Koszmary przyszlosci

Data: 2009-11-18 14:19:38
Autor: heÂŽsk
Koszmary przyszlosci
Jezeli spelnia sie przepowiednie 1-wszego lizusa

http://miniurl.pl/hetman2040

to czeka nas koszmar! mam jednak nadzieje, ze rozsadni ludzie z pis wywala wkrotce prezesa za burte. na zawsze.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-18 16:02:39
Autor: Roger Perejro
Koszmary przyszlosci
Użytkownik "" heRsk "" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał

to czeka nas koszmar! mam jednak nadzieje, ze rozsadni
ludzie z pis wywala wkrotce prezesa za burte. na zawsze.

Ci co byli rozsądni już dawno odeszli. Pozostały włazidupy bezkrytycznie uwielbiający karła.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-18 16:19:44
Autor: zbig
Koszmary przyszlosci

Użytkownik "" heRsk "" <ue?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ter7g5ppp8eoh79289m27fnfdfr0eblm2u4ax.com...
Jezeli spelnia sie przepowiednie 1-wszego lizusa

http://miniurl.pl/hetman2040

to czeka nas koszmar! mam jednak nadzieje, ze rozsadni
Kurski to koleś Ziobry więc taka bezkrytyczna czołobitność zdaje się być jawną kpiną. Kaczyński jest na tyle inteligentny, ze jestem pewnien, ze takie enuncjacje Kurskiego mu się nie bardzo spodobały

Koszmary przyszlosci