Kosz dla psa na rower. Pilna sprawa.

Data: 2010-08-13 21:55:43
Autor: Dariusz K. Ładziak
Kosz dla psa na rower. Pilna sprawa.
Użytkownik Piotr F. napisał:
Witam,
Czy moze ktos sie orientuje gdzie mozna by nabyc droga tzw. kupna taki
kosz. Montowany do kierownicy, najlepiej z siatki stalowej. Lokalizacja
Warszawa. Widzialem w Decathlonie takie kosze, ale dla mojego psiaka
troche przymale.
Dzieki za wszelkie wskazowki.

Kosz jest dla cieniasów. Widziałem kiedyś gościa z psem na rowerze - pies siedział zadem na ramie owiniętej czymś miękkim (żeby szerzej było i nie ślisko), przednimi łapami opierał się o kierownicę i tak sobie posuwali Grochowską w pełnym ruchu miejskim.

--
Darek

Kosz dla psa na rower. Pilna sprawa.