Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-06 20:21:56
Autor: Michał
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
 Gwidon <guidonn.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym zużyciu
paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip

Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln samochodów.
Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają najlepsi oszuści.
Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z wielu takich strat osiąga
znaczny zysk.

koszt przepuszczenia pieszego (i potem depnięcie) to 0.2zł ;)

pozdrawiam.

Data: 2010-08-06 23:07:13
Autor: Beny

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i3hqt4$rmm$1inews.gazeta.pl...
[...]

dlatego nigdy ich nie puszczam a jak robi to ktoś przedemną to klne jak opętany ;)

Data: 2010-08-07 21:53:23
Autor: Rafał Grzelak
Beny wrote:

> koszt przepuszczenia pieszego (i potem depnięcie) to 0.2zł ;)
> dlatego nigdy ich nie puszczam a jak robi to ktoś przedemną to klne
jak opętany ;)

ja klne kiedy przepuszcze i okazuje sie, ze ten ktos wcale nie chcial
przechodzi - ot, po prostu stoi na skraju przejscia dla pieszych i
patrzy sie gdzies przed siebie tepym wzrokiem...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-08-07 08:48:52
Autor: Axel

" Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i3hqt4$rmm$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to juz wiem, po co w przepisach jest wpisany obowiazek przepuszczania pieszych - zeby nas okradac!

--
Axel

Data: 2010-08-12 18:27:54
Autor: venioo
W dniu 2010-08-07 08:48, Axel pisze:

koszt przepuszczenia pieszego (i potem depnięcie) to 0.2zł ;)

No to juz wiem, po co w przepisach jest wpisany obowiazek przepuszczania
pieszych - zeby nas okradac!

To na pewno wina pewnej partii, sasiadow ze wschodu, zydokomunistow i masonow ;)

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok