Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego

Data: 2013-06-15 18:39:26
Autor: boukun
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego
Awantur± i ucieczk± pos³a Stefana Niesio³owskiego, zakoñczy³o siê spotkanie zorganizowane przez miejscowych dzia³aczy PO w B³oniu. Po oficjalnym, 20 min. wyk³adzie szefa Komisji Obrony Narodowej, nast±pi³a seria pytañ z sali. Kilka z nich zadali cz³onkowie Otwockiego Klubu Gazety Polskiej. Na koñcu spotkania próbowano wrêczyæ Stefanowi Niesio³owskiemu, kosz soczystego szczawiu, niestety pose³ wyrzuci³ podarunek na pod³ogê i w asy¶cie swoich zwolenników opu¶ci³ salê. Operator Gazety Polskiej VOD filmuj±cy moment przekazania kosza ze szczawiem, zosta³ zaatakowany przez agresywnych dzia³aczy PO, którzy próbowali przeszkodziæ w rejestracji zdarzenia, popychaj±c go i zas³aniaj±c kamerê rekami. Zapraszamy do ogl±dania naszej relacji z B³onia.

http://www.youtube.com/watch?v=8NwhMNVR2GE&feature=em-subs_digest-vrecs

boukun

Data: 2013-06-15 14:25:25
Autor: Leming Show
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego
http://www.youtube.com/watch?v=8NwhMNVR2GE&feature=em-subs_digest-vrecs

boukun

A Jagiello przyjal 2 nagie kosze ze szczawiem i mirabelkami, widac
teraz inne standardy w sejmie.

Data: 2013-06-15 19:00:09
Autor: pluton_
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego
Awantur± i ucieczk± pos³a Stefana Niesio³owskiego, zakoñczy³o siê
spotkanie

Ten niesiol to wyjatkowa kanalia. JAk to sie stalo, ze on nie jest w pisie ?

Nullification

Data: 2013-06-15 19:02:31
Autor: boukun
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego
U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kpi669$2ek$1node1.news.atman.pl...
Awantur± i ucieczk± pos³a Stefana Niesio³owskiego, zakoñczy³o siê
spotkanie

Ten niesiol to wyjatkowa kanalia. JAk to sie stalo, ze on nie jest w pisie ?

P.L.U.T.O.N.

A jak to siê sta³o, ¿e Tusk nie jest w PiSie? Bo obaj s± w POPiSie...

boukun

Data: 2013-06-15 19:06:00
Autor: the_foe
W dniu 2013-06-15 19:00, pluton_ pisze:
Awantur± i ucieczk± pos³a Stefana Niesio³owskiego, zakoñczy³o siê
spotkanie

Ten niesiol to wyjatkowa kanalia. JAk to sie stalo, ze on nie jest w pisie ?

w pisie by³by jednym z wielu, w³a¶ciwie 2. liga pieniactwa i katoboleszwi. W PO, na tym polu, jest rodzynkiem, nie ma konkurencji.

--
@foe_pl

Data: 2013-06-16 07:58:33
Autor: Trybun
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego
W dniu 2013-06-15 19:00, pluton_ pisze:
Ten niesiol to wyjatkowa kanalia.

I ciebie to boli jak od czasu do czasu facet powie co naprawdê o czym¶ my¶li?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-06-16 08:23:47
Autor: Parvus
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kpjkpl$rst$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-06-15 19:00, pluton_ pisze:
Ten niesiol to wyjatkowa kanalia.

I ciebie to boli jak od czasu do czasu facet powie co naprawdê o czym¶ my¶li?

Niesio³ to wyj±tkowy cynik w stosunku do swoich rozmówców. Po prosu wie jak s± ob³udni i odpowiednio ich traktuje. To on gni³ w wiêzieniu kiedy W.Jaruzelski nie chcia³ aresztowaæ J.Kaczyñskiego mimo, ¿e obecny prezes PiS by³ na to przygotowany. Mamusia spakowa³a mu pi¿amkê, szczoteczkê do zêbów, a na pi¿amce umocowa³a trwale opornik jako symbol wielkiego patriotyzmu.

Data: 2013-06-16 08:36:01
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-16 08:23, Parvus pisze:

[...]

Tak wiem, jednak na oczywistym ³garstwie jeszcze nikt go nie przy³apa³.. Mo¿na powiedzieæ ¿e to taki trochê wyrachowany Lepper. I ja osobi¶cie mimo tego jego wyrachowania i karierowiczostwa lubiê czasem pos³uchaæ tego co mówi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-06-16 08:35:14
Autor: pluton_
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego

> Ten niesiol to wyjatkowa kanalia.

I ciebie to boli jak od czasu do czasu facet powie co naprawdê o czym¶
my¶li?

On tak kiedys zrobil ?

Nullification

Data: 2013-06-16 08:36:27
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-16 08:35, pluton_ pisze:
Ten niesiol to wyjatkowa kanalia.
I ciebie to boli jak od czasu do czasu facet powie co naprawdê o czym¶
my¶li?
On tak kiedys zrobil ?

Ca³y czas.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-06-16 11:47:17
Autor: pluton_
Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego
> On tak kiedys zrobil ?

Ca³y czas.

A to przepraszam. Widac on w sposob ciagly zmienia poglady.

Nullification

Data: 2013-06-16 12:46:48
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-16 11:47, pluton_ pisze:
[...]

Robi³ to wtedy gdy jeszcze reprezentowa³ ZCHN, robi to równie¿ dzisiaj pod flag± PO. Ty widzisz jakie¶ ró¿nice miêdzy tymi ugrupowaniami?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-06-16 20:48:41
Autor: pluton_
> [...]

Robi³ to wtedy gdy jeszcze reprezentowa³ ZCHN, robi to równie¿ dzisiaj
pod flag± PO. Ty widzisz jakie¶ ró¿nice miêdzy tymi ugrupowaniami?

Kosmetyczne.

Nullification

Data: 2013-06-17 15:48:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-16 20:48, pluton_ pisze:
[...]

Tak, i werbalne, w³a¶ciwie to tylko werbalne.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-06-16 15:25:46
Autor: the_foe
[...]

nie mamy, raczej, przes³anek by podwa¿aæ jego kompetencje dotycz±ce owadów.

--
@foe_pl

Data: 2013-06-15 19:04:25
Autor: the_foe
W dniu 2013-06-15 18:39, boukun pisze:
[...]

gosciu nie ma klasy, ja bym na jego miejscu przyj±³ podarek i zapyta³ czy maj± tak¿e jajka ;)

--
@foe_pl

Kosz ze szczawiem dla Stefana Niesio³owskiego