Koszmar powracaj±cego emigranta

Data: 2010-09-27 09:16:31
Autor: awe
Koszmar powracaj±cego emigranta
Data: 2010-09-27 09:18:45
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Koszmar powracaj±cego emigranta

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał ...

Jakimi wypowiedziami ( twoim zdaniem) skompromitował się prof. Nałęcz,
idioto?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potkn±ć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-27 09:31:59
Autor: awe
Koszmar powracaj±cego emigranta

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7pggq$9m1$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał ...

Jakimi wypowiedziami ( twoim zdaniem) skompromitował się prof. Nałęcz,
idioto?

Przemysław Warzywny
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
kazda.
awe

Data: 2010-09-27 11:34:28
Autor: Miglanc
Koszmar powracaj±cego emigranta

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7pg3g$l19$1news.onet.pl...
http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Koszmar-powracajacego-emigranta,wid,12695669,wiadomosc.html

Odstawili ci marychę?

--

Zahir

Data: 2010-09-27 11:38:41
Autor: Tomek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7pg3g$l19$1news.onet.pl...
http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Koszmar-powracajacego-emigranta,wid,12695669,wiadomosc.html

Ten tekst jest jakiś dziwny, żeby nie rzec - nieprawdziwy. Po pierwsze - jak stracił pracę za granicą - tam powinien sie był zarejestrować jako bezrobotny. Jeśli pracował legalnie, miałby zasiłek i to pewnie wcale nie mały. No chyba że pracował na czarno... Ale czy to wina systemu?
Skąd ta rejestracja jako bezrobotnego trwająca aż kilka miesięcy? Też kiedyś byłem bez pracy - poszedłem, wypełniłem odpowiednie druczki i już. Skąd to oczekiwanie? Nie napisano...
Tomek

Data: 2010-09-27 05:35:43
Autor: zbig
On 27 Wrz, 11:38, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo cinews:i7pg3g$l19$1news.onet.pl...

>http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Koszmar-powracajacego-emigranta,wi...

Ten tekst jest jaki  dziwny, żeby nie rzec - nieprawdziwy. Po pierwsze - jak
stracił pracę za granicą - tam powinien sie był zarejestrować jako
bezrobotny. Je li pracował legalnie, miałby zasiłek i to pewnie wcale nie
[...]

Hm, wyrazy uznania. w końcu jaki¶ pisowiec był w stanie wykazać sie
obiektywizmem.

Data: 2010-09-27 14:29:55
Autor: Tomek
Koszmar powracaj±cego emigranta

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3b5bea2a-befa-42b1-9503-fd425bcaf18bl6g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

oczekiwanie? Nie napisano...
Tomek

Hm, wyrazy uznania. w końcu jaki¶ pisowiec był w stanie wykazać sie

To już nie "PISda"?
Jestem rozczarowany...
Tomek

Data: 2010-09-27 23:27:26
Autor: awe
Koszmar powracaj±cego emigranta

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ca090a8$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

oczekiwanie? Nie napisano...
Tomek

Hm, wyrazy uznania. w końcu jaki¶ pisowiec był w stanie wykazać sie

-- -- -- -- -- -- --
nie czytalem tekstu ale pewnie w praktyce wyglada tak jak pisza. moze nie pracowal jakis ustawowy czas aby miec prawo do zasilku albo sie skonczyl
awe
awe

Data: 2010-09-28 07:56:13
Autor: PaPi
Koszmar powracaj±cego emigranta
nie czytalem tekstu

:-)
Nie czytal tekstu ktory zlinkowal.
Ehhh elektoracik.

Data: 2010-09-28 11:29:12
Autor: awe
Koszmar powracaj±cego emigranta

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomo¶ci news:4ca1837f$1news.home.net.pl...
nie czytalem tekstu

:-)
Nie czytal tekstu ktory zlinkowal.
Ehhh elektoracik.
a co mnie obchodzi emigrant. glosowal na tego chuja tuska to ma jak ma. ty tez dostaniesz za swoje.
awe

Data: 2010-09-28 10:51:50
Autor: Tomek
[...]
Niestety ludzie będący za granicą mało wiedzą o swoich prawach i formalnosciach. I często nie znają języka. Stąd ich problemy, a nie wynikają z jakiejś nadmiernej biurokracji. tylko trzeba wiedzieć jak to "ugryzc". Ale autot takiego tekstu powinien umieć zinterpretować kłopoty rozmówcy, choćby przez odpowiednie odpytanie go. Kiepski autor...
Tomek

Koszmar powracaj±cego emigranta