Kosmiczna masakra kapsułą medyczną

Data: 2012-07-23 20:29:03
Autor: grzeda
Kosmiczna masakra kapsułą medyczną
W dniu 2012-07-23 00:27, Maciek pisze:

lecial trailer "Abrahama Lincolna, zabojcy wampirow"

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

pozdr
PG

Data: 2012-07-23 20:58:32
Autor: Maciek
Dnia Mon, 23 Jul 2012 20:29:03 +0200, grzeda napisał(a):

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

Ja to powiedzialem na glos :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-23 21:24:22
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 23.07.2012, o godzinie 20.58.32, na pl.rec.film, Maciek napisał(a):

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

Ja to powiedzialem na glos :)

Jesteście niesamowici.
A ja widzę pewien czarno-ironiczny potencjał.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-23 22:09:29
Autor: Maciek
Dnia Mon, 23 Jul 2012 21:24:22 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

A ja widzę pewien czarno-ironiczny potencjał.

Ja juz dawno stracilem zludzenia, ale lubie sie mylic w takich sprawach.
Zaryzykujesz i obejrzysz to dzielo na ochotnika?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-24 07:41:59
Autor: Habeck Colibretto
Dnia 23.07.2012, o godzinie 22.09.29, na pl.rec.film, Maciek napisał(a):

A ja widzę pewien czarno-ironiczny potencjał.

Ja juz dawno stracilem zludzenia, ale lubie sie mylic w takich sprawach.
Zaryzykujesz i obejrzysz to dzielo na ochotnika?

Zaryzykuję... :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-07-23 22:35:25
Autor: grzeda
W dniu 2012-07-23 21:24, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Widzisz to w trailerze? Czy sobie tak zgadujesz, ze tak moze byc?
Po trailerze tego filmu o nazistach z ksiezyca mozna sie bylo domyslec o co chodzi, ale tutaj mielismy pelna powage. Zwlaszcza, ze film jest w 3D wiec jest nastawiony na efekciarstwo. Jakos nie sadze, ze ktos wpadl na pomysl polaczenia pseudohorroru fantasy o czarno-ironicznym zabarwieniu w 3D.

Jak dla mnie Abraham Lincoln wystepuje w tym tytule tylko po to, zeby przyciagnac ludzi do kina i wywolac dyskusje jak nasze. W mysl zasady "wazne zeby gadali, niewazne jak".

pozdr
PG

Data: 2012-07-26 03:15:03
Autor: Piotr Sieniawski
On Jul 23, 8:29 pm, grzeda <awelp1...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2012-07-23 00:27, Maciek pisze:

> lecial trailer "Abrahama Lincolna, zabojcy wampirow"

Tez pomyslalem "ja pierdole..." jak to zobaczylem.

Jeden ze znajomych, na gorąco skomentował ten tytuł tak: "Bronisław
Komorowski, łowca androidów"

Kosmiczna masakra kapsułą medyczną