Koszmarny początek weekendu :(

Data: 2012-04-29 14:03:32
Autor: Jacek Maciejewski
Koszmarny początek weekendu :(
Dnia Sun, 29 Apr 2012 04:37:49 -0700 (PDT), Rowerex napisał(a):

Orientuje się ktoś z was na czym mogłaby polegać ewentualna naprawa
haka w ramie stalowej? Część z hakiem wygląda jak stare ramy montowane
na mufach.

Przyspawać trzeba. Wpadnij do sąsiedzkiego warsztatu samochodowego to ci
migomatem w mig pospawają :)
--
Jacek

Data: 2012-04-29 10:32:18
Autor: Rowerex
On 29 Kwi, 13:03, Jacek Maciejewski <jac...@go2.pl> wrote:

Przyspawać trzeba. Wpadnij do sąsiedzkiego warsztatu samochodowego to ci
migomatem w mig pospawają :)

IMHO, to nie bardzo realne. Hak pękł przy osi koła, rozgięło nawet
otwór pod oś. Cała część mocująca koło i przerzutkę jest do wymiany.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-04-29 20:39:09
Autor: Kazimierz Uromski
On 29.04.2012 19:32, Rowerex wrote:
[...]

Kupić nowe haki (2, żeby były takie same z obu stron) via internet i dalej jak wyżej.
Ja po podobnym zdarzeniu w romecie sport po prostu odpiłowałem hak, metodą siłową wyprostowałem widełki pod oś, a rower doznał konwersji na singla (: Można było w nim jednak zastosować również hak wkładany, co najwyżej tenże hak trzeba będzie nieco dostosować.

Data: 2012-04-29 12:18:35
Autor: Rowerex
Koszmarny początek weekendu :(
On 29 Kwi, 19:39, Kazimierz Uromski
<legalnycykli...@dzimejl.kropka.kom> wrote:

> [...]

singla (: Można było w nim jednak zastosować również hak wkładany, co
najwyżej tenże hak trzeba będzie nieco dostosować.

Kupić to sobie mogę drugą ramę ;-) Tutaj jest pełna integracja z ramą,
nie da się niczego wymienić bez spawania czy lutowania. Nie wiem czy
Orłowski w swoich stalówkach stosuje haki wymienne.

W poprzedniej ramie miałem hak wymienny i zawsze jakiś w zapasie. Był
nawet taki okres, gdy przeżywałem prawdziwy "atak wściekłych patyków",
pewnie jakieś odpowiedniki zombi wśród drzew pożerające haki
przerzutek, bo w ciągu kilku miesięcy złamałem dwa haki, kilka razy
patyki mocno mi je krzywiły i urwałem wózki w dwóch przerzutkach...
Potem na kilka lat się uspokoiło, mimo że jeździłem po tych samych
trasach... Dziwne, co nie? Pech, to mało powiedziane! Swego czasu
powiązałem wpadanie patyków w koła z ciśnieniem w oponach, wyglądało
to tak, że przy pewnym ciśnieniu patyki są łatwiej podrzucane w górę,
ale to tylko luźna teoria.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-04-29 21:48:07
Autor: biodarek
W dniu 2012-04-29 21:18, Rowerex pisze:
[...]

Ja mam teorię, aby zimą grać w bierki... wtedy będzie się wiedziało jak najechać patyk, aby nie wskoczył w szprychy :)

Życzę szybkiej naprawy!

--
biodarek

Koszmarny początek weekendu :(