Koszer Nostra

Data: 2012-08-21 16:13:48
Autor: Klin
Koszer Nostra
W dniu 2012-08-21 13:09, Klin > pisze:
   http://www.bibula.com/?p=8530

     http://izrael.org.il/fotoreportae/1912-koszer-nostra.html

     Wiemy, że jeśli Żydzi już coś robią, robią to zazwyczaj dobrze.
     Dotyczy to przemysłu, rolnictwa, szeroko rozumianej nauki
     i techniki oraz biznesu. A co jeśli Żydzi robią coś niezgodnego
     z prawem? Tak, zgadza się, też robią to w najlepszy z możliwych
     sposobów.

     Mamy ich za to chwalić?

Data: 2012-08-21 17:28:56
Autor: Chiron
Koszer Nostra

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5033979f$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ponoć w grach typu poker raczej nie wystepują. Nie spotkasz ich też pod ziemią w kopalni czy przy hutniczym piecu. Choć zapewne są i wyjątki.

--

Chiron

Data: 2012-08-21 16:15:29
Autor: Observatore
Koszer Nostra
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
Ponoć w grach typu poker raczej nie wystepują. Nie spotkasz ich też pod ziemią w kopalni czy przy hutniczym piecu. Choć zapewne są i wyjątki.

P. Michalkiewicz tak napisal? A wy z Klinem i mkarwanem -pracowaliscie w
kopalni lub w hucie ?

Data: 2012-08-21 16:18:31
Autor: Observatore
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal

..boukun ktory teraz sie produkuje na grupach polskich pod nickiem gringo?

Data: 2012-08-22 00:01:52
Autor: jr
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:k10ccn$ok0$1inews.gazeta.pl...

| .boukun ktory teraz sie produkuje na grupach polskich pod nickiem gringo?

wypadł!

Data: 2012-08-21 22:34:08
Autor: Observatore
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):

> [...]
wiadomości news:k10ccn$ok0$1inews.gazeta.pl...

| .boukun ktory teraz sie produkuje na grupach polskich pod nickiem gringo?

idioto, uspokojcie sie:)

Data: 2012-08-21 22:56:11
Autor: Observatore
 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a): > > Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
> wiadomości news:k10ccn$ok0$1inews.gazeta.pl...

> wypadł!

a co ty skurwielu sobie myslisz, ze beda tu dyskutowac pirdolniete klony,
ktore sraja w gacie i nie maja odwagi pisac pod jednym nickiem, wiec pieprza
pod roznymi nickami dyrdymalym  i prowadza dezinformacje na chama?
Takich, q**wa popieracie? Pieprzenieci jestesci i gadacie z klonami?

Wez no, se mlotka i pierdolnij sie w tej glupi czerep, bohaterze usenetowy.

Idzcie sie leczyc do psychiatry, mentalny bolszewiku.

Data: 2012-08-22 01:43:26
Autor: jr
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k113mb$n85$1inews.gazeta.pl...

| > > |
> [...]
pieprza
| pod roznymi nickami dyrdymalym  i prowadza dezinformacje na chama?

Wy-pad !!

Data: 2012-08-22 00:03:27
Autor: Observatore
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
Wy-pad !!

pod jakimi, tu piszecie jeszcze nickami, tychorzliwy przglupie?
Po ch***ja niszczycie te grupe? Nie umiecie rozmawiac jak nirmalny czlowiek,
tylko p****cie sie do innych, bo wiecie ze glupi dziob  nie dostanieci?
Na dodatek innych ludzi i nacje krytykujecie, nieudaczniku zyciowy?
Wiekszosc Polakow, jest niestety taka glupia, niemoralna jak wy. Powiedzenie: Polak glupi przed i po szkodzie - nie jest bezzasadne.
Wy jestescie tego KLASYCZNYM przykladem.i do tego prymitywnym przykladem
ruskiego raba ktory jest po prostu glupi jak tabaka w rogu.

Od Idzikowskiego niewiele sie roznicie fanatyzmem i zawzietoscia. Ale on
przynajmniej pisze pod jednym nickiem te swoje pierdoly i nie czepia sie,
jesli z nim sie nie gada.

Data: 2012-08-22 02:16:00
Autor: jr

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k117kf$dki$1inews.gazeta.pl...

| pod jakimi, tu piszecie jeszcze nickami

A ty już tak wszystkim na 'wy' dwoicie?
Może wy baca jaki spod Ge-wontu?

Data: 2012-08-22 00:20:33
Autor: Observatore
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):

| pod jakimi, tu piszecie jeszcze nickami

A ty już tak wszystkim na 'wy' dwoicie?
Może wy baca jaki spod Ge-wontu?

pod jakimi nickami TU jeszcze piszecie, skoro bronicie taka k**rwe ludzka jak
bekon??

Data: 2012-08-22 02:29:58
Autor: jr

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k118kh$4kn$1inews.gazeta.pl...
> [...]
| > |
> [...]
| > |

| pod jakimi nickami TU jeszcze piszecie, skoro bronicie taka k**rwe ludzka jak
| bekon??

Cheba nie baca ino jaksik idiota

Data: 2012-08-22 00:38:49
Autor: Observator
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):

| > |
| > |

| pod jakimi nickami TU jeszcze piszecie, skoro bronicie taka k**rwe ludzka jak
| bekon??

Cheba nie baca ino jaksik idiota

ho,ho.ho - pekam ze smichu...a onuce se wypraliscie chociaz w ostatnia sobote ? --

Data: 2012-08-22 02:52:13
Autor: jr

Użytkownik " Observator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k119mp$kd2$1inews.gazeta.pl...

| > |

| > | > |
> [...]
| > | > |

| > |
| > |

| ho,ho.ho - pekam ze smichu...a onuce se wypraliscie chociaz
| w ostatnia sobote ?

Pobaw sie ze swoim bekonem

Data: 2012-08-22 01:05:05
Autor: Observatore
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):

| > |

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| ho,ho.ho - pekam ze smichu...a onuce se wypraliscie chociaz
| w ostatnia sobote ?

Pobaw sie ze swoim bekonem

przylazicie tu sie bawic? Kupic wam mlotek, czy dac wam pare groszy, to se
sami kupicie?

Data: 2012-08-22 03:14:04
Autor: jr

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k11b81$dle$1inews.gazeta.pl...

| > |

| > | > |

| > | > | > |
> [...]
| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| przylazicie tu sie bawic? Kupic wam mlotek, czy dac wam pare groszy, to se
| sami kupicie?

Kup se koło, pierdalnij se w czoło

Data: 2012-08-22 01:19:44
Autor: Observatore
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal

| przylazicie tu sie bawic? Kupic wam mlotek, czy dac wam pare groszy, to se
| sami kupicie?

Kup se koło, pierdalnij se w czoło

sami se kupcie, moze wam pomoze w otrzezwieniu i sie przy okazji pobawicie.

Data: 2012-08-22 16:51:18
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:20:33 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

> [...]

Może wy baca jaki spod Ge-wontu?

pod jakimi nickami TU jeszcze piszecie, skoro bronicie taka k**rwe ludzka jak

Napisz coś o sobie.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-22 16:50:55
Autor: Przemysław M.
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:03:27 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisaů(a):

Napisz coú o sobie ůachu!

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-22 16:50:30
Autor: Przemysław M.
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
Dnia Tue, 21 Aug 2012 22:56:11 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaů(a):
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisaů(a):

Uýytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisaů w
wiadomoúci news:k10ccn$ok0$1inews.gazeta.pl...

| .boukun ktory teraz sie produkuje na grupach polskich pod nickiem gringo?

wypadů!

[...]

To tak cić mamusia wychowaůa, ůachu?

Data: 2012-08-22 16:49:54
Autor: Przemysław M.
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
Dnia Tue, 21 Aug 2012 22:34:08 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

> [...]

wiadomoúci news:k10ccn$ok0$1inews.gazeta.pl...

| .boukun ktory teraz sie produkuje na grupach polskich pod nickiem gringo?

To ty sić koleú uspokój. Piszesz tylko o innych, napisz coú o sobie. --

Data: 2012-08-22 16:49:06
Autor: Przemysław M.
ups zapomnialem zapytac czy w hucie lub kopalni pracowal
Dnia Tue, 21 Aug 2012 16:18:31 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

.boukun ktory teraz sie produkuje na grupach polskich pod nickiem gringo?

Opowiedz nam coú o sobie. Gdzie pracowaůeú?

Data: 2012-08-21 18:37:13
Autor: Klin
Koszer Nostra
W dniu 2012-08-21 18:15,  Observatore pisze:
[...]

     Chiron pisze ogólnie chodzi mu o to, że Żydzi się
     cenią rąk nie chcą sobie ubrudzić te gorsze prace
     pozostawiają gojom a jeśli już się mają ubrudzić to
     wolą w sensie moralnym o czym świadczą powyższe linki.

Data: 2012-08-22 00:28:03
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:5033b93c$0$1227$65785112news.neostrada.pl...

|     http://www.bibula.com/?p=8530
|     http://izrael.org.il/fotoreportae/1912-koszer-nostra.html
|
|     Chiron pisze ogólnie chodzi mu o to, że Żydzi się
|     cenią rąk nie chcą sobie ubrudzić

Każdy powinien się cenić, ale tak, żeby nie razić innych. Żydzi chcą, żeby wszyscy ich lubili i szanowali. Gdzie nie spojrzeć, jest inaczej. Wniosek - głupi naród.
jb

Data: 2012-08-21 22:37:37
Autor: Observatore
Koszer Nostra
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
Każdy powinien się cenić, ale tak, żeby nie razić innych. Żydzi chcą, żeby wszyscy ich lubili i szanowali. Gdzie nie spojrzeć, jest inaczej. Wniosek - głupi naród.

na pewno madrzejszy od Polakow - zawistnikow i nienawistnikow.

Data: 2012-08-22 01:45:14
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k112jh$24m$1inews.gazeta.pl...

Niewielka różnica

Data: 2012-08-22 00:18:46
Autor: Observatore
Koszer Nostra
> [...]

wiadomości news:k112jh$24m$1inews.gazeta.pl...

Wniosek -

| na pewno madrzejszy od Polakow - zawistnikow i nienawistnikow.

widocznie jednak jest jakas powazna roznica, skoro z Zydami  liczy sie caly
swiat, a z Polakami NIKT.

Oni maja forse, a Polacy - Nie. Oni maja w  czterech literach co mowia o nich
inni, a Polacy ciagle sie pzrejumja co powiedza o nich inni.

Oni zbudowali sobie panstwo i walcza o to panstwo skutecznie, a Polacy odzyskali panstwo po okresie okupacji sowieckiej i jak niedorozwiniete debile nie potrafia go zorganizowac oraz liza dupe swoim bylym okupantom.

Oni z diaspora utrzymuja dobre relacje, a Polacy nienawidza i zawiszcza tym
ktorzy wyemigrowali.

Oni bronia Izraela nawet bedac emigrantami i obywatelami innych panstw, a Polacy napierdalaja na panstwo z ktorego wyjechali (vide np. ta grupa, czytam
tez inne i widze jak sie odnosza do rodakow ktorzy interesuja sie Polaka,
Kilka dni temu czytalem dyskusje na jednym z forow i bylem zaszokowany, jak do
Starego Wiarusa (ktorego bardzo cenie za to co pisze) odnios sie pewien
*patrota*. No, niestety, k...mac - generalnie Polacy to niespecjalnie madry narod.

A wy jestescie kolejnym potwierdzeniem tego faktu.  --

Data: 2012-08-22 00:28:17
Autor: Obsevatore
Koszer Nostra
 zawsze sie zastanawialem dlaczego Zydzi nielubia Polakow - sam tego na wlasnej
skorze doswiadczylem. Oni ezczywiscie uwalaj Polakow jesli maja wybor miedzy
Polakiem , a czlowiekiem innej narodowosci (np. na studiach za granicalub w
pracy). K***wa oni maja racje. Polacy generalnie to wyjatkowo glupie
skurwysyny i niewinni Polacy, musza cierpiec za tych chujow.

Data: 2012-08-22 02:49:31
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k118h6$31v$1inews.gazeta.pl...

| > |
| > |
| > |
| > |
| > |

| widocznie jednak jest jakas powazna roznica, skoro z Zydami  liczy sie caly
| swiat,

i cały świat bronił ich podczas Holokaustu? (prawda jest taka, że tylko Polacy ich bronili)

 a z Polakami NIKT.

| Oni maja forse, a Polacy - Nie. Oni maja w  czterech literach co mowia o nich
| inni

No to powiedz Żydom , że ich nie lubisz. Chyba liter znajdą wiecej na ciebie.

, a Polacy ciagle sie pzrejumja co powiedza o nich inni.

| Oni zbudowali sobie panstwo i walcza o to panstwo skutecznie, a Polacy
| odzyskali panstwo

A to ciekawe. Ty odzyskałeś? Co odzyskałeś? Tuska, czy zdziecinniałego Kaczusia?
Żydom zbudował państwo Józef Stalin. Trochę poza zasięgiem swoich dywizji, więc mogli się wypiąć na Stalina. Islamici i tak ich kiedyś wykopią do Morza Śródziemnego. Jeszcze paru Obamów i nie będzie ani Izraela, ani Polski.
jb

Data: 2012-08-22 01:16:33
Autor: Observatore
Koszer Nostra
jr <jacek.bezadresu@o2.pl> napisał(a):
i cały świat bronił ich podczas Holokaustu? (prawda jest taka, że tylko Polacy ich bronili)

Polacy tak, ale przed takimi jak wy, klin, mkarwan, Chiron, u2,czy boukun:)

> [...]
| inni

No to powiedz Żydom , że ich nie lubisz. Chyba liter znajdą wiecej na ciebie.

to wy idzcie im powiedziec cos na mnie, to pare zeta zarobicie.

> [...]
| odzyskali panstwo

A to ciekawe. Ty odzyskałeś? Co odzyskałeś? Tuska, czy zdziecinniałego Kaczusia?

a kto wybieral Tuska na druga kadencje i Komorowskiego? Marsjanie?

[...]

a jakie to ma znaczenie kto im to panstwo zbudowal? najwazniesze, ze sa w duzo
gorszym polozeniu od Polski, ale nie daja sobie w kasze dmuchac, tak jak zastrachani i sprzedajni Polacy.

Iraela moze nie bedzie ale z innego powodu, anizeli Polski. Polacy straca
panstwo z GLUPOTY.

Data: 2012-08-22 11:36:39
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k11bth$nik$1inews.gazeta.pl...

| Polacy tak, ale przed takimi jak wy, klin, mkarwan, Chiron, u2,czy boukun:)

Oo! Skarżypyta, specjalista od nicków, donosiciel, szmalcownik, a fe!

Data: 2012-08-22 13:12:31
Autor: Chiron
Koszer Nostra
[...]

Ja nie wiem, co zrobią pozostali przez Ciebie wymienieni. Ba! Sam nie wiem do końca, co ewentualnie zrobił bym ja w tak skrajnej sytuacji (np moja babcia nosiła do getta w Łodzi swoim byłym sąsiadom jedzenie- ryzykując życiem). Oczywiście- tym_bardziej_nie_wiesz_tego_Ty. Takimi tekstami, czy też podobnymi (jak pisanie w stylu: "Michalkiewicz wam tak powiedział!") świadczy w   moim przekonaniu o Twoim chamstwie i nieumiejętności prowadzenia dyskusji. I- co typowe- cechy te widzisz u innych.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-22 00:14:38
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości

|     http://izrael.org.il/fotoreportae/1912-koszer-nostra.html
|
|     Wiemy, że jeśli Żydzi już coś robią, robią to zazwyczaj dobrze.

Guzik prawda.
Żydzi to jeden z najgłupszych narodów świata. Potrafiaja zrażać do siebiej
jak katolicy. Męczeństwem ich przeskoczyli, ale mózgi mają podobne.
Generalnie mentalność Kalego.

Data: 2012-08-21 22:46:37
Autor: Observatore
Koszer Nostra
[...]

Durniu chmowaty i prymitywny, Polacy powinni sie od Zydow UCZYC. Oni nie
sprzedaja swojego panstwa tak jak Polacy za friko. Jestescie typowym przykladem idioty polskiego.

W tej chwili nie ma panstwa na swiecie ktore sie z nimi nie liczy.

Data: 2012-08-22 01:50:49
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k1134d$d18$1inews.gazeta.pl...

Uczył Marcin Marcina...
(Tytus Romek i A'Tomek ksiega III)

Data: 2012-08-22 00:44:09
Autor: Observatore
Koszer Nostra
> [...]

wiadomości news:k1134d$d18$1inews.gazeta.pl...

| Durniu chmowaty i prymitywny, Polacy powinni sie od Zydow UCZYC.

No, to dlaczego uczycie tu innych? Leczycie kompleksy?

Data: 2012-08-22 02:57:12
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik "Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k11a0p$q3d$1inews.gazeta.pl...

| > |
| > |

| No, to dlaczego uczycie tu innych? Leczycie kompleksy?

Cheba mocie panocku
zaduze tukej łosobie mniemanie

Data: 2012-08-22 01:30:19
Autor: Obsrvatore
Koszer Nostra
> [...]

| > |
| > |

| No, to dlaczego uczycie tu innych? Leczycie kompleksy?

Zazdroscicie?

Data: 2012-08-22 11:39:06
Autor: jr
Koszer Nostra

Użytkownik " Obsrvatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k11cnb$5q7$1inews.gazeta.pl...

| > |

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Zazdroscicie?

No chyba żartujesz. Mam ci zazdrościć megalomanii?
jb

Koszer Nostra