Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok

Data: 2010-08-07 08:30:01
Autor: Katanka
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
 Gwidon wrote:
Znalazłem dziś program, który oblicza ile tracimy na niepotrzebnym
zużyciu paliwa przez nakaz jazdy na światłach w dzień.
Mnie wyszło 240 zł rocznie, a wam?

http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip

Niby nie majątek, ale jednak coś, poza tym w Polsce jest 14 mln
samochodów. Rozproszenie strat i koncentracja korzyści - tak działają
najlepsi oszuści. Okradziony nie odczuwa małej straty, beneficjent z
wielu takich strat osiąga znaczny zysk.

Cięzko było okreslić ile średnio dziennie czasu spędzam za kółkiem, ale jakos to sobie obliczyłem. 30.000 km robię rocznie. Dzieląc to przez ilośc dni w roku wyszło 82km dziennie. Średnia prędkość mam z komputera pokładowego 41km/h, więc jakby nie było to spędzam srednio 2 godziny dziennie za kółkiem. wychodzi na to, że płacę rocznie więcej o 260zł. IMo to żadne koszty, to nawet nie jest pełny bak jeden, no a ludzie cię widza na drodze :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-08-07 08:56:07
Autor: Karolek
Katanka pisze:

[...]

A mi na jednym aucie wyszlo 360zl, do tego jak dolicze drugie auto to sie juz zakreci kolo 500zl.
Za to to juz mam oplacone OC.

--
Karolek

Data: 2010-08-07 07:19:32
Autor: Robert Rędziak
Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok
On Sat, 07 Aug 2010 08:56:07 +0200, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl>
wrote:

A mi na jednym aucie wyszlo 360zl, do tego jak dolicze drugie auto to sie juz zakreci kolo 500zl.
Za to to juz mam oplacone OC.

 Jak skrócisz średni dystans o 2-3km dziennie, to zaoszczędzisz
 na kolejne.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Koszt jazdy na światłach - mnie wyszło 240zł/rok - szok