[ot] Koss Sporta Pro i kask?

Data: 2009-03-09 22:37:38
Autor: deepblue
[ot] Koss Sporta Pro i kask?

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:139nw8zdqypjz.dlgkapselek.net...

Chcę sobie zakupić słuchawki koss sporta pro.
W okolicznych sklepach nie widzę, ale i tak pewnie byłyby drogie w
porównaniu z allegro.

Pytanie jest więc, jak sobie poradzą z kaskiem? Da się pałąk puścić tyłem,
ale nie wiem jak to się uda pogodzić. Ktoś używa?

Mam Sporta Pro ale kasku nie używam. Puszczenie pałąka tyłem nie jest problemem - co prawda pałąk można odchylić do tyłu tylko pod kątem prostym ale obracając trochę (słuchawki można pałąk opuścić niżej. Problemem może być wysokość samej słuchawki - od środka słuchawki do górnej krawędzi plastiku słuchawki jest circa 5,5cm. Zobacz czy ci się zmieści pod kaskiem.

--
deepblue

Data: 2009-03-12 06:45:28
Autor: juszczak.lukasz
Koss Sporta Pro i kask?
http://allegro.pl/item574138401_sluchawki_philips_shh3201_sklep_wawa_najtaniej.html

jeździłem z czymś takim i sie dobrze sprawdzało. teraz mam coś
podobnego kossa...ale już jest większa słuchawka i gorzej w uchu się
trzyma. natomiast ta philipsa naprawdę dobrze służyła i co ważne przy
nie zagłośnym słuchaniu pozwalała słyszeć co dzieje się wokół (nie
wchodzi głęboko w ucho)

[ot] Koss Sporta Pro i kask?