Koszalin-3miasto

Data: 2011-06-04 06:01:16
Autor: Quental
Koszalin-3miasto
Czesc!

Bede jechal w dzien powszedni z Koszalina do Gdanska - wyjazd ok. 17.

Pytania mam dwa:
1. Lepiej przez Lebork-Wejherowo czy Sierakowice-Kartuzy (jakies 20 km
krocej)?
2. Czy ta trasa jest jako tako utrzymana? Jakies wahadelka? Inne
utrudnienia? Dam rade machnac w 2,5 godziny jadac w miare normalnie?

Z gory dzieki!

Data: 2011-06-04 16:03:47
Autor: Tomek
Koszalin-3miasto
Uzytkownik "Quental" napisal
[...]

a czemu nie przez Bobolice-Bytów-Koscierzyne? co prawda pare kilometrów wiecej, ale przy okazji mialbys szanse w Bialym Borze zrobic sobie fotki z dostawa do domu ;)
NMSP

--
Tomek

Data: 2011-06-04 07:13:21
Autor: Quental
Koszalin-3miasto
On Jun 4, 4:03 pm, "Tomek" <WYWAL.TOqazzyTO....@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> 2. Czy ta trasa jest jako tako utrzymana? Jakies wahadelka? Inne
> utrudnienia? Dam rade machnac w 2,5 godziny jadac w miare normalnie?

a czemu nie przez Bobolice-Byt w-Koscierzyne? co prawda pare kilometr w wiecej,
ale przy okazji mialbys szanse w Bialym Borze zrobic sobie fotki z dostawa do
domu ;)
NMSP

Mam w domu tanszego fotografa ;)
A tak serio? Potrzebuje wiedziec, bo rozwazam alternatywnie jazde
pociagiem...

Data: 2011-06-04 17:07:33
Autor: .B:artek.
Koszalin-3miasto
W dniu 04-06-2011 15:01, Quental pisze:
[...]

Lębork-Wejherowo. Nie ma sensu zbaczać na powiatówki kaszubskie, chyba że bardzo sobie cenisz takie klimaty.

2. Czy ta trasa jest jako tako utrzymana? Jakies wahadelka? Inne
utrudnienia? Dam rade machnac w 2,5 godziny jadac w miare normalnie?

Nie jechałem tędy parę miesięcy co prawda, ale o ile nie trafisz na wypadek albo inne nadzwyczajne utrudnienie to 2,5 godziny spokojnie. Robót drogowych nie powinno być na tym odcinku, bo spora część trasy była remontowana w ostatnich 10 latach.

--
..B:artek.

Data: 2011-06-04 18:27:31
Autor: marcin
Koszalin-3miasto
Uzytkownik "Quental" <adequental@gmail.com> napisal w wiadomosci news:53391143-1def-42e4-8dae-5f3946aeb95ed1g2000yqe.googlegroups.com...
Czesc!

Bede jechal w dzien powszedni z Koszalina do Gdanska - wyjazd ok. 17.

O ile w druga strone szostki - czyli Koszalin - Szczecin jest juz gorzej (nawierzchnia, bardziej wasko) to odcinek Sianow - 3miasto jest jak na polskie warunki ponadprzecietny - polecam. Szerokie pobocza, tylko dosc duzo roznych patroli, ale w koncu "strefa nadgraniczna" :] Czesto ustawiaja smietniki na wylocie z Sianowa (tam nawet ostatnio postawili stacjonarny typu kolumna) i na kilometrze bodajze 144. Obwodnica Slupska tez jest fajnym ulatwieniem, sporo sie oszczedza. Przejazd przez Lebork bezbolesny, zwlaszcza o tej porze. Wjazd do 3miasta i dalej - o tej porze powinno byc pusto.

pozdr

Koszalin-3miasto