Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-06 22:16:28
Autor: Adam Szewczak
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Użytkownik " Gwidon" <guidonn.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3hphu$mdr$1inews.gazeta.pl...
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip

Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.
Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają najlepsi oszuści.
Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga
znaczny zysk.

--

    Eeee 171 zl.
Kurde jedno tankowanie do pelna. IMO jakos nie wiem czy to jest dokladne to obliczenie.

Ale i tak mam to gdzies bo od 15 lat jezdze codziennie na swiatlach.

PZDr
Adam

Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok