  "lepsza" i na to wpadła...

Ona chyba nawet sama nie wpadla.

Podsumowując - oglądało się fajnie, ale pozostaje uczucie sporego niedosytu
przez te niedopowiedzenia i niedociągnięcia.

To tylko film. Juz pisalem, gdyby byl za madry nie zwrocilby sie.

Data: 2012-07-26 11:40:12
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 26 Jul 2012 13:05:20 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Biorąc pod uwagę że toto już prawie z niej wylazło, raczej nie zdążyliby jej
zahibernować :)

[...]

Nie, mówię o tym drugim z zaginionych - który "wrócił" do Prometeusza,
zyskując nagle wielką siłę i siejąc spustoszenie :)

A co do samego filmu - wkurzały głupoty typu:
- "gdzie jesteście?" (a po cholerę są lokalizatory?)
Nie zawsze dzialaly.

Transmisja działa, lokalizator działa (bo podają), więc jakim cudem w
sterowni nie wiadomo gdzie są? :)

[...]

Ale tu jest niekonsekwencja :) Ten cichy, tamten głośny :)

- Boskie są panie uciekające przed spadającym statkiem - wolą przebiec
  kilkaset metrów na wprost niż kilkanaście w prawo/lewo :) Wiem, ta
  "lepsza" i na to wpadła...
Ona chyba nawet sama nie wpadla.

Wpadła, bo zaczęła się w końcu turlać na bok :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-07-26 14:21:09
Autor: Maciek
Dnia Thu, 26 Jul 2012 09:41:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

Po pierwsze slabo widze mozliwosc przetrwania rasy Inzynierow w
niezmienionej postaci przez ok. miliard lat. W koncu to sa ssaki,
genetycznie prawie ludzie. Ale byc moze "goo", ktore sie przez caly film
przewija, to jakis rodzaj programowalnego narzedzia, ktore moze
przeksztalcic cie w Aliena albo kierowac ewolucja bakterii :)

Mozna spekulowac, i niestety zawsze beda to spekulacje na slepo.

[...]

A musial wiedziec? Eksperymentowal. Ale znow - nie wiemy.

Trzecie: jak rozumiem, te przerośnięte facehuggery to mają z Alienem COŚ
wspólnego - tylko dlaczego są akurat takie? Jakieś totalne pomieszanie...

Marketing maczal paluchy :)

Podsumowując - oglądało się fajnie, ale pozostaje uczucie sporego niedosytu
przez te niedopowiedzenia i niedociągnięcia.

Otoz to.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-26 12:42:43
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 26 Jul 2012 14:21:09 +0200, Maciek napisał(a):
[...]

Ale jego nadrzędną misją było jednak przedłużenie życia "tatusiowi".
Wprowadzanie ryzyka dla całej misji przez eksperymentowanie z
niekontrolowanym zarażaniem członka załogi obcą formą życia chyba trochę
nie bardzo z tym współgra...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-07-26 15:05:27
Autor: Maciek
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną * SPOILERY *
Dnia Thu, 26 Jul 2012 12:42:43 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

[...]

Alez on (robot) sie zastanawial nad sensem zycia :) Dyskutowal o motywacji
stworcy, dazeniu do wiedzy... Wykonywal polecenia, ale wykazywal tez imho
wlasna inicjatywe. Byc moze zarazenie archeologa bylo wlasnie przejawem tej
ostatniej.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-26 20:53:34
Autor: Maciek
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną * SPOILERY *
Dnia Thu, 26 Jul 2012 15:05:27 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Kurde, cos dziwnego mi sie wyslalo :) A mial byc tylko znak spoilera :)
Widac tresc?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-26 15:43:48
Autor: Ghost

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnk12eq3.tck.joshuatau.ceti.pl...
[...]

Chcial przywiezc go na Ziemie przeciez to oczywiste, probowal w mezu, a skoro sie babka napatoczyla to byla druga okazja.

Kosmiczna masakra kapsułą medyczną