Koszenie z pradem czy bez?

Data: 2009-07-08 09:11:28
Autor: Jacek
Koszenie z pradem czy bez?
Weź spalinową i zwróć uwagę aby miała w dolnej części wałka przekładnie kątową a nie wygięcie wałka (pozwala to na koszenie ostów i innych "łąk ekologicznych").
Co do mocy elektryków, to chińczykom nie przeszkada nic, aby napisać dowolną liczbe kilowatów;-) vide radia 500W.
Miałem już 3 podkaszarki elektryczne i wszystkie poszły do śmietnika a spalinowa Makita, jak chodziła, tak chodzi.
Jacek

Data: 2009-07-08 10:13:37
Autor: jh
Koszenie z pradem czy bez?
Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:h31gus$gjh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Co do mocy, patrzyłem na te niby niemieckie...

OK. Czuje się prawie przekonany do spalinowej, choć hałas mnie nieco przeraża, cóż trzeba zanabyć słuchawki. Rozumiem, że ma być z tarczą, jak napisałeś - z przekładnią kątową. Coś istotnego jeszcze? Jakaś minimalna moc? Budżet na to mam niewielki, zdecydowanie poniżej 1000 zł, i to im dalej od tego 1000 zł tym lepiej. Niestety wykończanie domku, to wykończanie siebie finansowo :(

Jacek

Data: 2009-07-08 11:59:28
Autor: kris
Koszenie z pradem czy bez?

Użytkownik "jh" <no-email@sorry.com> napisał w wiadomości news:h31kfh$k9g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak masz dom na działce 1000mkw to trawnika masz pewnie ze 400metrów.
Niepotrzebna wiec Tobie kosa spalinowa.
Kup porządną normalna kosiarke spalinową lub elektryczną(min 1,5kw) i bedziesz mógł ja używać przez najbliższych kilka lat.
Zakup kosy spalinowej do jednorazowego wycięcia chwastów mija sie z celem.
A trawnika póżniej kosą spalinową nie będziesz przeciez kosił.
Kosiarke spalinowa nowa dostaniesz juz za ok 500zł, elektryczna za 200zeta pewnie.

Krzysiek

Koszenie z pradem czy bez?