Koszt jazdy na ¶wiatłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-06 21:48:08
Autor: to
Koszt jazdy na ¶wiatłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
begin  Gwidon
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym
zużyciu paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień. Mnie wyszło 240
zł rocznie, a wam?

Dolicz do tego jeszcze mocno zwiększone zużycie reflektorów (głównie odbłyśników). No i koszt żarówek/palników.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-07 11:14:32
Autor: Adam Szewczak
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c5c8318$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Co ??? To chyba w nowych samochodach te odblysniki sa zrobione z niewiadomo czego.
Mam jeden pojazd majacy 23 lata, nastepny majacy 18 lat i nic sie nie zuzylo.

W tym starszym to chyba od 5 lat zarowek nie wymienilem.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-07 10:27:55
Autor: to
Koszt jazdy na ¶wiatłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
begin Adam Szewczak
    Co ??? To chyba w nowych samochodach te odblysniki sa zrobione z
niewiadomo czego.

W wielu starczą 3 lata i przy xenonach odbłyśniki są do regeneracji.

Mam jeden pojazd majacy 23 lata, nastepny majacy 18 lat i nic sie nie
zuzylo.

To Ci się może tylko tak wydawać.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-07 15:46:45
Autor: Adam Szewczak
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c5d352b$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

[...]

    Widzialem zuzyte odblysniki, pordzewiala i inne ktore sie juz nie nadawaly w starych pojazdach.

PZDr
Adam

Data: 2010-08-08 12:11:10
Autor: jacek2v
On 7 Sie, 15:46, "Adam Szewczak" <horses@usuñ.poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "to" <t...@abc.xyz> napisał w wiadomościnews:4c5d352b$0$27035$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> To Ci się może tylko tak wydawać.

> --

    Widzialem zuzyte odblysniki, pordzewiala i inne ktore sie juz nie

Ale chyba rdzewienie nie jest spowodowane zuĹĽyciem, tylko ...
korozjÄ… :)?. A jak siÄ™ potocznie uwaĹĽa, auta rdzewiejÄ… szybciej od
nieuĹĽywania :)

Pzdr.

Data: 2010-08-09 07:22:03
Autor: Gwidon
Koszt jazdy na ¶wiatłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
Data: 2010-08-09 11:39:21
Autor: jacek2v
Koszt jazdy na ¶wiatłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
On 9 Sie, 09:22, "Gwidon" <guid...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
http://dadrl.pl/images/motor5.jpg

Może te reflektory w ogóle do niczego się nie nadawały :)
Takie gdybanie dziennikarskie, niczego niedowodz±ce  :)

Pzdr.
Jacek

Data: 2010-08-09 20:13:20
Autor: Gwidon
jacek2v <jacek2v@gmail.com> napisał(a):
On 9 Sie, 09:22, "Gwidon" <guid...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> http://dadrl.pl/images/motor5.jpg

Mo=BFe te reflektory w og=F3le do niczego si=EA nie nadawa=B3y :)
Takie gdybanie dziennikarskie, niczego niedowodz=B1ce  :)

Oczywi¶cie, że nie, bo przeciez nieprawd± jest, że jak czego¶ się używa
niezgodnie z przeznaczeniem, to sie to szybciej zużywa.

Data: 2010-08-11 09:48:36
Autor: jacek2v
On 9 Sie, 22:13, "Gwidon" <guid...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jacek2v <jace...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Oczywi¶cie, że nie, bo przeciez nieprawd± jest, że jak czego¶ się używa
niezgodnie z przeznaczeniem, to sie to szybciej zużywa.

Oczywi¶cie, że nie nieprawd± jest. Czasami dobrze jest powiedzieć
oczywiste oczywisto¶ci, dzięki.

Pzdr.

Data: 2010-08-12 12:43:14
Autor: Gwidon
Gwidon <guidonn@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
jacek2v <jacek2v@gmail.com> napisał(a): > On 9 Sie, 09:22, "Gwidon" <guid...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Takie gdybanie dziennikarskie, niczego niedowodz=B1ce  :)
> Oczywi¶cie, że nie, bo przeciez nieprawd± jest, że jak czego¶ się używa
niezgodnie z przeznaczeniem, to sie to szybciej zużywa.

IdĽ się lecz na głowę. Ja wiem, że w "necie" można wszystko napisać, ale
jeszcze jaki¶ dzieciak to przeczyta i potem będzie powtarzał.

Data: 2010-08-12 14:54:26
Autor: MadMan
Dnia Thu, 12 Aug 2010 12:43:14 +0000 (UTC), Gwidon napisał(a):

[...]

Czyżby¶ zaczynał polemizować sam z sob±? :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-12 09:19:25
Autor: jacek2v
On 12 Sie, 14:54, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> IdĽ się lecz na głowę. Ja wiem, że w "necie" można wszystko napisać, ale
> jeszcze jaki¶ dzieciak to przeczyta i potem będzie powtarzał.

Czyżby¶ zaczynał polemizować sam z sob±? :)

:D

Data: 2010-08-07 19:50:41
Autor: guidonn

UĹĽytkownik "to" <to@abc.xyz> napisaĹ&#65533;w wiadomoĹ&#65533;i news:4c5c8318$0$22792$65785112news.neostrada.pl...