Koszmarne sny Kwaśniewskiego

Data: 2009-12-21 19:23:59
Autor: abc
Koszmarne sny Kwaśniewskiego
http://wiadomosci.wp.pl/gid,88875,title,Aleksander-Kwasniewski-sni-na-jawie,galeria.html

Jak nie pomroczność jasna, to takie okropne halucynacje...

Data: 2009-12-21 19:49:53
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości

http://wiadomosci.wp.pl/gid,88875,title,Aleksander-Kwasniewski-sni-na-jawie,galeria.html

Jak nie pomroczność jasna, to takie okropne halucynacje...

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ABC ty wiesz ze teraz twoim oberguru jest TW Henryk?

sofu

Data: 2009-12-21 20:34:25
Autor: abc
Koszmarne sny Kwaśniewskiego
ABC ty wiesz ze teraz twoim oberguru jest TW Henryk?

Nie jest. Teraz prymas nie jest prawdziwym Prymasem (interrex'em).

Data: 2009-12-21 22:45:59
Autor: Lorn
abc pisze:
ABC ty wiesz ze teraz twoim oberguru jest TW Henryk?

Nie jest.

Ależ jest.

Teraz prymas nie jest prawdziwym Prymasem (interrex'em).

Ależ jest... Pełni obowiązki Prymasa. :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-21 23:18:24
Autor: sofu

--

Oj nieładnie tak wypinac sie na szefa nawet jesli on jest TW Henryk.
 A co bedzie z tobą jak mu życzliwi doniosą?

sofu

Data: 2009-12-21 20:19:49
Autor: Glider
abc pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/gid,88875,title,Aleksander-Kwasniewski-sni-na-jawie,galeria.html

Jak nie pomroczność jasna, to takie okropne halucynacje...

A co ta gromada mumii politycznych dzisiaj może? To już zgrana talia. Właściwie to Kwas sam wykończył SLD gdy był preziem.

Data: 2009-12-21 20:44:16
Autor: abc
abc pisze:
[...]

To prawda. Puławianie (Żydy) zgnoili Natolińczyków (Chamów).

Żeby być na czasie ten siermiężny Clintonek w czasach murzyna
Obamy robi prostacki plagiat z murzyna Marcina Lutra Kinga.

Data: 2009-12-21 20:55:52
Autor: Glider
abc pisze:
abc pisze:
[...]

Może chodziło o to, żeby w Polsce nie było żadnej lewicy?

Data: 2009-12-21 21:03:47
Autor: abc
[...]

Eeee... nie... to raczej takie czystki etniczne....

Data: 2009-12-21 20:57:41
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-21 20:19, Glider pisze:

A co ta gromada mumii politycznych dzisiaj może? To już zgrana talia. Właściwie to Kwas sam wykończył SLD gdy był preziem.

Jasne, "kwas" i te farbowane lisy w stylu Szmajdzińskiego.

Data: 2009-12-21 21:25:48
Autor: Glider
Jadrys pisze:
[...]

W sumie to oni prawie wszyscy wywodzą się z ZSMP i SZSP... :)

Data: 2009-12-21 21:34:22
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-21 21:25, Glider pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Tak, tylko te młodzieńcze idee już dawno im przeszły.  Teraz oni są lewicowi tylko jako opozycja. Po dojściu do koryta przepoczwarzają się w "dzikich kapitalistów".

Data: 2009-12-21 22:15:50
Autor: Glider
Jadrys pisze:
[...]

Dokładnie a poza tym w kwestiach światopoglądowych są podobnymi faryzeuszami: teraz tacy antyklerykalni a czemu gdy mieli władzę to nie odrzucili konkordatu, nie zliberalizowali ustawy antyaborcyjnej, nie wprowadzili refundacji in vitro, nie skasowali funduszu kościelnego i nie zastopowali kościelnej reprywatyzacji? Podobnie tak ujadają na IPN a przecież mogli go zlikwidować jedną ustawą.

Data: 2009-12-21 23:14:26
Autor: sofu

Użytkownik "Glider" <glider@x.y.z> napisał w wiadomości
Jadrys pisze:

> [...]

nie zastopowali kościelnej reprywatyzacji? Podobnie tak ujadają na IPN a
przecież mogli go zlikwidować jedną ustawą.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dla czego? Bo to jak kiedys napisałem sa najgorsze kurwy jakie wydał świat.
Byli przy władzy wiec mysleli o załatwainiu swoich ineresów, reszte mieli w
dupe.
I dla tego chuj ich strzelił a wyborcy olali.

sofu

Data: 2009-12-22 00:13:24
Autor: Glider
sofu pisze:
[...]

Już się nie podniosą! Będą dogorywać na poziomie 10% aż w końcu zwiędną. Nawet Cimoszka chyba nie podniósłbuy SLD. Zresztą on grałby raczej na jakąś zjednoczoną lewicę. Problem w tym, że na lewicy kasę na politykę ma tylko SLD (z budżetowych dotacji) a inne lewicowe kanapy nie mają ochoty dać się mu zwasalizować a same nie posiadają kasy. Stąd wniosek, że żadnego zjednoczenia i przyszłości lewicy nie widać w Polsce.

Jeszcze stanie na tym, że "lewicą" będzie SD z Piskorskim i Olechowskim.   W sumie byłby to chichot historii gdyby na scenie politycznej pozostały PSL/ZSL i SD a pogrobowcy PZPR by zniknęli! :)

Data: 2009-12-21 23:42:05
Autor: awe
Koszmarne sny Kwaśniewskiego
Mnie tylko ciekawi czy on tez cos nochalem wciagal
awe

Koszmarne sny Kwaśniewskiego