Koszenie z pradem czy bez?

Data: 2009-07-07 22:26:54
Autor: gasper
Koszenie z pradem czy bez?
czasami trzeba skosić za płotem albo gdzieś dalej - kosiłem kiedyś wykaszarką elektryczną i po zmianie na spalinową widzę same zalety (oprócz może hałasu)

Data: 2009-07-07 22:54:00
Autor: jh
Koszenie z pradem czy bez?
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h30b2e$8ii$1inews.gazeta.pl...
czasami trzeba skosić za płotem albo gdzieś dalej - kosiłem kiedyś wykaszarką elektryczną i po zmianie na spalinową widzę same zalety (oprócz może hałasu)

Za płotem pewnie nie będę, bo jest pole - takie z żytkiem, a tam raczej kombajn, a nie moja kosa :D Jaką moc elektrycznej z jaką mocą spalinowej porównujesz? I czy to ma kluczowe znaczenie? Jakie są te zalety spalinowej?

Jacek

Data: 2009-07-07 23:21:10
Autor: gasper
Koszenie z pradem czy bez?
acha - ostatnio u mnie prądu nie było więc poszedłem sobie pokosić ....

Data: 2009-07-08 00:01:43
Autor: jh
Koszenie z pradem czy bez?
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h30e86$ng2$1inews.gazeta.pl...
acha - ostatnio u mnie prądu nie było więc poszedłem sobie pokosić ....

A u mnie jak prądu to nie ma, to stacja benzynowa jest nieczynna i paliwa do kosy nie kupię :P

Poproszę o bardziejsze argumenty...

Jacek

Data: 2009-07-08 09:01:15
Autor: Rafal
Koszenie z pradem czy bez?
jh pisze:
[...]

Jak raz kupisz 5l paliwa to przy tej działce będziesz mieć na cały sezon. Nie będziesz biegał co koszenie na stacje.

Koszenie sprowadza się do... koszenia. najbardziej irytującą częścią koszenia kosiarką elektryczną jest rozkładanie przewodu, pilnowanie żeby go nie skosić, przekładanie, zwijanie... Czasem ze względu na powyższe odechciewa mi się kosić.

Mówisz że za płotem jest pole i tam kombajny jeżdżą. A ja daleko do płotu? na pewno między tym polem a płotem jest przynajmniej kilkadziesiąt centymetrów trawnika - do tego celu jest właśnie podkaszarka - pociągnij tam kabel, zwłaszcza gdy trawnik ma wymiar np 0,5x30m.

Tyle ode mnie. Żeby było ciekawiej mam podkaszarkę elektryczną za 50zł z marketu:) - działa, ale ten kabel...:|
Spalinową się bawiłem jak jeszcze mieszkałem u rodziców - mam więc porównanie.

Pozdrawiam
Rafał

Koszenie z pradem czy bez?